Κειμενογράφος για μικρά παιδιά.

0

Συγγραφέας: ΠΟΠΗ ΠΑΤΣΑΤΖΗ | Κατηγορία Α' Τάξη, Β' Τάξη | , στις 27-04-2025

Δραστηριότητα 1. Γνωριμία με τον κειμενογράφο του φωτόδεντρου:

Stigmiotypo othonhs 2025 04 27 155345

Δραστηριότητα 2.  Γράφω τα γράμματα της ΑΒ και μετά βάφω μπλε τα φωνήεντα και κόκκινα τα σύμφωνα.

2025 04 27 162117

Ο κειμενογραφος για μικρά παιδιά είναι μία ανοιχτή εφαρμογή επεξεργασίας και μορφοποίησης κειμένου, μέσω της οποίας παρέχεται η δυνατότητα δημιουργίας πολυτροπικών κειμένων. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εξοικείωση των μαθητών με τις βασικές εντολές μορφοποίησης κειμένου, αξιοποιώντας τον απλό και διαισθητικό χαρακτήρα που έχει η διεπιφάνεια χρήσης της εφαρμογής.

Πηγή: https://photodentro.edu.gr/photodentro/editor_v1.0_pidx0054947/credits/index_DS_II.html

https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10767#

 

Ακολουθιακή και επαναληπτική δομή – Ο βομβητής AJX03

0

Συγγραφέας: ΠΟΠΗ ΠΑΤΣΑΤΖΗ | Κατηγορία S1 | , στις 15-03-2025

Εισαγωγή στις κύριες δομές Προγραμματισμού & Βομβητής

Ο βομβητής AJX03: Σbuzzer S1υσκευή ψηφιακής εξόδου-  ενεργοποιητής ήχου (παράγει ήχο). Συνδέεται στις θύρες D5, D6, D7, D8, D9. Μπορεί όμως να προγραμματιστεί ώστε να παράγει και υψηλό και χαμηλό επίπεδο ήχου εάν συνδεθεί σε συγκεκριμένες θύρες του ελεγκτή D3, D5, D6, D9. Χρησιμοποιείται σε καθημερινές συσκευές. π.χ. τηλέφωνα, και κυρίως σε περιπτώσεις που χρειάζεται να λάβει κάποιος μια έντονη ηχητική προειδοποίηση.

Παράδειγμα με εντολές από το πρόσθετο Arduino & την επέκταση χρήστη “STEM Education”:

Σενάριο: Για 5 φορές, ανάβει το κόκκινο LED (θύρα D5) κι ακούγεται ο βομβητής (θύρα D9) για 0.3 δευτερόλεπτα και σβήνει το LED και απενεργοποιείται ο βομβητής για άλλα 0.3 δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια ανάβει το πράσινο LED (θύρα D6).

buzzer example3

Παρατηρήσεις:

  • Τα δύο LEDs συνδέονται σε θύρες D5 και D6 αντίστοιχα.
  • Ο βομβητής μπορεί (όπως και τα LEDs) να ενεργοποιηθεί και να απενεργοποιηθεί.
  • Η ενεργοποίηση του πράσινου LED πραγματοποιείται αφού ολοκληρωθούν οι 5 επαναλήψεις για το κόκκινο LED και τον βομβητή. Επομένως, η σχετική εντολή τίθεται έξω από την επανάληψη, αφού δηλαδή ολοκληρωθεί ο βρόγχος.

Παρακολουθήστε το βίντεο του παραπάνω σεναρίου ΕΔΩ.

Σετ ρομποτικής S1 – ARD:icon

0

Συγγραφέας: ΠΟΠΗ ΠΑΤΣΑΤΖΗ | Κατηγορία S1 | , στις 23-02-2025

Το σετ ρομποτικής S1 περιλαμβάνει:

1. Έναν μικροελεγκτή βασισμένος σε Arduino, ειδικά σχεδιασμένος από την Polytech για απλή χρήση “plug and play” από μαθητές.

     Στοιχεία του μικροελεγκτή:ελεγκτής S1 xarakt2

  • Ψηφιακές είσοδοι/έξοδοι
  • SPI θύρα (σειριακή θύρα σύγχρονης επικοινωνίας)
  • COM θύρα (σειριακή επικοινωνία)
  • I2C θύρα (θύρα επικοινωνίας για διασύνδεση πινάκων ARD:icon)
  • Αναλογικές είσοδοι/έξοδοι
  • τροφοδοσία
  • USB θύρα

       Λειτουργία συσκευής:  Μπαταρία 6V ή Τροφοδοσία USB του υπολογιστή ή της ταμπλέτας.

Οι θύρες εισόδου και εξόδου είναι τύπου RJ11 και διακρίνονται σε ψηφιακές και αναλογικές.

  • 5 ψηφιακές είσοδοι/έξοδοι: D5, D6, D7, D8, D9 (έχουν επίσης τη δυνατότητα παραγωγής σήματος αναλογικής εξόδου με διαμόρφωση πλάτους παλμού (PWM)
  • 1 διπλή ψηφιακή είσοδος/έξοδος: D3/4
  • 4 αναλογικές είσοδοι: A0, A1, A2, A3

2. Σετ ηλεκτρονικών συσκευών εισόδου και εξόδου -αισθητήρες και ενεργοποιητές- οι οποίες συνδέονται εύκολα στον ελεγκτή με RJ11 θύρες.

s1 10

3.Καλώδια UTP για τη διασύνδεση του ελεγκτή με τις ηλεκτρονικές συσκευές εισόδου και εξόδου και καλώδιο USB για τη διασύνδεση του ελεγκτή με τον υπολογιστή.
utp καλώδια   usb cable

4.  1 βάση στήριξης LEGO και 4 τουβλάκια LEGO καθώς και 8 βάσεις στήριξης LEGO για να προσαρτώνται οι συσκευές εισόδου και εξόδου.

Βάση στήριξης lego       Μπλοκ

Συσκευές Εισόδου, εξόδου και Αισθητήρες

Πηγή: Εκπαιδευτική Ρομποτική με το S1 – Υλικό από τα σεμινάρια  Etwinning- Δημιουργός Μαθήματος: Μαρία Ιωσηφίδου – Εκπαιδευτικός Πληροφορικής – Δ.Σ. Ποσειδωνίας Σύρου – Συντονιστής Σεμιναρίων: Νίκος Τζιμόπουλος

S1 – Δύο πρώτα προγράμματα

0

Συγγραφέας: ΠΟΠΗ ΠΑΤΣΑΤΖΗ | Κατηγορία S1 | , στις 23-02-2025

Αρχικά: Γνωριμία με το περιβάλλον του Mind+

2 Leds αναβοσβήνουν με εντολές από το πρόσθετο Arduino & την επέκταση χρήστη “STEM Education”

Δίνεται έτοιμο το παρακάτω πρόγραμμα.

Αναβοσβήνουν 2 λαμπάκια red ledgreen led

Ανοίξτε το περιβάλλον του Mind+, διαλέξτε την σωστή  επέκταση,  δοκιμάστε να το δημιουργήσετε  και να το τρέξετε. Οδηγίες θα δοθούν την ώρα του μαθήματος. Τα LEDs μπορούν να συνδεθούν στις υποδοχές D5, De6, D7, D8, D9. Στο παραπάνω παράδειγμα έχουν συνδεθεί στις D5, D6.

Συνδέουμε στο ρομπότ S1 2 LEDs στις ψηφιακές θύρες.

Σενάριο: Για πάντα ανάβουν ταυτόχρονα τα LEDs, το μπλε και το κόκκινο, και μένουν αναμμένα για 1 δευτερόλεπτο. Στη συνέχεια σβήνουν για 1 δευτερόλεπτο.

Πρόγραμμα μόνο με εντολές από το πρόσθετο Arduino:

1 led αναβοσβήνει  1ο Φύλλο εργασίας  (από τη συνάδελφο Μαρκέλλου Π.)

Για το πρόγραμμα θα χρησιμοποιήσουμε το κόκκινο LED και θα το ανάψουμε/σβήσουμε.

led αναβοσβήνει Arduino UNO

Δημιουργία κώδικα:  

firstprogram ArduinoUNO

Επεκτάσεις: 

  • Πώς θα σβήσεις το κόκκινο LED;
  • Πώς θα αναβοσβήνει κάθε ένα δευτερόλεπτο;
1742294288353 Πρόσθεσε ένα πράσινο LED στην ψηφιακή θύρα D6.

Μπορείς να τα κάνεις να ανάβουν εναλλάξ; Δηλαδή όταν το κόκκινο είναι αναμμένο, το πράσινο να είναι σβηστό και όταν το κόκκινο είναι σβηστό, το πράσινο να είναι αναμμένο. Αν προσθέσεις και ένα κίτρινο LED, τι πιστεύεις ότι μπορείς να προγραμματίσεις;

19904682 1a8b 4d4c 8775 31f6d20726fc             d97b9d17 89c3 4ebd bf59 2717891d413e

 

4 LEDs αναβοσβήνουν διαδοχικά με εντολές από το πρόσθετο Arduino & την επέκταση χρήστη “STEM Education”

Συνδέουμε στο ρομπότ S1 4 LEDs στις ψηφιακές θύρες.

Σενάριο: Σύμφωνα με το σενάριο του έργου ανάβει ένα LED για 1 δευτερόλεπτο, σβήνει κι αμέσως ανάβει το επόμενο LED για 1 δευτερόλεπτο το οποίο σβήνει κ.ο.κ. Η διαδικασία αυτή επαναλαμβάνεται για πάντα.

Δείτε το βίντεο με την εκτέλεση το προγράμματος ΕΔΩ.

Πηγή: Εκπαιδευτική Ρομποτική με το S1 – Υλικό από τα σεμινάρια  Etwinning- Δημιουργός Μαθήματος: Μαρία Ιωσηφίδου – Εκπαιδευτικός Πληροφορικής – Δ.Σ. Ποσειδωνίας Σύρου – Συντονιστής Σεμιναρίων: Νίκος Τζιμόπουλος

 

Το προγραμματιστικό περιβάλλον Mind+

0

Συγγραφέας: ΠΟΠΗ ΠΑΤΣΑΤΖΗ | Κατηγορία S1 | , στις 14-02-2025

Το Mind+ δημιουργήθηκε από την DFRobot κι είναι ένα λογισμικό προγραμματισμού που βασίζεται στο Scratch 3.0 και υποστηρίζει διάφορα υλικά ανοιχτού κώδικα όπως Arduino, micro: bit, mPython-esp32 και όλων των ειδών τις πλακέτες ελεγκτών.

Εγκατάσταση του Mind+ :

https://mindplus.cc/en.html

Επιλέγουμε το Λειτουργικό Σύστημα του υπολογιστή μας. Όταν κατέβει το λογισμικό τότε το διπλοπατάτε για να εγκατασταθεί. Στο τέλος θα πρέπει να έχετε ένα εικονίδιο του Mind+ στα προγράμματά σας και στην επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή σας.

S1 14

Πρώτη περιήγηση στο Mind+ ΕΔΩ:

Επεκτάση για το S1:  https://seminars.etwinning.gr/mod/resource/view.php?id=59049

Πηγή: Εκπαιδευτική Ρομποτική με το S1 – Υλικό από τα σεμινάρια  Etwinning- Δημιουργός Μαθήματος: Μαρία Ιωσηφίδου – Εκπαιδευτικός Πληροφορικής – Δ.Σ. Ποσειδωνίας Σύρου – Συντονιστής Σεμιναρίων: Νίκος Τζιμόπουλος

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

0

Συγγραφέας: ΠΟΠΗ ΠΑΤΣΑΤΖΗ | Κατηγορία Ασφάλεια στο Διαδίκτυο | , στις 07-02-2025

διαδίκτυο

Τι είναι το δίκτυο και το διαδίκτυο;

Το Διαδίκτυο (internet) είναι ένα παγκόσμιο δίκτυο τηλεπικοινωνιών που συνδέει ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Το όνομα Διαδίκτυο είναι μια σύνθετη λέξη που παράγεται από τις λέξεις Διασύνδεση Δικτύων. Στα αγγλικά ο όρος Internet γεννήθηκε από την συνένωση των λέξεων International Network που σημαίνουν Διεθνές Δίκτυο Υπολογιστών.

 

Safer Internet Day (SID) 2025 – Τρίτη 11 Φεβρουαρίου – Σύνθημα ημέρας «Μαζί για ένα καλύτερο Διαδίκτυο»

0

Συγγραφέας: ΠΟΠΗ ΠΑΤΣΑΤΖΗ | Κατηγορία Ασφάλεια στο Διαδίκτυο, Τιμητικά Διπλώματα | , στις 29-01-2025

Στις 11 Φεβρουαρίου ολόκληρος ο κόσμος θα γιορτάσει την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2025. Η εκστρατεία στοχεύει στη δημιουργία ενός ασφαλέστερου και ενός καλύτερου διαδικτύου, όπου όλοι έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν την τεχνολογία με υπευθυνότητα, σεβασμό, κριτική και δημιουργικότητα. Γιορτάζοντας τη θετική δύναμη του διαδικτύου, το σύνθημα της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου «Μαζί για ένα καλύτερο Διαδίκτυο» ενθαρρύνει όλους να συμμετάσχουν στο κίνημα, να συμμετάσχουν και να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητες του διαδικτύου για να φέρει κοντά τους ανθρώπους.

Η διαδικτυακή εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 12/2/2025 και ώρα 10:00-10:45 με τους μαθητές του ΣΤ3. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Π. Πατσατζή ΠΕ86. Η εκδήλωση διοργανώνεται από το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

SID 2025 διαδικτυακή εκδήλωση 12/12/2025

image 1739387609477 1 image 1739387609169 2 1739387609614

Επίσης την εβδομάδα 10 έως 14/2/2025 στο εργαστήριο πληροφορικής οι μαθητές όλων των τάξεων θα συμμετέχουν σε εκπαιδευτικές δράσεις με στόχο την ευαισθητοποίησή τους σε θέματα ασφαλούς συμπεριφοράς στο διαδίκτυο.

1739726450199 1739387609194 1739729210157

Βρείτε το 4ο ΔΣ Γλυφάδας στον χάρτη υποστηρικτών SID 2025 εδώ.

Δείτε στην παρακάτω Βεβαίωση ότι 4o Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας ήταν υποστηρικτής της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2025.

Εργαστήρια Δεξιοτήτων Γ1 2024-2025

0

Συγγραφέας: ΠΟΠΗ ΠΑΤΣΑΤΖΗ | Κατηγορία Εργαστήρια Δεξιοτήτων Γ1 2024-2025 | , στις 23-01-2025

Οι εργασίες των μαθητών στο padlet:

Μετάβαση στο padlet.com

Θεματικός άξονας “ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΕΥ ΖΗΝ” Υποθεματική: ¨ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ. ΣΕΞΟΥΑΛΟΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ” Υλοποίηση δράσης: “Ο Kανόνας του Eσώρουχου“.

Δραστηριότητα: Για να κατανοήσετε – θυμόσαστε αυτόν τον σημαντικό κανόνα ας δημιουργήσετε μία αφίσα στο https://canva.com.

Ιδέες για την αφίσα:

  • Εικόνες:
    • Ένα παιδί που κρατάει μια ασπίδα με την επιγραφή “Το σώμα μου είναι δικό μου!”
    • Δύο παιδιά που κρατούν χέρια και ένα χαμογελαστό ήλιο πάνω από τα κεφάλια τους.
    • Ένα παιδί που δείχνει με το δάχτυλο ένα κόκκινο STOP και λέει “Όχι, ευχαριστώ!”.
  • Χρώματα:
    • Χρησιμοποιήστε φωτεινά και χαρούμενα χρώματα για να κάνετε την αφίσα πιο ελκυστική.
    • Παστέλ χρώματα: Ροζ, μπλε, πράσινο σε απαλές αποχρώσεις. Δημιουργούν μια ήρεμη και φιλική ατμόσφαιρα.
    • Χρώματα που συμβολίζουν την προστασία: Μπλε (σταθερότητα), πράσινο (ανάπτυξη), κίτρινο (χαρά).
  • Σλόγκαν:
    • “Το σώμα μου είναι δικό μου!”
    • “Λέω όχι σε ό,τι με κάνει να αισθάνομαι άβολα.”
    • “Εμπιστεύομαι τους μεγάλους αλλά προστατεύω τον εαυτό μου.”
    • “Είμαι δυνατός/ή και λέω όχι!”

Καλές δημιουργίες!

Τελικό Προϊόν: Αφίσες για τον “Κανόνα του Εσώρουχου”

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Τμήματος Γ1 του 4ου Δημοτικού Σχολείου Γλυφάδας συμμετείχαν σε δράση με θέμα “Ο Κανόνας του Εσώρουχου”, με στόχο να γνωρίσουν καλύτερα το σώμα τους και να μάθουν πώς να το προστατεύουν.

Αρχικά, τα παιδιά συζήτησαν στην τάξη με τη δασκάλα τους για τον “Κανόνα του Εσώρουχου” και τη σημασία της προσωπικής ασφάλειας, του σεβασμού και των ορίων. Στη συνέχεια, παρακολούθησαν στο χώρο του σχολείου τη θεατρική παράσταση “Κρατάς μυστικό” και συμμετείχαν στο βιωματικό εργαστήριο που ακολούθησε. Στο τέλος αξιοποιώντας το online ψηφιακό εργαλείο Canva.com, δημιούργησαν τις δικές τους αφίσες, αποτυπώνοντας με δημιουργικό τρόπο τα μηνύματα που αποκόμισαν.

Οι αφίσες που παρουσιάζονται παρακάτω είναι αποτέλεσμα συνεργασίας, δημιουργικότητας και βαθιάς κατανόησης ενός τόσο σημαντικού θέματος για την ενδυνάμωση και την προστασία των παιδιών.

Collage Kanonas esoroychon G1    collage Afises O kanonas toys esoroychoy Collage

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Πατσατζή Παρθένα ΠΕ86 – Τσιριγώτη Ελένη ΠΕ70 – Χανδρα Βέρα ΠΕ70

Θεματικός άξονας “ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ” Υποθεματική: ¨ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ” Υλοποίηση δράσης: “Τρωικός Πόλεμος“.

Δραστηριότητα1: Γνωριμία με το storyjumper Συνδεθείτε ΕΔΩ με τις οδηγίες, το username και το password που θα σας δοθούν την ώρα του μαθήματος για να γνωρίσετε το περιβάλλον.

Δραστηριότητα2: Δημιουργία storyjumper βιβλίου στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, με θέμα τη Μυθολογία και επίκεντρο τον Τρωικό Πόλεμο.

    1. Για να θυμηθείτε την ιστορία: Βιβλίο Ιστορίας Γ’ Δημοτικού ή ΕΔΩ
    2. Για να γράψετε συνεργατικά το βιβλίο συνδεθείτε με τους κωδικούς σας στο https://www.storyjumper.com/book/read/179803951/-
    3. Για να δημιουργήσετε εικόνες για το βιβλίο – storyjumper με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης Θα κάνετε χρήση της εφαρμογής Image Creation.

Παρακάτω δίνονται διάφοροι σύνδεσμοι για τη δημιουργία εικόνων με την Τεχνητή Νοημοσύνη.

Τεχνητή Νοημοσύνη TN   Artificial Intelligence ΑΙ 
google gemini image Η χρήση της εφαρμογής Image Creation μπορεί να είναι μια εξαιρετική εκπαιδευτική εμπειρία για τα παιδιά. Η δημιουργικότητά, η φαντασία και οι καλλιτεχνικές δεξιότητες των παιδιών μπορούν να αναπτυχθούν. Επιπλέον, μπορεί να διδάξει τη χρήση της τεχνολογίας και πώς να δημιουργούν ψηφιακές εικόνες.

Μεταβείτε στη διεύθυνση https://gemini.google.com/app: Εισαγάγετε το προτροπή σας για να δημιουργήσετε εικόνα από κείμενο. Παράδειγμα Προτροπής για “Τα άλογα του Αχιλλέα”: Ζωγράφησε (ή δημιούργησε) μία εικόνα με δύο περήφανα άλογα με μακριές χαίτες, σκυμμένα κεφάλια να χύνουν δάκρυα πάνω στη γη, με τη θλίψη αποτυπωμένη στις εκφράσεις τους.

Λήψη μιας δημιουργημένης εικόνας: Για να κατεβάσετε μια εικόνα, περάστε το δείκτη του ποντικιού πάνω από την εικόνα που θέλετε να κατεβάσετε και κάντε κλικ στο “Λήψη πλήρους μεγέθους”.

Συμβουλές για προτροπές δημιουργίας εικόνων:  Ξεκινήστε το προτροπή σας με λέξεις όπως “ζωγραφίστε” ή “δημιουργήστε”. Περιγράψτε το στυλ της εικόνας που θέλετε πχ φωτορεαλιστικό, σχέδιο με κάρβουνο, ακουαρέλα, εικονογράφηση καρτούν. Περιλάβετε μια λεπτομερή περιγραφή του τι θέλετε στην εικόνα. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει το θέμα της εικόνας, τι κάνει το θέμα και το φόντο ή το περιβάλλον.

μαγικά μέσα Η χρήση της εφαρμογής Canva διαθέτει εφαρμογές δημιουργίας εικόνας για να μετατρέψει τη φαντασία σας σε πραγματικότητα – text to image του Magic Media ή Dream Lab ή  DALL·E από το OpenAI. Διαλέξτε Διαλέξτε: “Χρησιμοποιήστε σε νέο σχέδιο” και μετά κολάζ φωτογραφιών.
ΑΙ canva Περιγράφετε την εικόνα που θέλετε να δημιουργήσετε με λέξεις στο πρώτο κόκκινο πλαίσιο και μετά πατάτε στο δεύτερο κόκκινο πλαίσιο “Δημιουργία Εικόνας“. Αν δεν σας αρέσει η εικόνα μπορείτε να αλλάξετε την περιγραφή και να κάνετε ξανά αναπαραγωγή.

 

Τελικό Προϊόν: Τρωικός Πόλεμος — Ένα ταξίδι από τη Γ’ Δημοτικού!

Το βιβλίο «Τρωικός Πόλεμος» δημιουργήθηκε από τους μαθητές και τις μαθήτριες του Γ1 τμήματος του 4ου Δημοτικού Σχολείου Γλυφάδας, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, με θέμα τη Μυθολογία και επίκεντρο τον Τρωικό Πόλεμο.

Οι μαθητές συνέθεσαν τα κείμενα βασισμένοι στο βιβλίο της Ιστορίας που διδάχθηκαν και, με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης, δημιούργησαν εντυπωσιακές εικόνες που ζωντανεύουν τους ήρωες και τις σκηνές της εποχής.

Το έργο εντάσσεται στον θεματικό άξονα «Φροντίζω το Περιβάλλον», με υποθεματική «Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά», αναδεικνύοντας την αξία της μυθολογίας ως αναπόσπαστο κομμάτι της πολιτιστικής μας ταυτότητας.

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Πατσατζή Παρθένα ΠΕ86 – Τσιριγώτη Ελένη ΠΕ70 – Χανδρα Βέρα ΠΕ70

📖 Δείτε το διαδραστικό βιβλίο στο StoryJumper: 🔗 https://www.storyjumper.com/book/read/179803951/

 

Book titled ‘Τρωικός Πόλεμος’

Drone Light Show

0

Συγγραφέας: ΠΟΠΗ ΠΑΤΣΑΤΖΗ | Κατηγορία ΓΕΝΙΚΑ | , στις 07-01-2025

Η Κίνα υποδέχτηκε το 2025 με ένα εντυπωσιακό Drone Light Show και επίδειξη πυροτεχνημάτων στην υπερσύγχρονη Σανκχάι  ΕΔΩ

Τι είναι το Drone Light Show; Ένα drone light show είναι μια συγχρονισμένη εναέρια παράσταση όπου στόλοι με drones εξοπλισμένοι με LEDs πετούν σε σχηματισμούς για να δημιουργήσουν δυναμικά, τρισδιάστατα σχήματα και κινούμενα σχέδια στον ουρανό. Αυτές οι παραστάσεις μπορούν να χορογραφηθούν με μουσική, δημιουργώντας μια εμπειρία για όλες τις αισθήσεις, που μπορεί να διηγηθεί ιστορίες και θέματα ή να γιορτάσει σημαντικά γεγονότα.

1.Περισσότερες πληροφορίες για τη λειτουργία τους ΕΔΩ

2.Πως υλοποιείται μια τέτοια παράσταση με φώτα στον ουρανό (5,000 Drone Christmas Light Show! (GUINNESS WORLD RECORD)  ΕΔΩ

Ζωγραφική – TuxPaint

0

Συγγραφέας: ΠΟΠΗ ΠΑΤΣΑΤΖΗ | Κατηγορία Α' Τάξη, Β' Τάξη, Ζωγραφική | , στις 29-10-2024

Ζωγραφική με το TuxPaint ΕΔΩ.

Λήψη του TuxPaint έκδοση 0.9.26  ΕΔΩ.

Πηγή: Παππάς Δημήτρης – άδεια CC BY-NC 4.0

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση