Ανακαλύπτοντας την Αφρική: Δικαιώματα Παιδιών και Πολιτισμικές Δραστηριότητες

Στο νηπιαγωγείο, μέσα από διάφορες δραστηριότητες, επικεντρώθηκε η προσοχή στα δικαιώματα των παιδιών και στη ζωή στην Αφρική. Εξερευνήθηκαν οι μοναδικές συνήθειες, η καθημερινότητα των ανθρώπων και οι πολιτισμικές παραδόσεις της ηπείρου. Συζητήθηκαν οι διαφορετικές γλώσσες που μιλιούνται στην Αφρική, τα ήθη και τα έθιμα, καθώς και η σχέση των ανθρώπων με τη φύση και τα ζώα της Αφρικής.

Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκαν δημιουργικές δραστηριότητες που προσέφεραν μια πιο άμεση σύνδεση με τον αφρικανικό πολιτισμό. Δημιουργήθηκαν μάσκες εμπνευσμένες από την αφρικανική τέχνη και τις παραδοσιακές πρακτικές της ηπείρου, δίνοντας την ευκαιρία στα παιδιά να ανακαλύψουν τη σημασία της τέχνης στις αφρικανικές κοινωνίες. Aκολούθησαν παραδοσιακοί αφρικανικοί χοροί, βιώνοντας την εμπειρία της ρυθμικής κίνησης και του μουσικού πλούτου της ηπείρου. Μέσα από αυτές τις δραστηριότητες, τονίστηκε η σημασία του χορού ως έκφραση πολιτισμού, κοινωνικότητας και επικοινωνίας. Οι εμπειρίες αυτές βοήθησαν στο να συνδεθούν τα δικαιώματα του παιδιού με τον τρόπο ζωής σε διάφορα μέρη του κόσμου, όπως η Αφρική, και να κατανοηθούν οι ομοιότητες και διαφορές στην καθημερινότητα των παιδιών σε όλο τον πλανήτη.

eikona Viber 2025 04 08 03 39 35 022eikona Viber 2025 04 08 03 42 08 643eikona Viber 2025 04 08 03 44 20 522eikona Viber 2025 04 07 21 12 57 567eikona Viber 2025 04 07 21 12 57 596eikona Viber 2025 04 07 21 12 57 519eikona Viber 2025 04 07 21 12 57 226eikona Viber 2025 04 08 03 50 45 699eikona Viber 2025 04 07 21 12 58 138eikona Viber 2025 04 07 21 12 58 086eikona Viber 2025 04 07 21 12 57 679eikona Viber 2025 04 08 03 58 26 026eikona Viber 2025 04 08 03 58 11 591eikona Viber 2025 04 07 21 12 57 839eikona Viber 2025 04 07 21 18 21 979

Η Δράση του Νηπιαγωγείου για τον Ενεργό Πολίτη και τα Δικαιώματα του Παιδιού

eikona Viber 2025 04 07 19 21 32 812

Στη σύγχρονη κοινωνία, η εκπαίδευση έχει έναν κεντρικό ρόλο στην ανάπτυξη των παιδιών, όχι μόνο σε γνωστικό επίπεδο, αλλά και σε επίπεδο κοινωνικής συνείδησης. Το νηπιαγωγείο, ως το πρώτο στάδιο επίσημης εκπαίδευσης, αποτελεί έναν κρίσιμο χώρο για την καλλιέργεια των αξιών του ενεργού πολίτη, ιδιαίτερα όταν αφορά τα δικαιώματα του παιδιού.

Μέσα από τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες, τα παιδιά μαθαίνουν να αναγνωρίζουν και να σέβονται τα δικαιώματα όλων των παιδιών, ανεξαρτήτως καταγωγής, φύλου ή ικανότητας. Ένα από τα πιο σημαντικά βήματα σε αυτόν τον τομέα είναι η ενσωμάτωση του Διεθνούς Σύμφωνου για τα Δικαιώματα του Παιδιού στις διδακτικές διαδικασίες. Με αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά έρχονται σε επαφή με βασικές έννοιες όπως η ισότητα, η δικαιοσύνη, η ελευθερία της έκφρασης.

