Αξιοποίηση Διαδικτυακής Πλατφόρμας Μάθησης Για Διαφοροποίηση της Διδασκαλίας στη Δημοτική Εκπαίδευση – το παράδειγμα του mathisis.org

Κωδικός Σεμιναρίου: 2012009.
Ημερομηνία και Ώρα Σεμιναρίου: 27/02/2013 – 16:30-18:00.

Αφίσα Σεμιναρίου
Αξιολόγηση Διάλεξης

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΜΙΛΗΤΗ – ΔΙΑΛΕΞΗΣ
Επώνυμο: Κοφτερός :
Όνομα: Αλέξανδρος
ΙδιότηταΘέση Ομιλητή: Δασκαλος, Διαχειριστης Moodle Παιδαγωγικου Ινστιτουτου Κυπρου
Τίτλος Διάλεξης: Αξιοποίηση Διαδικτυακής Πλατφόρμας Μάθησης Για Διαφοροποίηση της Διδασκαλίας στη Δημοτική Εκπαίδευση – το παράδειγμα του mathisis.org
Περίληψη:

Οι πλατφόρμες μάθησης (Learning Management Systems ή Virtual Learning Environments) έχουν αναπτυχθεί κυρίως για επιμόρφωση ενηλίκων. Όμως, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ιδιαίτερη κινητικότητα στην αξιοποίησή τους και στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ιδιαίτερα σε περιβάλλον με μαθητές μικτής ικανότητας, όπως είναι τα τμήματα στα δημόσια σχολεία Ελλάδας και Κύπρου, μια πλατφόρμα όπως το Moodle μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ενισχύσει την ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία σε συνθήκες μικτής μάθησης (blended learning) αλλά και να αξιοποιηθεί ως παράγοντας διαφοροποίησης της διδασκαλίας.

Το περιβάλλον του Mathisis.org αναπτύσσεται εδώ και πάνω από 6 χρόνια μέσα από μια συνεργασία εκπαιδευτικών Ελλάδας και Κύπρου, με στόχο τη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων αλλά και την υποστήριξη των αναγκών των μαθητών τόσο κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου όσο και μετά (απόγευμα/αργίες). Μέσα από το σύντομο σεμινάριο θα γίνει μια γνωριμία με τη βασική φιλοσοφία πίσω από την εφαρμογή του mathisis.org σε δύο σχολεία της Ελλάδας και της Κύπρου με συνεργατικά μαθήματα με διαφοροποιημένο περιεχόμενο, καθώς και τα συμπεράσματα/παρατηρήσεις που έχουν καταγραφεί τα τελευταία 5 χρόνια.

Σελίδα Ομιλητή
Αρχείο Παρουσίασης
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση