Πότε πρέπει να κάνουν self test οι μαθητές.

Tη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου που ανοίγουν τα σχολεία και θα γίνει ο καθιερωμένος Αγιασμός οι μαθητές θα πρέπει έχουν κάνει self test και να φέρουν βεβαίωση αρνητικού αποτελέσματος.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο για τη λειτουργία των νηπιαγωγείων, η διενέργεια αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test) είναι υποχρεωτική για τους/τις μαθητές/τριες όλων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Εξαιρούνται του μέτρου, τα παιδιά που έχουν ιστορικό νόσησης εντός του τελευταίου 6μήνου. Η είσοδος των μαθητών/μαθητριών στο σχολείο γίνεται με επίδειξη και όχι προσκόμιση βεβαίωσης αρνητικού αποτελέσματος Ο υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος διενεργείται δύο φορές την εβδομάδα, προ Τρίτης και Παρασκευής και έως είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν από την προσέλευση στη σχολική μονάδα. Κατ’ εξαίρεση, την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας ο πρώτος αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self test) διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν την προσέλευση στη σχολική μονάδα. Ο δεύτερος έλεγχος, συστήνεται να διενεργείται την 3η ημέρα μετά τον πρώτο.

Η σωστή χρήση κατάλληλης προστατευτικής μάσκας (υφασμάτινης ή απλής χειρουργικής) είναι υποχρεωτική για όλους/ες τους/τις μαθητές/τριες σε όλα τα τμήματα, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των νηπιαγωγείων.

Για τα νήπια-προνήπια επισημαίνεται η χρήση μάσκας τόσο κατά τη διάρκεια των μαθημάτων όσο και στα διαλείμματα να γίνεται με τέτοιο τρόπο, προκειμένου να επιτευχθεί η εξοικείωσή τους με τη χρήση της και με έμφαση στην εκπαιδευτική διαδικασία.

 

 

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πότε πρέπει να κάνουν self test οι μαθητές.

Επαναλειτουργία σχολικών μονάδων. Οδηγίες για τη διενέργεια υποχρεωτικού self test.

Ανακοίνωση

Από τη Δευτέρα 10/5 θα λειτουργήσουν δια ζώσης όλα τα σχολεία, νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια καθώς και το ολοήμερο πρόγραμμα αυτών. Τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητές, εκπαιδευτικοί, βοηθητικό και λοιπό προσωπικό οφείλουν να προσέλθουν στα σχολεία έχοντας μαζί τους βεβαίωση αρνητικού τεστ (self-test, PCR ή rapid-test).

Το αυτοδιαγωνιστικό τεστ κορωνοϊού παρέχεται δωρεάν και θα διενεργείται πριν την έναρξη των μαθημάτων της Δευτέρας και της Πέμπτης. Ο έλεγχος θα πρέπει να διενεργηθεί έως και είκοσι τέσσερις ώρες πριν την προσέλευση στην σχολική μονάδα. Γονείς, κηδεμόνες, μαθητές και προσωπικό των σχολείων παραλαμβάνουν δωρεάν το self-test, μαζί με ενημερωτικό υλικό από το φαρμακείο, χρησιμοποιώντας τον ΑΜΚΑ, τον προσωρινό ΑΜΚΑ (ΠΑΜΚΑ) ή τον Προσωρινό Αριθμό Ασφάλισης.

Γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί και λοιπό προσωπικό δηλώνουν το αποτέλεσμα του self-test μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr, στην οποία θα εισέρχονται με τους κωδικούς taxisnet, καταχωρώντας συγκεκριμένα στοιχεία, όπως πατρώνυμο, μητρώνυμο, ΑΜΚΑ και το αποτέλεσμα του self-test.

Αν το self-test είναι αρνητικό:

Για τους μαθητές, εκδίδεται σχολική κάρτα μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr. Οι μαθητές θα φέρουν τη σχολική κάρτα μαζί τους κάθε ημέρα και θα την επιδεικνύουν στους εκπαιδευτικούς την πρώτη ώρα της Δευτέρας και της Πέμπτης ή όποτε τους ζητηθεί.

Για τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, εκδίδεται η δήλωση αρνητικού αποτελέσματος μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr.

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει πρόσβαση σε εκτυπωτή, μπορεί να συμπληρώνεται χειρόγραφη δήλωση που θα περιέχει τα ίδια στοιχεία με τη σχολική κάρτα/τη δήλωση αρνητικού αποτελέσματος.

Αν το self-test είναι θετικό:

Εκδίδεται δήλωση θετικού αποτελέσματος μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr για τη διενέργεια δωρεάν επαναληπτικού rapid-test σε δημόσια δομή.

Η λίστα με τις δημόσιες δομές περιλαμβάνεται στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr.

Αν το επαναληπτικό τεστ είναι θετικό, ακολουθείται το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Αν το επαναληπτικό τεστ είναι αρνητικό, οι μαθητές/εκπαιδευτικοί λαμβάνουν σχετική βεβαίωση από το σημείο εξέτασης και επιστρέφουν στο σχολείο.

Η σχετική ΚΥΑ σε μορφή pdf

 Υπενθυμίσουμε ότι τα ισχύοντα μέτρα πρέπει να τηρούνται με συνέπεια και αυστηρότητα από όλους για το κοινό καλό όλων.

Καλή αντάμωση να έχουμε!

Η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου

Παρίση Μαριολένη

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επαναλειτουργία σχολικών μονάδων. Οδηγίες για τη διενέργεια υποχρεωτικού self test.

Κλειστές ΟΛΕΣ οι σχολικές μονάδες του Νομού έως και 19 Φεβρουαρίου

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι όλες οι σχολικές μονάδες του νησιού μας θα παραμείνουν κλειστές από την Τετάρτη 17/2/2021 έως και την Παρασκευή 19/2/2021, μετά από απόφαση του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας της Π.Ε. Κεφαλληνίας και Ιθάκης. Στο σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε αναλυτικά την απόφαση. Τα μαθήματα θα συνεχιστούν κανονικά μέσω τηλε-εκπαίδευσης κατά τις μεσημβρινές ώρες (14:10 – 16:30).

https://www.kefaloniapress.gr/topika/politiki/article/353934/apofasi-sop-kleistes-oles-oi-scholikes-monades-toy-nomoy-eos-kai-19-fevroyarioy/?fbclid=IwAR0MqEIIieLiDgCyvLwT_rAkw-2qcffyVpMw8FXUoxGkLTgvnK1PEVchvpE

με εκτίμηση,

οι νηπιαγωγοί

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κλειστές ΟΛΕΣ οι σχολικές μονάδες του Νομού έως και 19 Φεβρουαρίου

Πρόγραμμα Out of Eden Learn του Πανεπιστημίου Harvard: 6ο Στάδιο

padlet-6th stage

Η προηγούμενη εβδομάδα ήταν αφιερωμένη στις εργασίες των μαθητών μας, οι οποίοι εξάσκησαν τις ικανότητές τους στην ακρόαση των ιστοριών των οικείων τους προσώπων. Το Νηπιαγωγείο Αγίας Θέκλης όπως και όλα τα σχολεία στην Ελλάδα την τρέχουσα περίοδο βρίσκονται σε αναστολή λειτουργίας και λειτουργεί μέσω σύγχρονης εκπαίδευσης σε ψηφιακή τάξη. Λόγω της πανδημίας οι μαθητές απευθύνθηκαν για τις ιστορίες στους οικείους τους (γονείς και στενά συγγενικά πρόσωπα), με τους οποίους είναι σε καθημερινή επαφή, εξασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο τα μέτρα προστασία τους.

Αρχικά, στο πλαίσιο της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μέσω της πλατφόρμας Webex μία από τις νηπιαγωγούς μοιράστηκε στην ολομέλεια την εμπειρία της ως ακροάτρια ιστορίας (κάτι το οποίο περιγράφεται στο 5ο βήμα αναλυτικά), περιγράφοντας με λεπτομέρειες την ιστορία, δίνοντας έμφαση στα χαρακτηριστικά της γειτόνισσας, αναδεικνύοντας τα συναισθήματά της και τη νοσταλγία της. Αξιοποιώντας τα εργαλεία διαλόγου δόθηκε διδακτικός χρόνος στους μαθητές να ρωτήσουν περισσότερα σε σχέση με την ιστορία και να μοιραστούν με την ολομέλεια τι τους άρεσε και πως υπέθεσαν θα αισθάνονταν τα άτομα που ενεπλάκησαν στην ιστορία.

Σε επόμενο βήμα μέσω της σύγχρονης εκπαίδευσης αφιερώθηκε διδακτικός χρόνος για να κατευθυνθούν με απλές οδηγίες οι μαθητές, έτσι ώστε να υλοποιήσουν και αυτοί το ίδιο, υποστηριζόμενοι από τους γονείς τους. Επιπλέον, με τη βοήθεια του messenger, δόθηκαν ασύγχρονα συγκεκριμένες κατευθύνσεις στους γονείς, μέσω της ψηφιακής ομάδας που δημιουργήθηκε για τις ανάγκες της εξ αποστάσεως επικοινωνίας. Ζητήθηκε η ψηφιακή ηχογράφηση μέσω του κινητού τηλεφώνου που όλοι έχουν για την αποτύπωση της ιστορίας. Το ερώτημα θα το απηύθυναν οι μαθητές με καθαρότητα και το οικείο άτομο της επιλογής τους θα διηγούνταν μια ιστορία ή μια ανάμνηση από την ευρύτερη περιοχή της γειτονιάς τους που θα διαρκούσε το πολύ δύο λεπτά, απόλυτα προσαρμοσμένο στις αναπτυξιακές ανάγκες των μαθητών προσχολικής ηλικίας για τη μετέπειτα επεξεργασία του. Για την επεξεργασία του έκτου βήματος του προγράμματος δόθηκαν δύο ημέρες και οι δύο νηπιαγωγοί διευκόλυναν εξ αποστάσεως απρόοπτες δυσκολίες που προέκυψαν με ασύγχρονο τρόπο (μηνύματα, mail).

Από το σύνολο των δεκαεπτά μαθητών που φοιτούν την τρέχουσα χρονιά στο νηπιαγωγείο μας, φοιτούν στη σύγχρονη ψηφιακή τάξη οι επτά, οι οποίοι συμμετείχαν και στο συγκεκριμένο βήμα. Οι μαθητές που συμμετείχαν λοιπόν, έθεσαν δια ζώσης ή μέσω βιντεοκλήσης το ερώτημά τους στα οικεία τους πρόσωπα και οι γονείς τους ή οι ίδιοι ηχογράφησαν την ιστορία. Ύστερα το απέστειλαν ασύγχρονα και οι νηπιαγωγοί τα επεξεργάστηκαν στην ολομέλεια με το σύνολο των μαθητών κάνοντας χρήση των εργαλείων διαλόγου του προγράμματος (notice, probe, extend). Αξιοποιώντας ιδιαίτερα τα εργαλεία διαλόγου notice και connect ζητήθηκε από όλους τους μαθητές να αποτυπώσουν εικαστικά τις λεπτομέρειες (άτομα που υπήρχαν στον χώρο, χώρος πραγματοποίησης, συναισθήματα που εντυπώνονταν στα πρόσωπα, αντικείμενα κοντά ή μακριά) που τους περιέβαλλαν κατά τη διάρκεια της αφήγησης των ιστοριών για να ενδυναμωθούν με αυτόν τον τρόπο οι αναμνήσεις τους και η εκφραστική τους δεινότητα. Πιο συγκεκριμένα ζητήθηκε να αποτυπώσουν εικαστικά πριν την ακρόαση των ιστοριών και μετά την επεξεργασία τους από την ολομέλεια και παρατηρήθηκε από τις νηπιαγωγούς ότι μετά την επεξεργασία οι μαθητές εντόπισαν περισσότερες λεπτομέρειες, τις οποίες και πρόσθεσαν.

https://padlet.com/marioleni15/6yvsewz0zns1o3mb

Κατηγορίες: ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόγραμμα Out of Eden Learn του Πανεπιστημίου Harvard: 6ο Στάδιο