Η δράση του νηπιαγωγείου για τον ενεργό πολίτη επικεντρώνεται στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος όπου τα παιδιά μπορούν να εκφράσουν τις απόψεις τους, να συνεργαστούν με τους συμμαθητές τους και να συμμετέχουν σε διαδικασίες λήψης αποφάσεων σε καθημερινές καταστάσεις.

eikona Viber 2025 04 07 19 21 27 902

eikona Viber 2025 04 07 20 30 04 108eikona Viber 2025 04 07 19 21 34 963

Η Αμυγδαλιά: Η Νυφούλα του Χειμώνα

eikona Viber 2025 04 07 16 26 10 196

Μέσα στον χειμώνα, τότε που η φύση μοιάζει να ξεκουράζεται και τα δέντρα στέκουν γυμνά και σιωπηλά, ένα δέντρο τολμά να ξεχωρίσει. Η αμυγδαλιά, ντυμένη στα ροζ και τα λευκά, στολίζει τον κήπο σαν αληθινή νύφη, γεμάτη χάρη και φως.

Ανθίζει πρώτη, δίχως να περιμένει την άνοιξη. Τα λεπτά της άνθη ανοίγουν θαρραλέα μέσα στο κρύο, σκορπώντας ομορφιά και ελπίδα. Γι’ αυτό και συχνά ονομάζεται “νυφούλα του χειμώνα”· ένα δέντρο που φορά το πιο απαλό του φόρεμα, για να αναγγείλει κάτι σπουδαίο: την αλλαγή της εποχής.

Η εμφάνισή της δεν περνά απαρατήρητη. Τα παιδιά σταματούν μπροστά της με μάτια γεμάτα θαυμασμό. Την παρατηρούν, τη ζωγραφίζουν, τη γνωρίζουν μέσα από ιστορίες και ποιήματα. Η αμυγδαλιά γίνεται αφορμή για φαντασία, για συζήτηση, για δημιουργία.

Κάθε άνθος της κρύβει ένα μήνυμα: η άνοιξη πλησιάζει. Η φύση ετοιμάζεται σιγά σιγά να ξυπνήσει, να γεμίσει χρώματα και ήχους. Και η αμυγδαλιά είναι η πρώτη που το ψιθυρίζει.

Ένα δέντρο γεμάτο ομορφιά και συμβολισμό, που δείχνει πώς ακόμα και μέσα στο πιο ήσυχο τοπίο, η ελπίδα ανθίζει.

eikona Viber 2025 04 07 16 15 00 043eikona Viber 2025 04 07 16 15 42 535eikona Viber 2025 04 07 16 15 49 711eikona Viber 2025 04 07 16 14 33 540

 

 

Η Δανειστική Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο

eikona Viber 2025 04 07 15 43 20 614

Η αγάπη για τα βιβλία ξεκινά από νωρίς. Στο νηπιαγωγείο, η δανειστική βιβλιοθήκη δίνει την ευκαιρία στα παιδιά να γνωρίσουν τον κόσμο των ιστοριών και των εικόνων μέσα από όμορφα παιδικά βιβλία. Με τη στήριξη και τη γενναιόδωρη συνδρομή των γονέων, προστέθηκαν στη βιβλιοθήκη 20 βραβευμένοι τίτλοι, προσεκτικά επιλεγμένοι από τον Σύλλογο Διδασκόντων. Τα νέα βιβλία εμπλουτίζουν τη συλλογή και προσφέρουν ακόμα περισσότερες ευκαιρίες για ποιοτική επαφή με τη λογοτεχνία. eikona Viber 2025 04 07 15 43 20 641eikona Viber 2025 04 07 15 37 49 338eikona Viber 2025 04 07 15 39 26 825

Κάθε εβδομάδα, κάθε παιδί επιλέγει το βιβλίο που του αρέσει και το παίρνει στο σπίτι. Εκεί, το βιβλίο γίνεται αφορμή για διάβασμα, συζήτηση, φαντασία και δημιουργικότητα. Οι σελίδες ξεφυλλίζονται με περιέργεια και ενθουσιασμό, και κάθε ιστορία προσφέρει ένα καινούργιο ταξίδι.

 

 

 

 

 

 

 

 

Μέσα από αυτή τη διαδικασία, καλλιεργείται η φαντασία, εμπλουτίζεται το λεξιλόγιο και ενισχύεται η αγάπη για το διάβασμα. Το βιβλίο δεν παρουσιάζεται μόνο ως εργαλείο μάθησης, αλλά και ως πηγή χαράς και ηρεμίας. eikona Viber 2025 04 07 15 40 10 285eikona Viber 2025 04 07 15 40 31 524eikona Viber 2025 04 07 15 40 48 102eikona Viber 2025 04 07 15 41 02 203eikona Viber 2025 04 07 15 41 29 208eikona Viber 2025 04 07 15 42 02 739eikona Viber 2025 04 07 15 42 24 983eikona Viber 2025 04 07 15 42 38 099eikona Viber 2025 04 07 15 42 56 205

Η δανειστική βιβλιοθήκη δεν είναι απλώς μια εκπαιδευτική δράση. Είναι ένα πολύτιμο κομμάτι της καθημερινότητας που φέρνει τα παιδιά πιο κοντά στον κόσμο της γνώσης και της φαντασίας.

”Να θυμάσαι ότι οι πιο ευτυχισμένοι άνθρωποι δεν είναι αυτοί που παίρνουν περισσότερα, αλλά αυτοί που δίνουν περισσότερα.” H. Jackson Brown, Jr.

Έχουμε την τύχη και την χαρά , κοντά στο σχολείο μας , να μένει ο γείτονας  μας κ. Παναγής , ο οποίος μας φροντίζει, φέρνοντας μας  καθόλα την διάρκεια της σχολικής χρονιάς , φρέσκα φρούτα εποχής. Οι μαθητές του σχολείου μας τα απολαμβάνουν τρώγοντας τα στο προαύλιο χώρο του σχολείου μας. Με δική τους πρωτοβουλία θεώρησαν ότι και εκείνοι, θέλουν να του δώσουν κάτι, για να τον ευχαριστήσουν. ’Έτσι, όλοι μαζί φτιάξαμε με ενθουσιασμό, ένα ευχαριστήριο μήνυμα ,για τον καλό μας γείτονα που συμβάλει να παίρνουμε τις βιταμίνες μας.

 

1740342136180 1740342136194 1740342229814 εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 39 008 εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 38 392 εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 38 474εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 38 568

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025-2026

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής εκπαίδευσης, για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025, σύμφωνα με εγκύκλιο την  οποία εξέδωσε σήμερα το υπουργείο Παιδείας.

Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α ́109).

Σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/8-5-2020 (Β ́ 1767) ΚΥΑ, οι εγγραφές στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής εκπαίδευσης γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-2026, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α ́ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών.

Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2021 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίου- προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

• Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

• Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

• Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου- προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767)) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/νη του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και

(δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β ́1767)), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας   «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ.7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β ́1767)). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/νη του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767)).

Όρια σχολικής περιφέρειας του 2/Θ Νηπιαγωγείου Σάμης: Σάμη, Καραβόμυλος,Πουλάτα,Χαλιωτάτα,Γριζάτα,Πυργί.

Ώρες τηλεφωνικής επικοινωνίας:12:00-13:00

Πληροφορίες: κα.Αικατερίνη Χριστοπούλου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

https://blogs.sch.gr/nipsam/files/2025/03/Υπ.δηλωση-συναινεση-4-2.doc



Λήψη αρχείου

 

Η Εγκύκλιος: 9ΠΡΧ46ΝΚΠΔ-8ΓΟ

Παγκόσμια ημέρα φιλάθλου

Το σχολείο μας συμμετείχε στη πανελλήνια ημέρα φιλάθλου, την  1η Φεβρουαρίου με κεντρικό σύνθημα: «Η καρδιά του αθλητισμού είσαι ΕΣΥ, καμία φανέλα πάνω από τη ΖΩΗ». Η μέρα αυτή αφιερώθηκε  σε αθλητικές  δράσεις που πραγματοποιήθηκαν στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας,  με στόχο την  καλλιέργεια του φιλάθλου πνεύματος, την ανάπτυξη ομαδικότητας και συνεργασίας, την ευαισθητοποίηση ενάντια στη βία και την ενημέρωση για τις αξίες του αθλητισμού και της ευγενούς άμιλλας. Παίξαμε ομαδικά παιχνίδια με σεβασμό στους κανόνες που τα διέπουν, με αίσθημα αλληλοβοήθειας και  αποδοχής  της νίκης του αντιπάλου. Φυσικά τα παιδιά  διασκέδασαν αυτή τη  μέρα με πολύ παιχνίδι.

 

εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 39 670 εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 39 746 εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 39 635 εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 39 165 εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 38 628 εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 39 597 εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 39 707 εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 38 326 εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 39 566 εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 39 534 εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 39 465 εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 39 226 εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 39 265 εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 39 300 εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 39 133 εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 39 193εικόνα Viber 2025 02 23 22 11 29 155

“Ο Αλαντίν και το μαγικό λυχνάρι”

Την Τετάρτη 22 Ιανουαρίου οι μαθητές του νηπιαγωγείου, παρακολουθήσαν με μεγάλο ενθουσιασμό, στο χώρο του σχολείου μας,  την  θεατρική παράσταση εικαστικού κουκλοθέατρου με θέμα τον Αλαντίν. Τα παιδιά ταξίδεψαν με την φαντασία τους στον μαγικό κόσμο του Αλαντίν, διασκέδασαν και συμμετείχαν ενεργά στις περιπέτειες του. Ακόμα γνώρισαν τις μαριονέτες ως κούκλες και πως αυτές ζωντανεύουν σε μια παράσταση .Μετά το τέλος της παράστασης, τα παιδία  παρατήρησαν τα σκηνικά και τις κούκλες, έθεσαν κάποιες από τις ερωτήσεις  τους στην κυρία Ξανθή, όπως για παράδειγμα από πιο υλικό είχαν κατασκευαστεί οι κούκλες και τα σκηνικά  και εκείνη  με μεγάλη προθυμία έλυσε κάθε απορία τους.

 

εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 39 808 εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 39 843 εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 39 877 εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 39 906 εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 39 074 εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 38 813 εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 38 689 εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 38 860 εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 38 733 εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 38 835 εικόνα Viber 2025 02 23 20 06 39 779

Ο Μύθος της Αλκυόνης και οι Δημιουργικές Μας Κατασκευές!

Στο νηπιαγωγείο μάθαμε για τον υπέροχο μύθο της Αλκυόνης, του πουλιού που σύμφωνα με την αρχαία ελληνική μυθολογία, έχτισε τη φωλιά της πάνω από τη θάλασσα και ζούσε με τον αγαπημένο της, τον Κύηνα. Όταν εκείνος πέθανε, η Αλκυόνη θρηνούσε τόσο πολύ που οι θεοί την έκαναν να μεταμορφωθεί σε πουλί, πετώντας πάνω από τα ήρεμα νερά της θάλασσας, κατά την «αλκυονίδα μέρα». Μέσα από αυτόν τον μύθο μάθαμε για την αγάπη, την απώλεια και τη δύναμη της φύσης.Εμπνευσμένοι από την ιστορία, φτιάξαμε κατασκευές με θέμα την Αλκυόνη και τη φωλιά της! Χρησιμοποιήσαμε διάφορα υλικά, όπως χαρτί, ξυλάκια και χρώματα, για να δημιουργήσουμε τις δικές μας φωλιές και πουλάκια. Κάθε παιδί έβαλε τη δική του προσωπική πινελιά, κάνοντάς τις μοναδικές, ακριβώς όπως και η ιστορία μας!

εικόνα Viber 2025 02 12 18 44 01 883εικόνα Viber 2025 02 12 18 43 55 676εικόνα Viber 2025 02 12 18 43 55 824εικόνα Viber 2025 02 12 18 43 55 420εικόνα Viber 2025 02 12 18 43 55 749

Χειμωνιάτικες Περιπέτειες και Μαγικές Δημιουργίες!

εικόνα Viber 2025 02 12 18 22 55 433εικόνα Viber 2025 02 13 16 47 52 509εικόνα Viber 2025 02 12 18 22 41 318

Ο χειμώνας ήρθε και μας γέμισε με απίθανες δραστηριότητες! Μιλήσαμε για τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη και γνωρίσαμε τα πολικά ζώα που ζουν στο χιόνι και τον πάγο. Φτιάξαμε ταΐστρες για τα πουλιά, ώστε να βρίσκουν φαγητό τις κρύες μέρες, και δημιουργήσαμε το δικό μας χιόνι από σόδα, ζωντανεύοντας τη μαγεία του χειμώνα μέσα στην τάξη! Ανακαλύψαμε τα χειμερινά αθλήματα, παίξαμε χόκεϊ και διασκεδάσαμε μαθαίνοντας πώς ο αθλητισμός κάνει τον χειμώνα ακόμα πιο συναρπαστικό!

εικόνα Viber 2025 02 12 18 22 41 263εικόνα Viber 2025 02 12 18 22 41 212εικόνα Viber 2025 02 12 18 22 41 457εικόνα Viber 2025 02 12 18 22 41 515εικόνα Viber 2025 02 12 18 22 41 594εικόνα Viber 2025 02 12 18 22 41 547εικόνα Viber 2025 02 12 18 22 55 113εικόνα Viber 2025 02 12 18 22 55 150εικόνα Viber 2025 02 12 18 22 55 187εικόνα Viber 2025 02 12 18 22 55 221εικόνα Viber 2025 02 12 18 22 41 662εικόνα Viber 2025 02 12 18 22 55 250εικόνα Viber 2025 02 12 18 22 55 345εικόνα Viber 2025 02 12 18 22 55 406εικόνα Viber 2025 02 12 18 22 55 315εικόνα Viber 2025 02 12 18 22 55 375εικόνα Viber 2025 02 12 18 22 55 284