Μία ξεχωριστή Επίσκεψη στο Χαραλάμπειο Γηροκομείο

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και του προγράμματος «Παππούς και Γιαγιά – Πολύτιμοι Θησαυροί», το οποίο υλοποιείται φέτος στο Νηπιαγωγείο μας, πραγματοποιήσαμε μια ιδιαίτερα συγκινητική εκπαιδευτική επίσκεψη στο Χαραλάμπειο Γηροκομείο Ρόδου.

Μέσα από αυτή τη δράση και την προετοιμασία που προηγήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν για την αξία της οικογένειας και τον σημαντικό ρόλο των παππούδων και των γιαγιάδων στη ζωή μας, αλλά και για το γεγονός ότι κάποιοι άνθρωποι περνούν τις γιορτές των Χριστουγέννων μακριά από τις οικογένειές τους. Μέσα από το πρόγραμμα, τα παιδιά μαθαίνουν να ενδιαφέρονται, να δείχνουν κατανόηση, σεβασμό και αγάπη προς τους ηλικιωμένους.

Η επίσκεψη οργανώθηκε από την εκπαιδευτικό του σχολείου μας κυρία Στέλλα, η οποία έπειτα από επικοινωνία με το Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και τη συζήτηση των απαραίτητων διαδικαστικών θεμάτων, φρόντισε για τον προγραμματισμό και την επιτυχή υλοποίηση της δράσης.

Η προετοιμασία ξεκίνησε με πολλή χαρά, καθώς τα παιδιά ετοίμασαν μικρά χειροποίητα χριστουγεννιάτικα δωράκια για τους φιλοξενούμενους του Γηροκομείου όπως,  χριστουγεννιάτικα στολίδια για το έλατο του Γηροκομείου, βαζάκια-ρεσό για κεράκια, καθώς και μικρά διακοσμητικά ελατάκια, θέλοντας να τους προσφέρουν λίγη ζεστασιά και να τους θυμίσουν ότι δεν είναι μόνοι τους αυτές τις γιορτινές ημέρες.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής μας οι μαθητές μας γνώρισαν τους παππούδες και τις γιαγιάδες, μίλησαν μαζί τους και τους πρόσφεραν τα δωράκια τους. Μαζί συμμετείχαμε σε όμορφες δραστηριότητες. Ζωγραφίσαμε χάρτινες χριστουγεννιάτικες μπάλες και στολίσαμε ένα αυτοσχέδιο χριστουγεννιάτικο δέντρο, ενώ στη συνέχεια παίξαμε όλοι μαζί το παιχνίδι μπίνγκο, περνώντας στιγμές χαράς και γέλιου.

Η επίσκεψή μας ολοκληρώθηκε με τα παιδιά να τραγουδούν χριστουγεννιάτικα κάλαντα και τραγούδια, γεμίζοντας τον χώρο με παιδικές φωνές και γιορτινή διάθεση.

Φεύγοντας από το Γηροκομείο, όλοι νιώσαμε χαρά αλλά και συγκίνηση. Τα παιδιά βίωσαν στην πράξη πως τα Χριστούγεννα δεν είναι μόνο στολίδια και δώρα, αλλά κυρίως μοίρασμα, επικοινωνία, αγάπη και ανθρώπινη επαφή.

Σε αυτό το σημείο, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά το προσωπικό και τους υπεύθυνους του Χαραλάμπειου Γηροκομείου Ρόδου για τη ζεστή φιλοξενία και την αγάπη με την οποία μας υποδέχτηκαν. Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνουμε στον κύριο Τάσο Κυρτάσογλου, υπεύθυνο του Γηροκομείου, που με μεγάλη χαρά άνοιξε την αγκαλιά του στα παιδιά μας και συνέβαλε καθοριστικά στην πραγματοποίηση αυτής της όμορφης και συγκινητικής εμπειρίας.

Δείτε στιγμιότυπα από την επίσκεψη των παιδιών μας στο Χαραλάμπειο Γηροκομείο μέσα από το βίντεο που ετοιμάσαμε.

Κατηγορίες: Γενικά, Εργαστήρια Δεξιοτήτων | Γράψτε σχόλιο

ΦιλΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ: “Όλοι μαζί – Μια αγκαλιά”

Η μικρή Μουντζούρα

Με ιδιαίτερο ενθουσιασμό οι μαθητές του πρώτου και τέταρτου τμήματος υλοποίησαν την τρίτη δραστηριότητα στο πλαίσιο της δράσης φιλαναγνωσίας του σχολικού δικτύου «Φιλαναγνώστες». Αυτή τη φορά, ανέλαβε το Νηπιαγωγείο μας να H mikrh Moyntzoyraπραγματοποιήσει τη διαδικτυακή ανάγνωση. Επιλέξαμε το παραμύθι “Η μικρή Μουντζούρα” της Φωτεινής Τίκκου, μια ιστορία γεμάτη χρώματα, φαντασία και μηνύματα που δείχνει πως κάθε παιδί –ανεξάρτητα από το πώς μοιάζει ή πόσο διαφορετικό νιώθει– έχει κάτι μοναδικό να προσφέρει. Μέσα από μια περιπέτεια που ταράζει ολόκληρη την πόλη, η πρωταγωνίστρια Μουντζούρα ανακαλύπτει πως αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει είναι τελικά η μεγαλύτερη δύναμή της. Έτσι μας υπενθυμίζει, ότι η ομορφιά βρίσκεται στην ποικιλία και ότι όλοι λάμπουμε όταν είμαστε ο αληθινός μας εαυτός. Επιπλέον, η ιστορία της μικρής Μουντζούρας μας βοηθάει να ανακαλύψουμε ότι η διαφορετικότητα δεν είναι εμπόδιο, αλλά αφορμή για δύναμη.

Η ανάγνωση του παραμυθιού δημιούργησε ερωτήματα και προβληματισμό στα παιδιά: Πόσο δύσκολο μπορεί να είναι για κάποιον που ξεχωρίζει να νιώσει άνετα, ακόμη κι όταν οι άλλοι τον αποδέχονται; Πώς επηρεάζει η διαφορετικότητα τα συναισθήματά μας, κάνοντας συχνά τα αρνητικά  να κυριαρχούν και να μας στερούν τη χαρά; Με ποιον τρόπο μπορούμε να νιώσουμε αυτοπεποίθηση αποδεχόμενοι τη μοναδικότητά μας; Μετά από αρκετή συζήτηση, τα παιδιά αποφάσισαν να δώσουν ζωή στους πολύχρωμους ήρωες του βιβλίου και φυσικά στην αγαπημένη Μουντζούρα. Χωρίστηκαν σε ομάδες χρωμάτων, δημιούργησαν συνεργατικά και το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό.

1 1 6 5 1 4 2 1 3 1

Το πιο συναρπαστικό κομμάτι της δράσης ήρθε στη συνέχεια. Χρησιμοποιώντας εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, δώσαμε ζωή στις μουντζούρες, τις μετατρέψαμε σε μικρούς κινούμενους χαρακτήρες και παρακολουθήσαμε ενθουσιασμένοι το αποτέλεσμα. Όλες οι δημιουργίες συγκεντρώθηκαν σε ένα κοινό βίντεο, όπου οι μουντζούρες των παιδιών πρωταγωνιστούν σε μια μικρή γιορτή φαντασίας και συνεργασίας. Η μικρή Μουντζούρα και οι φίλοι της αποτέλεσαν έμπνευση για όλους μας!

Κατηγορίες: Γενικά | Γράψτε σχόλιο

Στολίζοντας το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο με Αγάπη

Σήμερα στο σχολείο μας νιώσαμε τη μαγεία των Χριστουγέννων πιο κοντά από ποτέ, στολίζοντας το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας!

Όλοι οι γονείς ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας για την ανανέωση των στολιδιών μας και πραγματικά ξεπέρασαν κάθε προσδοκία μας. Αγγελάκια,μπαλίτσες, ταρανδάκια, Άγιους Βασίληδες, καραμελίτσες, αστέρια, κορδέλες και πολλά άλλα όμορφα στολίδια,βρήκαν τη θέση τους στο δέντρο και το έκαναν πραγματικά πανέμορφο.

Anonymo schedio 3Εκφράζουμε τις ευχαριστίες μας σε όλους τους γονείς για τη βοήθεια και τη συμμετοχή τους στην ανανέωση των στολιδιών μας! Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στην κυρία Μάρθα για το υπέροχο χριστουγεννιάτικο δέντρο που μας χάρισε.· Με τη συμβολή όλων, το δέντρο μας πλέον λάμπει ακόμα πιο πολύ!

Δείτε παρακάτω στιγμιότυπα από τον στολισμό:

2 4 11

Κατηγορίες: Γενικά | Γράψτε σχόλιο

Μικροί Προγραμματιστές σε Δράση! Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα στο Νηπιαγωγείο μας»

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού έχει καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια και πλήθος σχολείων σε όλη την Ευρώπη συμμετέχει σε δραστηριότητες που προωθούν τη δημιουργικότητα, την επίλυση προβλημάτων και τη συνεργασία μέσα από τον προγραμματισμό και άλλες δράσεις του τομέα της τεχνολογίας.

Η εβδομάδα αυτή πραγματοποιείται κάθε Οκτώβριο, δίνοντας την ευκαιρία σε μαθητές όλων των ηλικιών να γνωρίσουν τον κόσμο του προγραμματισμού μέσα από βιωματικές και παιγνιώδεις δραστηριότητες.

Βασικό στοιχείο όλων αυτών των δράσεων είναι η υπολογιστική σκέψη,ο τρόπος με τον οποίο τα παιδιά μαθαίνουν να οργανώνουν τα βήματά τους, να βρίσκουν λύσεις, να αναλύουν προβλήματα και να κατανοούν διαδικασίες μέσα από απλές και κατανοητές δραστηριότητες.

Στο νηπιαγωγείο, ο προγραμματισμός παρουσιάζεται με απλό και παιγνιώδη τρόπο.Μέσα από παιχνίδια, μοτίβα, οδηγίες και συνεργατικές δραστηριότητες, τα παιδιά ανακαλύπτουν βασικές έννοιες τεχνολογίας με τρόπο που ταιριάζει στην ηλικία τους.

Για ακόμη μία συνεχή χρονιά, το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε ενεργά στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα. Στο πλαίσιο αυτής της δράσης, οργανώθηκαν δραστηριότητες που έφεραν τα παιδιά σε επαφή με τον προγραμματισμό και την υπολογιστική σκέψη, μέσα από παιχνίδι, δημιουργικότητα και συνεργασία.

Μέσα από αυτές τις δραστηριότητες, τα παιδιά ανακάλυψαν βασικές έννοιες του προγραμματισμού, εξασκήθηκαν στη λογική σκέψη και την επίλυση προβλημάτων, ενώ παράλληλα ενίσχυσαν δεξιότητες συνεργασίας και ομαδικότητας.

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τις δραστηριότητες κώδικα που έλαβαν μέρος στις τάξεις μας.

Οι μαθητές του 4ου τμήματος  ζωγράφισαν το αρχικό γράμμα του ονόματός τους με νερομπογιές σε καρτέλες, προσθέτοντας τη δική τους προσωπική πινελιά. Στη συνέχεια, σε ένα επιδαπέδιο πλέγμα 5×5, τοποθέτησαν τα γράμματά τους και μετατράπηκαν σε «μικρά ρομποτάκια», ακολουθώντας τη διαδρομή μέχρι να φτάσουν στο γράμμα τους.

Ένα παιδί ανέλαβε τον ρόλο του «προγραμματιστή» και έδινε οδηγίες στους συμμαθητές του με απλές εντολές, όπως «ένα βήμα μπροστά», «στροφή αριστερά» ή «στροφή δεξιά». Η δραστηριότητα εξελίχθηκε, όταν χρησιμοποιήθηκαν οπτικοποιημένες κάρτες εντολών, ώστε τα παιδιά να ξεκινήσουν να «διαβάζουν» και να «γράφουν» απλά προγράμματα.

3026a6c9 28cc 4f8a 8544 d00c8ffe149b

Στο επόμενο στάδιο, τα παιδιά επισκέφθηκαν το εκπαιδευτικό περιβάλλον «Φωτόδεντρο» και συμμετείχαν στη δραστηριότητα «Σύνθετος προγραμματισμός ρομπότ», Εκεί καθοδήγησαν την ψηφιακή πασχαλίτσα ώστε να φτάσει στο γράμμα που αντιστοιχούσε στο όνομά τους, δίνοντας βήμα-βήμα τις κατάλληλες εντολές.

20 12

Η δράση ολοκληρώθηκε με τη γνωριμία και χρήση της Bee-Bot, του αγαπημένου μας εκπαιδευτικού ρομπότ. Τα παιδιά το προγραμμάτισαν πάνω στο ειδικό χαλάκι, ώστε να κινηθεί και να φτάσει στο σημείο όπου είχαν τοποθετήσει την καρτέλα με το αρχικό τους γράμμα.

Το 3ο τμήμα επέλεξε να συμμετάσχει στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα με μια πολύ αγαπημένη δραστηριότητα των παιδιών. Το Pixel Art.

Το pixel art είναι μια τεχνική σχεδίασης που βασίζεται σε μικρά τετράγωνα “ψηφίδες” τα οποία, όταν χρωματιστούν σωστά, σχηματίζουν εικόνες ή γράμματα. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με έννοιες της υπολογιστικής σκέψης, ακολουθώντας βήματα με λογική σειρά και οργανώνοντας τα στοιχεία τους με ακρίβεια.

Με αφορμή τη θεματική για τον εορτασμό της Ελληνικής Σημαίας στις 27 Οκτωβρίου και της επετείου του «ΟΧΙ» στις 28 Οκτωβρίου, τα παιδιά, στην πρώτη τους επαφή με τον προγραμματισμό, προσπάθησαν να εντοπίσουν σε φύλλο pixel art τα δύο κεντρικά νοήματα των προηγούμενων δραστηριοτήτων. Όπου υπήρχε ο αριθμός 1, έβαψαν το τετράγωνο με μπλε χρώμα, αφήνοντας λευκό εκεί που υπήρχε το 0. Στόχος ήταν να σχηματίσουν τη λέξη «ΟΧΙ» και την Ελληνική Σημαία, συνδυάζοντας δημιουργικότητα, προγραμματιστική σκέψη και λογική αλληλουχία βημάτων.

IMG 20251024 112424

Το 2ο τμήμα συμμετείχε στα πλαίσια του ευρωπαϊκού έργου eTwinning ” Heroes” με μια δραστηριότητα που συνδύαζε μάθηση, παιχνίδι και υπολογιστική σκέψη. Η μασκότ του έργου, η Act-Woman, ανέθεσε στα παιδιά μια ξεχωριστή αποστολή, να λύσουν τρία αινίγματα βασισμένα στους 17 Παγκόσμιους Στόχους για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη. Κάθε αίνιγμα έκρυβε σημαντικά μηνύματα για το πώς μπορούμε να φροντίζουμε τον πλανήτη και τους ανθρώπους γύρω μας. Τα παιδιά διάβασαν προσεκτικά τα αινίγματα, συζήτησαν στην ομάδα και βρήκαν τις σωστές απαντήσεις, ενώ στη συνέχεια προγραμμάτισαν τη μελισσούλα Bee-Bot ώστε να φτάσει στην εικόνα που αντιστοιχούσε σε κάθε αίνιγμα, γίνοντας έτσι μικροί ήρωες που φρόντισαν τον κόσμο γύρω τους.

Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων «Οι φίλοι μας τα ζώα», το 1ο τμήμα πειραματίστηκε με τον προγραμματισμό, ανακαλύπτοντας τι χρειάζονται τα ζώα για να ζήσουν χαρούμενα και υγιή. Τα παιδιά έγιναν μικροί προγραμματιστές και βοήθησαν τα ζώα να βρουν τροφή, νερό, αγάπη, φροντίδα και φίλους, προγραμματίζοντας με απλές εντολές το ρομπότ να κινηθεί στο σωστό σημείο της πίστας.

Η δραστηριότητα έδωσε στα παιδιά την ευκαιρία να κατανοήσουν τις ανάγκες των ζώων, να αναπτύξουν λογική σκέψη και δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, να συνεργαστούν και να επικοινωνήσουν , ενώ ταυτόχρονα ανακάλυψαν ότι ο προγραμματισμός μπορεί να γίνει παιχνίδι. Συνδύασε τη φροντίδα για τα ζώα με τη λογική του κώδικα, ενισχύοντας τη δημιουργικότητα, τη φαντασία και τη χαρά της μάθησης μέσα από την πράξη.

White Modern Best Friend Photo Collage

Ήταν μια διασκεδαστική και δημιουργική εβδομάδα, γεμάτη χαμόγελα, συνεργασία και τα πρώτα βήματα των παιδιών στον μαγικό κόσμο του προγραμματισμού!

codeweek


Katagrafh 23

Katagrafh

 

Κατηγορίες: Γενικά | Γράψτε σχόλιο

Αλλεργίες στα παιδιά και τα σχολικά κεράσματα

Στο σχολείο μας μας δίνουμε μεγάλη προσοχή στην ασφάλεια και την υγεία των παιδιών, σύμφωνα με όσα προβλέπονται για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων και με σεβασμό στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε μαθητή.

Με αφορμή το ενημερωτικό βίντεο που δημιούργησε η Ελληνική Παιδοαλλεργιολογική Εταιρεία σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής και που λάβαμε σήμερα, σχετικά με τα σχολικά κεράσματα και τους πιθανούς κινδύνους για παιδιά με τροφικές αλλεργίες, θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε τη διαδικασία που ακολουθούμε στο σχολείο μας.

Για την ομαλή λειτουργία του νηπιαγωγείου και την ασφάλεια όλων των παιδιών:
– Τα κεράσματα που φέρνουν οι οικογένειες για γενέθλια ή ονομαστικές εορτές δεν καταναλώνονται μέσα στο σχολείο.
– Ο εορταζόμενος μαθητής τα μοιράζει στους συμμαθητές του  κατά την αποχώρηση, ώστε κάθε γονέας να μπορεί να αποφασίσει αν το παιδί του μπορεί να τα καταναλώσει, ανάλογα με τις διατροφικές του ανάγκες ή τυχόν αλλεργίες.

Η πρακτική αυτή εφαρμόζεται σταθερά, με γνώμονα την προστασία και τη φροντίδα όλων των μαθητών μας. Το βίντεο που κοινοποιούμε λειτουργεί ως συμπληρωματικό υλικό ενημέρωσης και αναδεικνύει τη σημασία της προσοχής στα τρόφιμα που προσφέρονται σε παιδιά.

Επιπλέον στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε χρήσιμο ενημερωτικό υλικό σχετικά με τις αλλεργίες στα παιδιά, από την Ελληνική Παιδοαλλεργιολογική Εταιρεία: PedAllergio.gr – Ενημερωτικά για γονείς και παιδιά.

 

Κατηγορίες: Γενικά | Γράψτε σχόλιο

ΦιλΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ: “Όλοι μαζί – Μια αγκαλιά”

Με ιδιαίτερο ενθουσιασμό οι μαθητές του πρώτου και τέταρτου τμήματος υλοποίησαν τη δεύτερη δραστηριότητα στο πλαίσιο της δράσης φιλαναγνωσίας του σχολικού δικτύου «Φιλαναγνώστες».

Το παραμύθι πουΤο χαρούμενο λιβάδι επεξεργαστήκαμε, «Το Χαρούμενο Λιβάδι» της Φύλλιως Νικολούδη, αναγνώστηκε από το 18ο Νηπιαγωγείο Τρικάλων και αποτέλεσε αφορμή για έναν όμορφο διάλογο. Τι συμβαίνει όταν, σε ένα λιβάδι γεμάτο άσπρες μαργαρίτες, ξαφνικά φυτρώνει μια κόκκινη παπαρούνα; Μια τρυφερή ιστορία για την αποδοχή και τον σεβασμό της διαφορετικότητας και της μοναδικότητας του κάθε ατόμου. Με αφορμή τα γεγονότα του παραμυθιού, τα παιδιά προβληματίστηκαν, συζήτησαν για την ειρηνική συνύπαρξη όλων στη Γη και δημιούργησαν ομαδικά το δικό τους «χαρούμενο λιβάδι», όπου μαργαρίτες και παπαρούνες συνυπάρχουν αγαπημένα. 🌸

 

Κατηγορίες: Γενικά | Γράψτε σχόλιο

ΦιλΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ: “Όλοι μαζί – Μια αγκαλιά”

Το 1ο και το 4ο τμήμα του Νηπιαγωγείου μας συνεργάζονται μαζί με άλλα 15 νηπιαγωγεία – μέλη του Σχολικού Δικτύου “ΦιλΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ”, στο πλαίσιο της Δράσης  “Όλοι μαζί – μια αγκαλιά”. Το πρόγραμμα, που προάγει τη συμπερίληψη και την αποδοχή της διαφορετικότητας, ενισχύει την Ενεργό  Πολιτειότητα των παιδιών, σύμφωνα με το Πρόγραμμα Σπουδών και τις Δράσεις  Ενεργού Πολίτη που εντάσσονται στο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου.1 3Στο πλαίσιο του προγράμματος, κάθε εβδομάδα πραγματοποιείται διαδικτυακή συνάντηση και ανάγνωση παραμυθιού με θέμα τη συμπερίληψη. Κατόπιν, το κάθε νηπιαγωγείο πραγματοποιεί μια δράση, έχοντας ως αφόρμηση το παραμύθι της εβδομάδας. Όλες οι δράσεις δημοσιεύονται στο Padlet που έχει δημιουργηθεί για το συγκεκριμένο δίκτυο.

Το πρώτο παραμύθι που επεξεργαστήκαμε έχει τίτλο «Δύο παπούτσια με καρότσι», του συγγραφέα Ν. Ανδρικόπουλου. Προηγήθηκε ανάγνωση της ιστορίας διαδικτυακά μέσ1ω Webex από το Νηπιαγωγείο Αρχαίων Κλεωνών Κορινθίας . Στη συνέχεια, δουλέψαμε ομαδικά και δραματοποιήσαμε την ιστορία στην τάξη. Δημιουργήσαμε «δρόμους» και βιώσαμε μέσα από παιχνίδι ρόλων την εμπειρία ενός ατόμου με αμαξίδιο. Τα παιδιά μπήκαν σε ρόλους, συνεργάστηκαν, δοκίμασαν να κινηθούν σε διαφορετικές συνθήκες και ανακάλυψαν πόσο σημαντικό είναι να σεβόμαστε τις ράμπες και τους κοινόχρηστους χώρους.
Μιλήσαμε για τη συμπερίληψη και τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να κάνουμε τον χώρο μας προσβάσιμο για όλους, αλλά και πως να αφήνουμε ελεύθερους τους προσβάσιμους χώρους και τις ράμπες για όσους τους χρειάζονται.
Μέσα από το παιχνίδι και το βίωμα, καλλιεργήσαμε την ενσυναίσθηση και τη σκέψη «πώς θα ένιωθα αν ήμουν στη θέση του άλλου;». Ήταν μια όμορφη και εποικοδομητική εμπειρία για όλους!

  Anonymo schedio 2 Anonymo schedio Anonymo schedio 1

Κατηγορίες: Γενικά | Γράψτε σχόλιο

Επίσκεψη της Κινητής Βιβλιοθήκης Ρόδου στο Νηπιαγωγείο μας

Οι μαθητές του νηπιαγωγείου μας είχαν την ευκαιρία να ζήσουν την περασμένη Τετάρτη, μια ξεχωριστή εμπειρία με την επίσκεψη της Κινητής Βιβλιοθήκης του Δήμου Ρόδου. Η δράση αυτή, που υποστηρίζεται από το Υπουργείο Παιδείας, δίνει στα παιδιά τη δυνατότητα να γνωρίσουν τον κόσμο των βιβλίων και να καλλιεργήσουν τη φιλαναγνωσία από μικρή ηλικία.

IMG 20251119 095259

Στη μεγάλη συλλογή βιβλίων, τα παιδιά περιηγήθηκαν με ενθουσιασμό, ξεφύλλισαν διάφορους τίτλους και διάλεξαν όσα τους άρεσαν για να τα πάρουν μαζί τους στο σπίτι και να τα διαβάσουν με τους γονείς τους.IMG 20251119 094234

Ο υπεύθυνος της βιβλιοθήκης τους μίλησε για τους κανόνες της βιβλιοθήκης και για τον σωστό τρόπο χρήσης των βιβλίων, μαθαίνοντας έτσι πώς να τα φροντίζουν και να τα σέβονται.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε μερικά στιγμιότυπα από την επίσκεψη.

collage 3 1

collage 2 1

Κατηγορίες: Γενικά | Γράψτε σχόλιο

“Τα ζώα οι φίλοι μας” Επίσκεψη στη Φάρμα Ρόδου

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, με θεματική ενότητα «Τα ζώα οι φίλοι μας» και στον άξονα «Φροντίζω το Περιβάλλον», πραγματοποιήσαμε εκπαιδευτική επίσκεψη στη Φάρμα Ρόδου.

Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά διάφορα ζώα της φάρμας, να αλληλεπιδράσουν μαζί τους και να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους μέσα από βιωματική μάθηση.

Φτάνοντας στην Φάρμα , μας υποδέχτηκαν δύο πολύ ευγενικές κυρίες οι οποίες μας ξενάγησαν, μας εξήγησαν τις ανάγκες των ζώων, μοιράστηκαν μαζί μας πολλές ενδιαφέρουσες πληροφορίες και απάντησαν με χαρά σε όλες τις ερωτήσεις των παιδιών

Η πιο εντυπωσιακή στιγμή της ημέρας ήταν η γνωριμία μας με τις στρουθοκάμηλους! Τα παιδιά τις τάισαν, τις παρατήρησαν από κοντά και έμαθαν ότι πρόκειται για τα μεγαλύτερα πουλιά του κόσμου. Με μεγάλο θαυμασμό είδαν και τα τεράστια αυγά τους!

Κατά την επίσκεψη γνωρίσαμε κι άλλα ζώα της φάρμας, τα ταΐσαμε και μιλήσαμε για τις ανάγκες και τη φροντίδα τους. Φύγαμε όλοι με περισσότερες γνώσεις και θετικές εντυπώσεις. Ανυπομονούμε για τις επόμενες μαθησιακές μας εξορμήσεις.

Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε όμορφα στιγμιότυπα από την εκδρομή μας.

 

 

Κατηγορίες: Γενικά, Εκδρομή, Ενεργός Πολίτης, Εργαστήρια Δεξιοτήτων | Γράψτε σχόλιο

Πρόσκληση για συμμετοχή Ωφελούμενων στο Πιλοτικό Πρόγραμμα Πρώιμης Οικογενειοκεντρικής Παιδικής Παρέμβασης

 



Λήψη αρχείου

 



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Γενικά | Γράψτε σχόλιο