Πρόγραμμα Out of Eden Learn του Πανεπιστημίου Harvard: 4ο Στάδιο 

Στο πλαίσιο της υλοποίησης του τέταρτου σταδίου με τίτλο: «Περπατώντας στη Γειτονιά μας- Αναστοχασμός της διαδικασίας με τους μαθητές» (“Taking Neighborhood Walks-Reflecting on how it went with the students”) του προγράμματος Out of Eden Learn του Πανεπιστημίου Harvard, στο οποίο συμμετέχει το Νηπιαγωγείο Αγίας Θέκλης το τρέχον σχολικό έτος 2020-2021, οι μαθητές/τριες κλήθηκαν να περιηγηθούν στον προσωπικό χώρο του σπιτιού τους και της γειτονιάς τους και να μοιραστούν στην ολομέλεια ένα αντικείμενο ή μία τοποθεσία που να ξεχωρίζουν για τους ίδιους.

Στόχοι της συγκεκριμένης δράσης ήταν οι μαθητές/τριες να αξιοποιήσουν την παρατηρητικότητά τους σε ένα χρονικό πλαίσιο που να τους διευκολύνει και να απεικονίσουν μέσω δύο φωτογραφιών ένα ξεχωριστό αντικείμενο για αυτούς, ερευνώντας μέσω των δύο διαφορετικών οπτικών και να μελετήσουν το έργο μαθητών από άλλα σχολεία που συμμετέχουν στην ίδια δράση, εξετάζοντας παράλληλα τις  δικές τους οπτικές, όπως αποτυπώνονται χαρακτηριστικά στις φωτογραφίες που και αυτοί έχουν μοιραστεί.

Ακολουθεί το αποτέλεσμα της προσεκτικής και αργής παρατήρησης (“slow journalism”), αλλά και των εμπνευσμένων οπτικών τους. Αξίζει να τονιστεί ότι πρόκειται για μια εργασία που επεξεργάστηκαν στο πλαίσιο της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης στην οποία συμμετείχαν oι μαθητές, καθώς πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της αναστολής λειτουργίας των σχολικών μονάδων. Πλοηγηθείτε μέσω του ακόλουθου ηλεκτρονικού συνδέσμου για να παρατηρήσετε τις διαφορετικές οπτικές των αντικειμένων που φωτογράφισαν, αλλά και να διαβάσετε τα αυθεντικά σχόλια των ίδιων των μαθητών.

http://linoit.com/users/Aimilia9/canvases/Taking%20neighborhood%20walks

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόγραμμα Out of Eden Learn του Πανεπιστημίου Harvard: 4ο Στάδιο 

Πρόγραμμα Out of Eden Learn του Πανεπιστημίου Harvard: 2ο στάδιο

Στο πλαίσιο της υλοποίησης του δεύτερου σταδίου με τίτλο: «Δημιουργία χαρτών» (“Creating Neighborhood Maps”) του προγράμματος Out of Eden Learn του Πανεπιστημίου Harvard, στο οποίο συμμετέχει το Νηπιαγωγείο Αγίας Θέκλης το τρέχον σχολικό έτος 2020-2021, οι μαθητές/τριες κλήθηκαν να δημιουργήσουν ένα χάρτη της γειτονιάς του σχολείου τους. Στόχοι της συγκεκριμένης δράσης ήταν οι μαθητές/τριες να απεικονίσουν έναν αφηγηματικό χάρτη της γειτονιάς τους, ερευνώντας μέσα από την προσωπική τους οπτική και να μελετήσουν το έργο μαθητών από άλλα σχολεία που συμμετέχουν στην ίδια δράση, εξετάζοντας παράλληλα τις οπτικές τους, όπως αποτυπώνονται μοναδικά στους χάρτες που και αυτοί έχουν δημιουργήσει.

Ακολουθεί το αποτέλεσμα της προσεκτικής παρατήρησης, αλλά και της δημιουργικής, εμπνευσμένης εργασίας τους. Αξίζει να τονιστεί ότι πρόκειται για μια ομαδική εργασία, στην οποία συμμετείχαν συλλογικά oι μαθητές, καθώς πραγματοποιήθηκε πριν την αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων.

 

Κάτω από την ανάρτηση του χάρτη στην πλατφόρμα του προγράμματος που μπορείτε να επισκεφτείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο:https://learn.outofedenwalk.com/party/3222/?page=2 καταγράφηκαν τα λόγια των ίδιων των μαθητών τα οποία ήταν τα εξής: «Γεια σας από το Νηπιαγωγείο της Αγίας Θέκλης της Κεφαλονιάς. Σας προσκαλούμε να έρθετε στη γειτονιά μας, σε ένα μικρό χωριό που ονομάζεται Βιλατώρια και να μοιραστούμε μαζί σας όλα τα όμορφα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε εδώ γύρω από το νηπιαγωγείο μας. Δημιουργήσαμε έναν χάρτη με λαδοπαστέλ για να σας δείξουμε τι υπάρχει κοντά μας. Πρώτα απ’ όλα, μπορείτε να επισκεφθείτε την περίφημη παραλία μας τους Πετανούς, αν θέλετε να κάνετε μια υπέροχη βουτιά στα βαθιά, καθαρά, καταγάλανα νερά μας και να αφήσετε το μυαλό σας να ταξιδέψει … Αυτό σημαίνει και το όνομα της παραλίας. Έχουμε επίσης στην αυλή μας μια πολύχρωμη παιδική χαρά αν θέλετε να διασκεδάσετε. Αν θέλετε να γυμναστείτε μπορείτε να το κάνετε στην αυλή μας, έχουμε ένα μικρό γήπεδο. Από την αυλή μας μπορείτε να θαυμάσετε τον παλιό μας ανεμόμυλο και να σας πούμε τις ιστορίες που μοιράστηκαν μαζί μας οι παππούδες μας. Αν έρθετε αυτή την εποχή του χρόνου, θα πρέπει οπωσδήποτε να επισκεφθείτε το ελαιοτριβείο, που βρίσκεται κάτω από το δρόμο μας και να μάθετε τη διαδικασία που ακολουθείτε για να φτιαχτεί το περίφημο ελαιόλαδο για το φαγητό μας. Σε περίπτωση που πεινάσετε ή διψάσετε, υπάρχει ένα μίνι μάρκετ κοντά μας από το οποίο μπορείτε να αγοράσετε νερό, χυμούς, κέικ ή παγωτά! Μπορείτε ακόμη να κάνετε μια μικρή βόλτα στο χωριό της Αγίας Θέκλης. Μη ξεχάσετε πριν φύγετε από τη γειτονιά του σχολείου μας να επισκεφτείτε την εκκλησία του Σκηνέα, η οποία είναι πολύ παλιά και όμορφη και απολαμβάνουμε να παίζουμε στην αυλή της κρυφτό. Σας περιμένουμε σύντομα και θα είμαστε οι ξεναγοί σας στην όμορφη γειτονιά του νηπιαγωγείου »μας»

 

Κατηγορίες: ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ | 2 σχόλια

Ανακοίνωση για τη Σύγχρονη Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (Webex)

Από την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020 και για όλο το διάστημα που θα διαρκέσει η αναστολή λειτουργίας των νηπιαγωγείων, οι μαθητές συμμετέχουν σε σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση μέσω της πλατφόρμας Webex.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του νηπιαγωγείου λαμβάνοντας υπόψη τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών, τον ετήσιο προγραμματισμό, καθώς επίσης και την εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος “Εργαστήρια Δεξιοτήτων” του Υπουργείου Παιδείας, αποφάσισε την  υλοποίηση του ωρολογίου προγράμματος για τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση με συνδιδασκαλία των δύο νηπιαγωγών, Παρίση Μαριολένη  και Λυμπεροπούλου Αίμη. Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές θα εισέρχονται μία μέρα στη διαδικτυακή τάξη της μίας εκπαιδευτικού και την επόμενη της άλλης. Καθημερινά και οι δύο νηπιαγωγοί θα κάνουν ταυτόχρονα διδασκαλία. Έτσι, οι γονείς των μαθητών θα ενημερωθούν μέσω e-mail για το σύνδεσμο της ηλεκτρονικής διεύθυνσης της διαδικτυακής τάξης, στο οποίο θα εισέρχονται την κάθε μέρα της εβδομάδας.

Το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του νηπιαγωγείου για τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση διαμορφώθηκε σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων ως εξής:

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΩΡΑ ΩΡΕΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ
14:10 – 14:40 30` ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ

(ΡΟΥΤΙΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ/ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ)

15:00 – 15:30 30` ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ
15:50 – 16:20 30` ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ

Οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες που προγραμματίζονται στα πλαίσια της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης βασίζονται στις αρχές του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών και του Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγραμμάτων Σπουδών για το Νηπιαγωγείο.

Παρακάτω ακολουθούν οδηγίες για τη συμμετοχή στην τηλεκπαίδευση μέσω της πλατφόρμας Webex.

Οδηγίες για τη συμμετοχή στην τηλεδιάσκεψη

Για να συνδεθείτε σε τηλεδιάσκεψη WebEX πρέπει να γράψετε στον φυλλομετρητή σας (browser) τη δικτυακή διεύθυνση (url) της ηλεκτρονικής αίθουσας τηλεκπαίδευσης που σας έχει αποστείλει η εκπαιδευτικός.

Αυτή θα είναι της μορφής: https://minedu-…..webex.com/meet/…. .

Παρακαλούμε καταγράψτε κάπου ή αποθηκεύστε στα αγαπημένα (bookmarks) τις διευθύνσεις των ηλεκτρονικών τάξεων που σας κοινοποιούν οι εκπαιδευτικοί.

Την πρώτη φορά που θα συνδεθείτε σε τηλεδιάσκεψη, αυτόματα θα σας κατέβει το πρόγραμμα που πρέπει να εγκαταστήσετε, ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

Βήμα 1ο:     

  

Βήμα 2ο:

    

Βήμα 3ο: Στο πλαίσιο πληκτρολογείται το όνομα του παιδιού.

Βήμα 4ο:

Βήμα 5ο:

Βήμα 6ο: Βασικά εργαλεία (κουμπιά) της διαδικτυακής τάξης.

ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΑ.

Στη συνέχεια ακολουθούν τα βήματα περιληπτικά.

  1. Λαμβάνεις από τον/την εκπαιδευτικό ηλεκτρονικό μήνυμα (email, chat) με το σύνδεσμο (link) της ψηφιακής τάξης.
  2. Πατάς το σύνδεσμο και συνδέεσαι
    1. Χρήση υπολογιστή: επιλέγεις Open Cisco Webex Meetings ή κατεβάζεις την εφαρμογή (open the desktop app). Εφόσον συνδεθείς μέσω λογισμικού πλοήγησης (browser), δεν απαιτείται η συμπλήρωση email.
    2. Χρήση tablet/κινητού: θα σου ζητηθεί η εγκατάσταση της εφαρμογής Webex Meetings.

ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.

  • Απαγορεύεται ρητά η καταγραφή της εικόνας, της ομιλίας και η λήψη φωτογραφιών με χρήση οποιουδήποτε μέσου, κατά τη διάρκεια των δικτυακών μαθημάτων. Ενέργειες τέτοιου τύπου είναι παράνομες και συνεπάγονται αστικές, ποινικές και διοικητικές κυρώσεις.
  • Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, για να αποφευχθεί το θόρυβος παρακαλούμε να έχετε τα μικρόφωνα κλειστά και να τα ανοίγετε όταν δίνεται ο λόγος στα παιδιά ή όταν θέλουν να απαντήσουν. Δίνεται η επιλογή σηκώματος χεριού για να πάρει το παιδί το λόγο.
  • Παρακαλούμε να έχετε κοντά σας λευκά χαρτιά και μαρκαδόρους σε περίπτωση που χρειαστούν για τις δραστηριότητές μας.
  • Επίσης, παρακαλούμε στην πρώτη μας διαδικτυακή συνάντηση να εισέλθετε στην πλατφόρμα 10 λεπτά νωρίτερα μέχρι να εξοικειωθούμε όλοι.

Για οποιαδήποτε δυσκολία παρακαλούμε επικοινωνείτε μαζί μας στο mail@nip-ag-thekl.kef.sch.gr.

ευχαριστούμε,

το διδακτικό προσωπικό του νηπιαγωγείου

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ανακοίνωση για τη Σύγχρονη Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (Webex)

ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ – ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Αγαπητοί μας γονείς,

Μετά τις νέες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας, η Υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε χθες νέα κυβερνητικά μέτρα πρόληψης που αφορούν την εκπαιδευτική κοινότητα.

Πιο συγκεκριμένα:

Από τη Δευτέρα 16 Νοεμβρίου και για δύο εβδομάδες αναστέλλεται η δια ζώσης λειτουργία των δομών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε όλη τη χώρα. Νηπιαγωγεία και Δημοτικά σχολεία παραμένουν κλειστά μέχρι και τις 27 Νοεμβρίου.

Την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020 θα ξεκινήσει σύγχρονη τηλεκπαίδευση στους μαθητές των Νηπιαγωγείων σύμφωνα με την ανακοίνωση της Υπουργού.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα και τους συνδέσμους (links) προκειμένου να συνδεθείτε στην πλατφόρμα Webex θα σας αποσταλούν με e-mail μέχρι την Τρίτη καθώς επίσης θα αναρτηθεί  σχετική ανακοίνωση στο blog του σχολείου.

Με εκτίμηση
Οι νηπιαγωγοί

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ – ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Συμμετοχή του Νηπιαγωγείου Αγίας Θέκλης στο πρόγραμμα Out of Eden Learn του Πανεπιστημίου Harvard

Αποτελεί μεγάλη μας χαρά και τιμή η συμμετοχή του Νηπιαγωγείου μας, μαζί με άλλα πιλοτικά νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία της Ελλάδας στο πρόγραμμα “Out of Eden Learn” του Πανεπιστημίου Harvard με φορέα υλοποίησης το CosylLab, Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιά. Μέσα από αυτό το πρόγραμμα φιλοδοξούμε να εμπνευστούμε, να δράσουμε και να αλληλεπιδράσουμε μαζί με άλλα πιλοτικά σχολεία της Ελλάδας, ξεπερνώντας τις δυσκολίες που έχουν προκύψει λόγω της πανδημίας. Εμπνεόμαστε μέσα από την επική αποστολή Out of Eden Walk και δρούμε σύμφωνα με τις αρχές του προγράμματος. Αφηγούμαστε την ιστορία του τόπου μας και ανταλλάσσουμε ιστορίες μέσα από τη διασύνδεση που μας προσφέρει το πρόγραμμα, προωθώντας τα εργαλεία διαλόγου που προσφέρει το ίδιο το πρόγραμμα. Καλοτάξιδη η ευκαιρία μας να μάθουμε μέσα από την αλληλεπίδραση! Για να περιηγηθείτε στο πρόγραμμα ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο.

https://learn.outofedenwalk.com/

Κατηγορίες: ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμμετοχή του Νηπιαγωγείου Αγίας Θέκλης στο πρόγραμμα Out of Eden Learn του Πανεπιστημίου Harvard

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΝΗΛΙΚΟΥ/ΗΣ ΜΑΘΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ.

Αγαπητοί μας γονείς,

για το διάστημα 7/11/2020 έως 30/11/2020:

Οι μαθητές παρέλαβαν από το σχολείο μας τη Βεβαίωση Κυκλοφορίας Ανήλικου Μαθητή.
Οι γονείς/κηδεμόνες που συνοδεύουν τους μικρούς μαθητές το πρωί και το μεσημέρι, μπορούν να στείλουν είτε SMS στο 13033 τον κωδικό 4, είτε εναλλακτικά να συμπληρώσουν το έντυπο Βεβαίωση Κατ’ Εξαίρεση Μετακίνηση Πολιτών που θα βρουν εδώ:https://forma.gov.gr/docs/vevaiosi-metakinisis.pdf?fbclid=IwAR37ZWSmrKAD5gUJ_MxavtICanc7Yk5bQSgKUbwIczNSfdX45SMRskyKl-c για κάθε τους μετακίνηση, επιλέγοντας το Β4.
Ευχόμαστε καλή δύναμη σε όλους και να βγούμε γρήγορα από αυτή την δύσκολη κατάσταση που βιώνουμε!!
Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΝΗΛΙΚΟΥ/ΗΣ ΜΑΘΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ.