Κοπή βασιλόπιτας 2019

Την Τετάρτη πραγματοποιήθηκε, ως είθισται, η κοπή της καθιερωμένης βασιλόπιτας.

Οι μαθητές παρακολούθησαν με ενθουσιασμό την παρασκευή της και περίμεναν με μεγάλη αγωνία να ψηθεί για να την κόψουμε.

Τελικά ο τυχερός της χρονιάς ήταν από το τμήμα της κυρίας Ιωάννας και της κυρίας Ευγενίας!

Ευχόμαστε και του χρόνου να μα είμαστε  όλοι καλά με υγεία και χαρά!

 

 

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *