δυστυχώς τα κρούσματα covid19 στη χώρα αυξάνονται και τα σχολεία αποτελούν χώρους που χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής από όλους μας.
Προς το παρόν η πορεία του σχολείου μας όσον αφορά τη πανδημία είναι καλή, αφού δεν έχουμε κανένα επιβεβαιωμένο κρούσμα.
Παρ΄όλα αυτά, θέλοντας να κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να προφυλάξουμε τους μικρούς μας μαθητές, τους γονείς και όλους εμάς που εργαζόμαστε στο σχολείο, σας επισυνάπτουμε έγγραφο με απλές και σαφείς οδηγίες διαχείρισης ύποπτων και επιβεβαιωμένων κρουσμάτων.
Παρακαλώ διαβάστε το ώστε να είστε και εσείς ενήμεροι.
Χαίρετε αγαπημένοι φίλοι και γονείς του Νηπιαγωγείου μας!
Ευχόμαστε να είστε καλά και να περνάτε υπέροχα!
Αυτές οι μέρες για όλους εμάς εδώ στηΜεσσηνίαείναι ιερές και κουραστικέςταυτόχρονα… Ιερές γιατί η φύση μας δίνει έναν από τους πιο πολύτιμουςκαρπούςτης, αλλά και κουραστικές γιατί ηελαιοσυγκομιδήδεν είναι και εύκολη υπόθεση.
Γονείς και μαθητές του σχολείου μας, στο πλαίσιο της τεχνικής της ανεστραμμένης τάξης που εφαρμόζουμε φέτος, αυτό το Σαββατοκύριακο καλείστε να παρακολουθήσετε το παρακάτω υλικό σχετικά με την ΕΛΙΑ και να έρθετε προετοιμασμένοι στη φυσική μας τάξη.
Απολαύστε το περιεχόμενο και τα υπόλοιπα θα τα συζητήσουμε δια ζώσης τη Δευτέρα!
Δείτε τον παρακάτω πίνακα ζωγραφικής, τι απεικονίζει;
Δείτε στο βίντεο τη μάχηΑθηνάς και Ποσειδώναγια το όνομα της πόλης της Αθήνας. Διαβάστε στη συνέχεια και το pdf με το σχετικό μύθο (ελάτε στην τάξη και πείτε μας τις 3 διαφορετικές χρήσεις του λαδιού)
Σύνθετες λέξειςμε συνθετικό την ελιά και το λάδι (μέσα στη τάξη μας αρέσουν πολύ οι σύνθετες λέξεις, τις συζητάμε συχνά)
Πείραμαμε το Λάδι. Ποιο από τα 3 υλικά του πειράματος (λάδι, νερό, οινόπνευμα) πιστεύετε ότι θα εξατμιστεί πρώτο; Φέρτε τις απαντήσεις σας στη τάξη, το πείραμα θα επαναληφθεί 🙂
Παροιμίεςμε την Ελιά! Ο λαός μιλάει μέσα από σοφές παροιμίες τις οποίες πολλές φορές μπορούμε να συμβουλευόμαστε για να διευκολύνουμε τη ζωή μας
Τοτραγούδιτης λαϊκής μας παράδοσης που είναι συνυφασμένο με τη χρήση του λαδιού ως καύσιμο (μέσα στο καντήλι) . Ακούστε τους στίχους και παίξτε το παιχνίδι που ακολουθεί!!
Ευχόμαστε να απολαμβάνετε τη διαδικασία της ανεστραμμένης τάξης, είναι μια καινοτόμα διδακτική τεχνική, που δίνει κίνητρα και βοηθά τους μικρούς μας μαθητές να οικοδομήσουν δεξιότητες του 21ου αιώνα (όπως επίλυση προβλήματος, λήψη αποφάσεων, κριτική σκέψη, μαθαίνω πως να μαθαίνω κτλ) αλλά και να έρχονται με αυτοπεποίθηση και χαρά στη φυσική μας τάξη.
Γεια χαρά σας φίλοι μου! Ποιος από εσάς θα ήθελε να έχει φίλο έναν κροκόδειλο; Κανείς; Μια στιγμή, μια διευκρίνηση. Εννοώ να γίνει φίλος με έναν ακίνδυνο κροκόδειλο. Να, για παράδειγμα έναν κροκόδειλο με λαστιχένια μασέλα! Όχι, αλήθεια δεν σας κοροϊδεύω. Ακούστε την ιστορία του φίλου μου του Κορνήλιου και θα καταλάβετε…
Με αφήγηση της αγαπημένης μας κυρίας Μαρίας
Για κάποιον που θέλει κάτι παραπάνω.
Ζωγράφισε τους βασικούς ήρωες από την ιστορία, κόψ΄ τους και αφηγήσου την ιστορία στους γονείς σου. Αν το κάνεις περιμένουμε να μας την αφηγηθείς και στο σχολείο!
Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Σχολείου (άρθρο 37, Ν.4692/2020) επιδιώκει να εξασφαλίσει τις προϋποθέσεις και τις συνθήκες που είναι απαραίτητες για να πραγματοποιείται όσο καλύτερα γίνεται το έργο του σχολείου και να επιτυγχάνονται όσο γίνεται καλύτερα οι στόχοι που θέτουμε κάθε φορά ως σχολική κοινότητα (μαθητές, εκπαιδευτικοί, βοηθητικό προσωπικό, γονείς/κηδεμόνες).
Ολοκληρώνοντας τη θεματική των δοντιών στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων, οι μικροί μας μαθητές δημιούργησαν γλυπτό δοντάκι από πηλό. Αφού ντυθήκαμε κατάλληλα ως γλύπτες, αρχίσαμε να σχεδιάζουμε τα δοντάκια μας, σκεπτόμενοι πάντα το σωστό τρόπο για να χρησιμοποιήσουμε τα χέρια μας ώστε να δώσουμε το επιθυμητό σχήμα. Στη συνέχεια ψήσαμε τα δοντάκια για να σταθεροποιηθεί το γλυπτό!
Τέλος, τα κολλήσαμε επάνω σε κουτάκια τα οποία και ζωγραφίσαμε! Στα κουτάκια αυτά, θα βάλουμε τα δοντάκια που θα βγάλουμε αυτό το χρόνο 🙂
Συνεχίζοντας τη διάχυση των δράσεων μας επάνω στο πρώτο κύκλο των εργαστηρίων δεξιοτήτων, ο οποίος αφορά τη Διατροφή και την υγιεινή του στόματος, αυτή την εβδομάδα στο Νηπιαγωγείο μας μάθαμε πολλά ωραία πράγματα, τα οποία ταυτόχρονα θα μας φανούν και χρήσιμα.
Δημιουργήσαμε εννοιολογικό χάρτη με τις λειτουργίες των δοντιών μας (μας βοηθούν να μιλάμε, να γελάμε, να μασάμε κτλ)
Κάναμε τις αντιστοιχίες μας, ζωγραφίζοντας τόσα δοντάκια όσα μας λέει ο αριθμός στα δεξιά της σελίδας
Γίναμε οδοντίατροι! Δίνοντας σας χρήσιμες συμβουλές μέσω των βίντεο μας
Καλημέρα σας από το Νηπιαγωγείο μας και την ηλιόλουστη Στούπα!!
Στο blog μας γίνονται και αναρτήσεις οι οποίες αφορούν στη διοίκηση της σχολικής μονάδας, στην ενημέρωση σχετικά με την ενσωμάτωση των νέων προγραμμάτων από το υπουργείο παιδείας αλλά και στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό.
Εδώ θα βρείτε τη σύνοψη του Σχεδίου Δράσης του σχολείου μας επάνω στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων.
Το χαμόγελο είναι σημαντικό στη ζωή μας, γι΄αυτό και εμείς στο Νηπιαγωγείο Στούπας φροντίζουμε να το δείχνουμε συχνά!
Όπως θα καταλάβατε στο πλαίσιο της Αγωγής Υγείας, αυτό το καιρό ασχολούμαστε με τη στοματική υγιεινή και τα δοντάκια μας.
Έτσι λοιπόν αφού συζητήσαμε για τη χρησιμότητα των δοντιών, των τροφών που τα κρατούν γερά και αυτών που τους κάνουν κακό, το συχνό βούρτσισμα και όλων των φίλων των δοντιών… είπαμε τελικά να δημιουργήσουμε ένα κόμικ με ένα μικρό διάλογο μεταξύ ενός γερού και ενός χαλασμένου δοντιού.
Στη συνέχεια προσθέσαμε στο κάτω μέρος της αφίσας μας τους φίλους και τους εχθρούς των δοντιών μας
Επιπλέον, ενισχύσαμε τη πρώτη γραφή στα νηπιάκια μας, συμπληρώνοντας φύλλο εργασίας με τα ονόματα των φίλων των δοντιών.
Κάποτε έτυχε και γνώρισα μίαφάλαινα. Μα δεν ήταν μια τυχαία φάλαινα… Ήταν μια λαίμαργηφάλαινα. Για την ακρίβεια ήταν μια πολύ πολύ λαίμαργη φάλαινα! Αν θέλετε να τη γνωρίσετε και εσείς, μπορώ να σας αφηγηθώ την ιστορία της.
Προτείνουμε να χαλαρώσετε παρέα με τα παιδιά σας ακούγοντας τη ¨Λαίμαργη Φάλαινα¨ του Ευγένιου Τριβιζά. Καλό Σαββατοκύριακο!
*Η αφήγηση και η επιμέλεια του βίντεο έγινε από την αγαπημένη μας κυρία Μαρία, στο πλαίσιο οργάνωσης της ψηφιακής μας βιβλιοθήκης παραμυθιών!!
Και για κάποιον που θέλει κάτι παραπάνω…
Στείλε γράμμα στην λαίμαργη φάλαινα και ζωγράφισέ της τι πρέπει να τρώει και σε τι ποσότητα… (Αν το ζωγραφίσεις, περιμένουμε να το δούμε και στο σχολείο)
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή