Επίσκεψη συγγραφέα στο νηπιαγωγείο μας!

Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου, είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο νηπιαγωγείο μας τη συγγραφέα Ελένη Τοξίδου, σε μια όμορφη δράση αφιερωμένη στη φιλαναγνωσία και την αγάπη για το βιβλίο.

Η κα Τοξίδου διάβασε στα παιδιά το βιβλίο «Κάθε βούλα μια ευχή», ταξιδεύοντάς μας μέσα από μια τρυφερή και γεμάτη μηνύματα ιστορία. Τα νήπια παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον την αφήγηση, συμμετείχαν στη συζήτηση και εξέφρασαν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους για τις ευχές, τη φιλία και τη δύναμη της καλοσύνης.

Στο τέλος της επίσκεψης, η συγγραφέας χάρισε στη σχολική μας βιβλιοθήκη ακόμη ένα  βιβλίο, με τίτλο, «Μια πιπεριά με ξεχωριστή ομορφιά», προσφέροντάς μας  μία όμορφη αναγνωστική εμπειρία.

Ως ένδειξη αγάπης και ευγνωμοσύνης, τα νήπια προσέφεραν στη συγγραφέα ένα χειροποίητο βιβλίο με ζωγραφιές και πασχαλινές ευχές, το οποίο δημιούργησαν με πολλή χαρά και φαντασία.

Ευχαριστούμε θερμά την κα Ελένη Τοξίδου για την παρουσία, την ευγένεια και τη ζεστή επικοινωνία με τα παιδιά μας και της ευχόμαστε να συνεχίσει να εμπνέει μικρούς και μεγάλους, μέσα από τα βιβλία και τις δράσεις της.

ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ

ΔΑΜΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΜΠΑΤΣΙΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ-ΣΙΑΜΑΝΤΗ ΡΑΦΑΕΛΛΑ-ΝΕΙΛΟΥΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ-ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ

IMG 77fc9c2c8094095233919bb8a93e9e8c V IMG 0500039a43da3c5c5aa020a7ecb9b470 V IMG 52d1fc47393995473a3053384f58c8c5 V

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΠΡΟΜΑΧΩΝ!

264 σχολεία βραβεύτηκαν με την Πράσινη Σημαία
των «Οικολογικών Σχολείων»

Ισχυρό μήνυμα αισιοδοξίας και ελπίδας από μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς

Με μεγάλη συμμετοχή σχολείων από όλη την Ελλάδα πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 3 Απριλίου 2026 στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων το Μαθητικό Φεστιβάλ Οικολογικών Σχολείων, που διοργάνωσε η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης (ΕΕΠΦ) και ανέδειξε στην πράξη τί σημαίνει περιβαλλοντική εκπαίδευση όταν βγαίνει από τη θεωρία και περνά στην καθημερινότητα του σχολείου. Στο πλαίσιο του φεστιβάλ, 264 σχολεία βραβεύτηκαν με την Πράσινη Σημαία, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του Δικτύου «Οικολογικά Σχολεία» στην Ελλάδα.

Η φετινή διοργάνωση, που εντάσσεται στις επετειακές εκδηλώσεις για τον εορτασμό των 75 χρόνων της ΕΕΠΦ, τελεί υπό την αιγίδα της Α.Ε. του Προέδρου της Δημοκρατίας κυρίου Κωνσταντίνου Αν. Τασούλα.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν εκπρόσωποι της πολιτείας, της ακαδημαϊκής κοινότητας και διεθνών οργανισμών, ενώ ξεχωριστή θέση στο πρόγραμμα είχε ο χαιρετισμός της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφίας Ζαχαράκη, η οποία αναφέρθηκε εκτενώς στο διεθνές δίκτυο «Οικολογικά Σχολεία» και στη συμβολή της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας της Φύσης. Στο τέλος συνομίλησε εγκάρδια με μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς για τη σημασία της Εκπαίδευσης για την Αειφορία. Χαιρετισμό απηύθυναν ο Pramod Kumar Sharma, Senior Director of Education του Διεθνούς Ιδρύματος για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (Foundation for Environmental Education – FEE), η Κατερίνα Ανανιάδου, Ειδικός Προγραμμάτων στον Τομέα Εκπαίδευσης της UNESCO και ο Σταμάτης Σκαμπαρδώνης, Γενικός Γραμματέας της ΕΕΠΦ.

Το Δίκτυο «Οικολογικά Σχολεία», το οποίο συντονίζει στην Ελλάδα η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης, αποτελεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης διεθνώς, με σχεδόν 55.000 σχολικές μονάδες σε περισσότερες από 100 χώρες και πάνω από 1.000 σχολεία στην Ελλάδα. Μέσα από το φεστιβάλ έγινε εμφανές ότι η Εκπαίδευση για την Αειφορία δεν εξαντλείται σε επετειακές δράσεις ή συμβολικές παρεμβάσεις, αλλά μπορεί να λειτουργήσει ως σταθερό πεδίο μάθησης, συνεργασίας και ενεργοποίησης της σχολικής κοινότητας.

Σε μια περίοδο κατά την οποία η κλιματική κρίση και η υποβάθμιση του φυσικού περιβάλλοντος δεν αφήνουν περιθώρια για αδράνεια, η εικόνα εκατοντάδων μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών να παρουσιάζουν έργα, ιδέες και πρακτικές υπέρ της βιωσιμότητας λειτούργησε ως ένα ισχυρό μήνυμα: ότι η αλλαγή κουλτούρας ξεκινά από μικρές, επίμονες συλλογικές πράξεις.

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΜΠΑΤΣΙΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ-ΔΑΜΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