Κυκλοφοριακή αγωγή

Συνοπτική παρουσίαση του Προγράμματος “Άγομαι… Πώς φέρομαι;” :

Έπειτα ήρθε η σειρά για το σχέδιο πόλεως. Τα παιδιά αποφάσισαν να χωριστούν σε ομάδες αγόρια – κορίτσια. Τα μεγάλα χαρτόνια ήταν η συσκευασία του διαδραστικού πίνακα που μόλις είχε τοποθετηθεί στην τάξη. Τα κρατήσαμε για να τα εκμεταλλευτούμε. 

Το αρχικό σχέδιο της πόλης σχεδιάστηκε σε φύλλο Α3 για να μπορέσει μετά να περάσει στο μεγάλο χαρτόνι χωρίς πολλές διορθώσεις. Δουλέψαμε έτσι (χωρίς να το φαντάζονται τα παιδιά) την έννοια της κλίμακας.

Το αρχικό σχέδιο ήταν να φτιάξουμε και τα καταστήματα της πόλης και άλλα δημόσια κτίρια όπως και διαβάσεις, πινακίδες, φανάρια. Δυστυχώς όμως μας πρόλαβε ο κορονοϊός (γκρρρρ!). Ευτυχώς όμως, είχαμε κρατήσει τα σπιτάκια και τα δεντράκια που είχαμε φτιάξει τα Χριστούγεννα (ναι, δε πετάμε τίποτα!).

Στο τέλος, λοιπόν της χρονιάς, εκείνες τις 4 εβδομάδες, η κυρία της Πληροφορικής, ζωντάνεψε την πόλη μας με τη βοήθεια του “έξυπνου” αυτοκινήτου της και του προγραμματισμού. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν γιατί, κατά τύχη, το αυτοκίνητο χωρούσε στους δρόμους της πόλης μας!!

Εγώ την ευχαριστώ που αναβάθμισε το ταπεινό μου πρόγραμμα!!