ΟΜΑΔΑ 1Η
- Ποιο είναι το θέμα του αποσπάσματος;
- «Ο πατέρας είναι υπάλληλος… κρυφά η μια από την άλλη».: να δώσετε έναν τίτλο για την ενότητα.
- Εντοπίστε δύο διαφορετικούς αφηγηματικούς τρόπους και σχολιάστε τη λειτουργία τους
- Ποια σχέση είχαν τα κορίτσια με τον πατέρα τους; Εντοπίστε στο κείμενο τα αντίστοιχα σημεία.
- Υποθέστε ότι είστε η μεγαλύτερη αδερφή της αφηγήτριας, η Μαρία. Πώς θα περιγράφατε τις σχέσεις σας με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας;
ΟΜΑΔΑ 2Η
- Ποιο είναι το θέμα του αποσπάσματος;
2. «Με τον πατέρα πηγαίναμε… δε λέγαν ούτε αυτά»: να δώσετε έναν τίτλο για την ενότητα.
- Εντοπίστε δύο διαφορετικούς αφηγηματικούς τρόπους και σχολιάστε τη λειτουργία τους
- Πώς περνούσαν τα τρία κορίτσια τις Κυριακές τους στη θάλασσα;
- Ποια ηταν η σχέση της αφηγήτριας ειδικά με την ξαδέλφη της Έλλη;
- Αναζητήστε και καταγράψτε 2-3 κοινά ενδιαφέροντα ανάμεσα στα κορίτσια του κειμένου και τους εφήβους της σύγχρονης εποχής και 2-3 βασικές διαφορές .
ΟΜΑΔΑ 3Η
- Ποιο είναι το θέμα του αποσπάσματος;
- «Εκείνες οι Κυριακές… μεσολογγίτικες ιστορίες του»: να δώσετε έναν τίτλο για την ενότητα.
3.Εντοπίστε δύο διαφορετικούς αφηγηματικούς τρόπους και σχολιάστε τη λειτουργία τους
- Στο κείμενο κυριαρχούν οι περιγραφές προσώπων. Πώς περιγράφονται τα πρόσωπα;Ο πατέρας
Ο θείος Αγησίλαος
Η Έλλη
Η Ινφάντα
Η Μαρία
- Ως αναγνώστης του έργου, ποιο πρόσωπο σας προκαλεί μεγαλύτερη συμπάθεια και γιατί;
- Υποθέστε ότι κάνετε έναν διάλογο με την Κατερίνα. Διατυπώστε 5 ερωτήσεις που θα κάνετε στην Κατερίνα σχετικές με τα ενδιαφέροντά της στον ελεύθερο χρόνο της.