ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑΚΟΥΡΤΗ

Αναρτήσεις φιλολογικών εργασιών

“τα κόκκινα λουστρίνια”, φύλλα εργασίας

Κάτω από: λογοτεχνία Α γυμνασίου | ΚΟΥΡΤΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ
Τρίτη, 22 Νοεμβρίου 2016 10:57 μμ |

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ   «τα κόκκινα λουστρίνια»

  1. Να εντοπίσετε στοιχεία από το κείμενο που αποδεικνύουν ότι ανήκει στο είδος του διηγήματος:
  1. Να δώσετε έναν πλαγιότιτλο για κάθε ενότητα:

Ενότ. 1η: («Το είχε βάλει από καιρό…και παραμόνευε την ώρα»):

Ενότ. 2η: («Η κόρη του δασκάλου…τον συμπάθαγε, ποιος ξέρει»):

Ενότ. 3η: («Την κρίσιμη μέρα…φαλτσέτα με το τραγούδι»):

 

  1. Να σχολιάσετε τη Γλώσσα  του κειμένου.

4. Να εντοπίσετε ένα παράδειγμα από το κείμενο για καθεμιά από τις παρακάτω αφηγηματικές τεχνικές /αφηγηματικούς τρόπους:

  • In media res :………………………………………………………………………………………….
  • Αναδρομική αφήγηση :……………………………………………………………………………………..
  • περιγραφή ……………………………………………………………………………………………………..
  • Προλήψεις :……………………………………………………………………………………………………..
  • αφήγηση γ’  προσώπου:……………………………………………………………………………….
  1. Να χαρακτηρίσετε :α) τον νεαρό, β) την αδελφή, γ) την κόρη του δασκάλου.
  1. Σε ποια σημεία του διηγήματος γίνονται φανερά τα αισθήματα του μικρού βιοπαλαιστή για την κόρη του δασκάλου;
  1. Γιατί το νεαρό τσαγκαρόπουλο χάρισε τελικά τα κόκκινα γοβάκια στην αδελφή του
  2.  Σχολιάστε την τελευταία παράγραφο του κειμένου. Γιατί ο ήρωας είναι στο τέλος «πιο μεστωμένος»;

9.  Δώστε γραπτά μια άλλη εξέλιξη στο διήγημα, υποθέτοντας, για παράδειγμα, ότι ο νεαρός χαρίζει τελικά τα γοβάκια στην κόρη του δασκάλου (80-100 λέξεις).

10. Αν ήσαστε στη θέση του νεαρού τσαγκάρη τι θα κάνατε και γιατί; (80-100 λέξεις)

 

 



Δεν υπάρχουν σχόλια

Χωρίς σχόλια ακόμα.

RSS κανάλι για τα σχόλια του άρθρου.