Με μεγάλη χαρά παραλάβαμε το αναμνηστικό για τη συμμετοχή μας στο δίκτυο συνεργαζόμενων σχολείων “Ταξιδεύοντας στην Ελλάδα και την Κύπρο. Στο χθες, στο σήμερα, στο Αύριο!”. Τίτλος του φετινού προγράμματός μας είναι: “Τα προσκυνήματα του τόπου μας!”. Ευχαριστούμε θερμά τους/τις υπεύθυνους/ες του δικτύου, καθώς και τα σχολεία της υπο-ομάδας μας, για την αγαστή συνεργασία!
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
ΜΠΑΤΣΙΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ-ΔΑΜΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΣΙΑΜΑΝΤΗ ΡΑΦΑΕΛΛΑ
