Λαμβάνοντας υπόψη τις έκτακτες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί και με δεδομένη την γενική αναστολή λειτουργίας των σχολείων από την 11η Μαρτίου 2020, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων προχωρά στον επανακαθορισμό της εξεταστέας ύλης για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, με αναλογική μείωση σε όλα τα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα στην Γ’ τάξη του συνόλου των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων της χώρας, σύμφωνα με την πρόοδο που είχε πραγματοποιηθεί στη διδασκαλία της ύλης, μέχρι την ημερομηνία που ανεστάλη καθολικά η λειτουργία των σχολείων.
Η Υπουργική Απόφαση για τα ΓΕΛ σε μορφή pdf
Ειδικά για το δικό μας μάθημα, Πληροφορική Γ’ ΓΕ.Λ.:
Δεν αποτελούν εξεταστέα ύλη για το έτος 2020 τα κάτωθι:
Από το βιβλίο: «Πληροφορική», Γ’ Τάξη Γενικού Λυκείου, Βιβλίο Μαθητή, Συμπληρωματικό Εκπαιδευτικό Υλικό, Έκδοση 2019:
1.3 Άλλες δομές δεδομένων |
1.3.1 Λίστες |
1.3.2 Δένδρα |
1.3.3 Γράφοι |
1.3.4 Ερωτήσεις – Ασκήσεις |
4.1 Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός: ένας φυσικός τρόπος επίλυσης προβλημάτων 4.2 Χτίζοντας Αντικειμενοστραφή Προγράμματα 4.2.1 Μεθοδολογία 4.2.2 Διαγραμματική αναπαράσταση 4.3 Ομαδοποίηση Αντικειμένων σε Κλάσεις: Αφαιρετικότητα και Ενθυλάκωση 4.3.1 Παραδείγματα Διαγραμματικής Αναπαράστασης Κλάσεων 4.4 Η Αντικειμενοστραφής «Οικογένεια»: Κλάσεις – Πρόγονοι, Κλάσεις – Απόγονοι 4.5 Ορίζοντας την Κατάλληλη Συμπεριφορά: Πολυμορφισμός 4.6 Ερωτήσεις – Ασκήσεις |
5.2.5 Μέθοδος ελέγχου «Μαύρο Κουτί» 5.3 Οι Ερωτήσεις – Ασκήσεις Ε.2, Ε.3 και Ε.4 |
Δηλαδή, ό,τι βλέπετε στο παραπάνω πινακάκι ήταν στην ύλη που ξέρατε, τα είχατε διδαχθεί κανονικά στο σχολείο (αναφέρομαι στους μαθητές μου στο ΓΕ.Λ. Κάτω Μηλιάς), αλλά τώρα αφαιρέθηκαν από την ύλη! Όλα τα υπόλοιπα (ό,τι δεν βλέπετε στο πινακάκι) παραμένουν κανονικά. Στο έγγραφο που έχει το το PDF στον σύνδεσμο παραπάνω, έχει και την ύλη όπως διαμορφώθηκε πλέον και για το δικό μας και για τα υπόλοιπα μαθήματα.