Η 28η Οκτωβρίου στο σχολείο μας!!!

Παιδαγωγικός δείκτης Π5: Εκδηλώσεις του σχολείου

Γιορτάσαμε και φέτος με ιδιαίτερη λαμπρότητα την επέτειο του “ΟΧΙ” στο σχολείο μας, όπως και σε όλα τα σχολεία σε κάθε γωνιά της χώρας μας. Αρχικά παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο για μια πρώτη γνωριμία με τα βασικότερα γεγονότα της περιόδου.

DSCN0818

Στον ευρωπαϊκό χάρτη εντοπίσαμε την Ελλάδα, την Ιταλία και τη Γερμανία και μάθαμε τις σημαίες τους και το πώς λέγονται οι κάτοικοί τους.

8

9

Μιλήσαμε για τα κυριότερα σημεία του Αγώνα παίζοντας ξανά και ξανά το παιχνίδι των ερωτήσεων, ώστε να μείνουν στη μνήμη των παιδιών πολύ συγκεκριμένα πράγματα, όπως το τι γιορτάζουμε στις 28 Οκτωβρίου, ποιοι είπαν το “ΟΧΙ”, σε ποιους το είπαν, πού έγινε ο πόλεμος, ποιοι κέρδισαν στην αρχή, τι έκαναν μετά οι Ιταλοί, ποιοι κέρδισαν στον πόλεμο με τους Γερμανούς, πόσα χρόνια έμειναν οι Γερμανοί στη χώρα μας, πώς λέγεται αυτό το διάστημα, ποιο “έξυπνο” κόλπο έκαναν οι Έλληνες για να διώξουν τους Γερμανούς και τι έγινε τελικά. Βέβαια, εστιάσαμε πολύ στην προσφορά όλων των Ελλήνων στον αγώνα για την Ελευθερία και στο πόσο σημαντικό ήταν γι’ αυτούς να υπερασπίζονται την πατρίδα, τη σημαία και τις οικογένειές τους. Τέλος δώσαμε πολύ μεγάλη σημασία στο πώς ένιωθαν κατά τη διάρκεια του πολέμου σε αντιπαραβολή με το πώς νιώθουμε σε καιρό ειρήνης κι επιλέξαμε, βέβαια, την ειρήνη, η οποία είναι πολύ σημαντική για όλους τους λαούς. Παρατηρήσαμε εικόνες της εποχής, τις περιγράψαμε και προσπαθήσαμε να σκεφτούμε τι μπορεί να σκέφτονταν και να ένιωθαν εκείνοι οι άνθρωποι που ζούσαν τα χρόνια εκείνα.γοργοπόταμος

ο τορπιλισμός της Έλλης

Παρατηρήσαμε την ελληνική σημαία, τα σχήματα και τα χρώματα, μετρήσαμε τις λωρίδες και παίξαμε το παιχνίδι των συλλαβών με τη φράση “ελευθερία ή θάνατος”. Τα παιδιά παρατήρησαν ότι οι φωνούλες τις φράσης είναι τόσες όσες και οι γραμμές της σημαίας μας, καθώς έδειχνα την κάθε λωρίδα σε κάθε συλλαβή. Δημιουργήσαμε τις δικές μας σημαιούλες μετρώντας πόσες μπλε και πόσες λευκές λωρίδες χρειαζόμαστε, καθώς και τα τετράγωνα που χρειαζόμαστε και πώς πρέπει να τα τοποθετήσουμε ώστε να δημιουργηθεί στη μέση ο λευκός σταυρός. Συνεχίσαμε με το τύπωμα της παλάμης μας, το οποίο μεταμορφώθηκε σε περιστέρι της ειρήνης και “γράψαμε” το “ΟΧΙ” με μπαλίτσες γκοφρέ δημιουργώντας, έτσι, το μόμπιλ της 28ης Οκτωβρίου.

DSCN0871

DSCN0872

Περιγράψαμε εικόνες της κατοχής και προσπαθήσαμε να μπούμε στη θέση όλων αυτών των ανθρώπων…

26b80cc770af604996dc120308fcdaf0                      6321bf2efa39d346d0b3b4b52caa4ec7        a1bd8317c2716ac9c7f475663f6118e2

 

8992cc8713fb8662694df0d4a4c8e033              Alexandrakis Aera

Από τις περιγραφές μας γι’ αυτές τις εικόνες γράψαμε και τα λογάκια που είπαμε στη γιορτή μας…

γιορτή 28ης Οκτωβρίου στο νηπιαγωγείο

Μιλώντας για τη σημασία της Ειρήνης που τόσο πολύ επιθυμούμε στη ζωή μας δημιουργήσαμε μία συγκριτική εξακτίνωση πολέμου και ειρήνης σε συνδυασμό με τα εργαστήρια δεξιοτήτων και τις μικρές ηλιαχτίδες.

ο ήλιος μας

DSCN0881

Στο ολοήμερό μας κάναμε τα δικά μας φανταράκια…

DSCN0883                               DSCN0882

Το παιχνίδι στις γωνιές…

στη γραφή
Στη γωνιά της γραφής
στη γωνιά των μαθηματικών
Στη γωνιά των μαθηματικών
στην πλαστελίνη
στην πλαστελίνη
στην τέχνη
στην τέχνη

Την ημέρα της επετείου συμμετείχαμε στον εκκλησιασμό με κάποια από τα παιδάκια μας, καταθέσαμε στεφάνι στις δύο από τις τρεις τοπικές κοινότητες από τις οποίες προέρχονται τα νηπιάκια μας και παρελάσαμε στο χωριό.

11

464599859 122176892642180390 4983874266575204256 n

464609002 122176892030180390 6344873162207960563 n

Χρόνια πολλά κι ελεύθερα στην πατρίδα μας!!!

 

 

Code Week “Πες Βρες” 2024

Οι φετινές μας δραστηριότητες προγραμματισμού ξεκινούν με τη συμμετοχή μας σε συμμαχία του 2ου νηπιαγωγείου Καβαλαρίου και αφορά στα αρχικά γράμματα των ονομάτων των παιδιών.

Ξεκινήσαμε παίζοντας βιωματικά με το ρομποτάκι μας, το Bee Bot, όπου ένα νήπιο μεταμφιεζόταν σε ρομποτάκι και το άλλο το προγραμμάτιζε για να φτάσει στο αρχικό γράμμα, που είχαν συμφωνήσει.

Code week 2024 2

Code Week 2024 1

Η δραστηριότητα συνεχίστηκε με τον προγραμματισμό του Bee Bot στην πίστα με τα αρχικά γράμματα των παιδιών. Υπήρχαν καρτέλες με τα αρχικά τους και με εικόνες δύο αντικειμένων, το ένα από τα οποία άρχιζε από το συγκεκριμένο αρχικό. Αφού το παιδί έβρισκε το αντικείμενο προσπαθούσε να προγραμματίσει το ρομποτάκι, ώστε να φτάσει στο αντίστοιχο αντικείμενο.

DSCN0845

1

Η δραστηριότητα έχει “ανέβει” στην σελίδα του Code Week και θα συνεχίσουμε και με άλλες δραστηριότητες προγραμματισμού.

 

Η γιορτή του παππού και της γιαγιάς!!

e505d80fdb4c65de965a9d15f38098f4

Δείκτες Αειφόρου Νηπιαγωγείου: Κ3 “Κοινωνικές δράσεις που πραγματοποιούνται από τη σχολική κοινότητα μέσα ή έξω από το σχολείο”

1η Οκτωβρίου και γιορτάζουν κάποια από τα πολυτιμότερα πρόσωπα της ζωής μας, οι παππούδες και οι γιαγιάδες μας. Αναμφισβήτητα η σχέση των εγγονιών με τους παππούδες τους είναι μια υπέροχη και ιδιαίτερη σχέση, η οποία συνήθως διαφέρει από τη σχέση γονέα-παιδιού. Οι στιγμές που μοιράζονται οι παππούδες με τα εγγόνια τους γίνονται αναμνήσεις που ο κάθε άνθρωπος μεγαλώνοντας κρύβει καλά μέσα στην καρδιά του και τον συντροφεύουν για όλη του τη ζωή.

Θέλοντας κι εμείς να δημιουργήσουμε μία ακόμη όμορφη και τρυφερή ανάμνηση για τους παππούδες αλλά και για εμάς, αποφασίσαμε να τους καλέσουμε στο σχολείο μας και να περάσουμε μαζί μία υπέροχη μέρα. Στείλαμε τις προσκλήσεις για να τους ενημερώσουμε για την πρόθεσή μας και ξεκινήσαμε τις ετοιμασίες. Για αρχή ετοιμάσαμε ένα κέικ για να τους κεράσουμε. Είδαμε τα υλικά, τις συσκευασίες και τις ετικέτες τους, καταγράψαμε, όπως μπορούσαμε, τη διαδικασία και βοηθήσαμε στην παρασκευή του γλυκού…

4 3

5 1

(δυστυχώς οι φωτογραφίες δεν μπορούν να μεταφέρουν την υπέροχη μυρωδιά που πλημμύρισε το σχολείο μας)

Η συνταγή μας…

DSCN0630

Αφού το γλυκό μας ήταν έτοιμο, υποδεχτήκαμε με μεγάλη χαρά τους παππούδες μας, καθήσαμε μαζί τους, κουβεντιάσαμε για διάφορα και τους κεράσαμε. Παρουσιάσαμε ένα Powerpoint σχετικά με τον ρόλο των παππούδων και γιαγιάδων στην οικογένεια, καθώς κι ένα βίντεο με φωτογραφίες των παιδιών με τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους, τις οποίες μας έδωσαν οι γονείς, καθώς και τις εργασίες που είχαν ετοιμάσει τα παιδιά.

1 2

Η παρουσίαση σε pdf…



Λήψη αρχείου

Τα κείμενα είναι της σχολικής-εκπαιδευτικής ψυχολόγου Πάμελας Κυριάκου

στη σελίδα

Ο ρόλος του παππού και της γιαγιάς

Κι εδώ το βίντεό μας επεξεργασμένο, βέβαια, για ευνόητους λόγους, το οποίο συγκίνησε πάρα πολύ τους αγαπημένους μας καλεσμένους.

https://www.youtube.com/watch?v=9NfHCtJ5lUk

Μετά γνωρίσαμε στους παππούδες μας τις γωνιές μας, για να ξέρουν κι εκείνοι τι κάνουμε τις ώρες που είμαστε στο σχολείο μας και παίξαμε μαζί τους σε όλες.

2 2

32

Περάσαμε πραγματικά πολύ όμορφα κι ανανεώσαμε το ραντεβού μας για πολλές πολλές άλλες επισκέψεις τους στο σχολείο μας για να περάσουν και πάλι μαζί μας όμορφες στιγμές στα πλαίσια του ωρολόγιου προγράμματός μας (ανάγνωση και αφήγηση παραμυθιών, κατασκευές, κουκλοθέατρο κτλ)

Σας ευχαριστούμε πολύ και σας περιμένουμε ξανά!!!

Στον ήρωα Παύλο Μελά!!

Παιδαγωγικός δείκτης Π5: Εκδηλώσεις του σχολείου

Ημέρες μνήμης του Μακεδονικού Αγώνα και τιμής των ένδοξων μακεδονομάχων, οι οποίοι έδωσαν τη ζωή τους για την γη της Μακεδονίας μας και το σχολείο μας δεν θα μπορούσε να μη βάλει το δικό του λιθαράκι. Ξεκινήσαμε παρατηρώντας τον χάρτη της Ελλάδας μας και ακολουθώντας με το χέρι μας τα σύνορά της. Εντοπίσαμε τους γείτονες που πολλές φορές στην ιστορία μας θέλησαν να κερδίσουν εδάφη μας και προσπαθήσαμε να καταλάβουμε γιατί μπορεί να γίνει ένας πόλεμος. Είδαμε ένα βίντεο για τον Μακεδονικό αγώνα, τονίζοντας πως πρόκειται για τον αγώνα που έκαναν ήρωες από πολλά μέρη της Ελλάδας, οι Μακεδονομάχοι, για να απελευθερώσουν τη Μακεδονίας μας και γνωρίσαμε τον Παύλο Μελά.

1 1

Είδαμε εικόνες για τον Μακεδονικό αγώνα ψάχνοντας στον ίντερνετ και γνωρίζοντας σιγά σιγά τη μηχανή αναζήτησης, της εκτυπώσαμε και κάναμε μία ομαδική αφίσα…

2 1

Με τη φωτογραφία του Παύλου Μελά που μας άρεσε πολύ κάναμε και τις ατομικές μας εργασίες κάνοντας και την πρώτη μας προσπάθεια να γράψουμε ένα τετράστιχο αφιερωμένο στον μεγάλο ήρωα…

ατομικές Παύλος Μελάς

Ακούσαμε το τραγούδι “Μακεδονία Ξακουστή” και κάναμε τα πρώτα μας βήματα παρέλασης…

Ετοιμάσαμε μόνοι μας ένα στεφάνι κόβοντας κλωνάρια δάφνης από το δέντρο της αυλής μας…

3 1

και πήγαμε στο ηρώο του χωριό να καταθέσουμε το στεφάνι και να ψάλλουμε τον Εθνικό μας Ύμνο προς τιμήν του Παύλου Μελά και όλων των μακεδονομάχων που έδωσαν τη ζωή τους για τη Μακεδονία μας!

4 1

Υποσχόμαστε να έχουμε όλους αυτούς τους ήρωες ως πρότυπα και να κάνουμε κι εμείς ό,τι μπορούμε για την όμορφη χώρα μας, την ελευθερία και την ειρήνη!!

Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων!!!

Παιδαγωγικός Δείκτης Αειφόρου Σχολείου: Κ3 “Κοινωνικές δράσεις που πραγματοποιούνται από τη σχολική κοινότητα μέσα ή έξω από το σχολείο”

image 2024 10 04T203004.413

image 2024 10 04T203209.074

Παγκόσμια Ημέρα των ζώων σήμερα και οι μικροί μας μαθητές χάρηκαν πάρα πολύ με την παρουσία της Ρούμι στο σχολείο μας! Η γλυκύτατη σκυλίτσα μάς επισκέφθηκε, γεύτηκε τις λιχουδιές που με μεγάλη χαρά της προσφέραμε, δέχτηκε με υπομονή και ευχαρίστηση, όπως έδειχνε, τα χάδια μας, ένιωσε πολύ άνετα και οικεία στο σχολείο μας , μα πάνω απ’ όλα μαζί της μάθαμε πολλά πολλά πράγματα για τα σκυλάκια με τη βοήθεια της κυρίας Σέβης από την Τσάκωνη, που είχε την ευγενή καλοσύνη να μοιραστεί μαζί μας το σημερινό πρωινό.

ζώα1

Ακούσαμε με μεγάλη προσοχή για το πώς μπορούμε να χαϊδέψουμε ένα σκυλάκι χωρίς να το τρομάξουμε, για τις υποχρεώσεις που έχουμε αφού αποφασίσουμε να υιοθετήσουμε ένα ζωάκι, για το πώς πρέπει να συμπεριφερόμαστε αφού τελικά είναι κι αυτά μέλη της οικογένειάς μας. Αφού, λοιπόν, γνωριστήκαμε με την Ρούμι και νιώσαμε όμορφα μαζί της, πήγαμε στην παρεούλα μας για να ρωτήσουμε την κυρία Σέβη όλα όσα θέλαμε να μάθουμε για την αγαπημένη μας πια Ρούμι.

Ρούμι στην παρεούλα

Η κυρία Σέβη μάς απάντησε σε όλες μας τις ερωτήσεις και καταλάβαμε πια πολύ καλά πόσο σημαντική απόφαση είναι το να έχουμε ένα σκυλάκι στο σπίτι μας. Της χαρίσαμε την αγάπη μας με μία καρτούλα που της είχαμε ετοιμάσει…

DSCN0472                        DSCN0474

Αμέσως μετά ξεκινήσαμε για το παρκάκι που βρίσκεται κάτω από το σχολείο μας, όπου πραγματοποιήθηκε το συμβολικό bazaar μας.

Είχαμε ήδη ετοιμάσει με τα παιδιά τις ταμπέλες μας, ταξινομήσαμε τα ζωάκια που θα πουλούσαμε σε μικρά, μεσαία και μεγάλα, αποφασίσαμε τις τιμές και δημιουργήσαμε τις αφίσες που θα μοιράσουμε στον κόσμο.

DSCN0476                              Αφίσα για τα ζώα

 

τιμές

στο bazaar

Μοιράσαμε τις αφίσες μας στους περαστικούς και σε όσους παραβρέθηκαν στη δράση μας…

αφίσες 1

αφίσες2

πουλήσαμε με μεγάλη χαρά τα περισσότερα από τα παιχνίδια μας και συγκεντρώσαμε χρήματα για να αγοράσουμε τροφές για τα σκυλάκια και τα γατάκια της Πενταβρύσου, της Τσάκωνης και της Αυγής, καθώς και για το καταφύγιο αδέσποτων στην Καστοριά.

στο σούπερ μάρκετ

Μεγάλη μας χαρά ήταν η συνάντησή μας με τα σκυλάκια παλιών μας μαθητών, οι οποίοι μας επισκέφθηκαν για να συμμετάσχουν στη δράση μας…παλιοί μαθητές

Όλη η ιδέα ξεκίνησε από το βιβλίο της αγαπημένης μας Γιολάντας Τσορώνη- Γεωργιάδη με τίτλο “Τα αδεσποτάκια” ,το οποίο ακούσαμε στο παρακάτω βίντεο…

Για το τέλος, μας περίμεναν κι εμάς οι δικές μας  λιχουδιές!!

DSCN0477

 

Πραγματικά περάσαμε υπέροχα σήμερα και θα συνεχίσουμε με πολλές ακόμη δράσεις!!!

Παιχνίδι και γωνιές!!!

Ο εσωτερικός χώρος του νηπιαγωγείου προκειμένου να καλύπτονται οι ανάγκες των παιδιών και να εξυπηρετούνται οι στόχοι του Αναλυτικού Προγράμματος θα πρέπει να οργανώνεται και να διαμορφώνεται σε επιμέρους κέντρα ενδιαφέροντος, τις γνωστές σε όλους μας γωνιές, οι οποίες είναι κατάλληλα διαμορφωμένα λειτουργικά τμήματα μέσα στην τάξη, που διαχωρίζονται το ένα από το άλλο και είναι εξοπλισμένα με διαφορετικό παιδαγωγικό υλικό.

Το ελεύθερο παιχνίδι στις γωνιές της τάξης είναι χρόνος πολύ δημιουργικός και απόλυτα αναγκαίος, καθώς καλύπτονται συναισθηματικές ανάγκες των παιδιών, παρέχονται ευκαιρίες για κοινωνική αλληλεπίδραση, κίνηση, εξερεύνηση, πειραματισμό και ανακάλυψη, γνωρίζουν τον εαυτό τους, αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες, εξοικειώνονται με τον χώρο και τον χρόνο, δημιουργούν, οργανώνουν παιχνίδι και αναπτύσσουν φυσικές, κοινωνικές, γλωσσικές και γνωστικές ικανότητες.

Κατά τις πρώτες, λοιπόν, μέρες κάθε σχολικής χρονιάς, αφιερώνουμε όλο μας τον χρόνο στο ελεύθερο παιχνίδι στις γωνιές, ώστε τα παιδιά να αρχίσουν να γνωρίζονται μεταξύ τους αλλά και με τον χώρο του σχολείου και τις εκπαιδευτικούς και να καταλήξουμε στη συμφωνία μας για το συμβόλαιο της τάξης, που περιλαμβάνει τους κανόνες που όλοι μαζί βάζουμε για τη σωστή λειτουργία των γωνιών αλλά και της εύρυθμης λειτουργίας του σχολείου, γενικότερα.

γωνιές6

Φέτος, τα παιδιά έπαιξαν αρχικά ελεύθερα στις γωνιές, χωρίς περιορισμούς στον αριθμό των ατόμων που μπορούν να παίζουν σε καθεμιά από αυτές και χωρίς κανόνες επεμβαίνοντας κατάλληλα όποτε δινόταν η ευκαιρία ώστε να οδηγηθούμε στη δημιουργία των κανόνων. Ακολούθησαν παιχνίδι γνωριμίας και η δημιουργία ζευγαριών.

image 2024 09 27T222956.936

image 2024 09 27T223218.639

Τα παιδιά έπαιξαν το παιχνίδι “Κάνε ό,τι κάνω” με σκοπό να δεθούν σαν ζευγάρια…

γωνιές3

και το κάθε ζευγάρι διάλεξε από έναν γρίφο προκειμένου να παίξουν στην αντίστοιχη γωνιά…

γωνιές4

Αν σας αρέσουν και σας βολεύουν οι γρίφοι μας μπορείτε να τους κατεβάσετε εδώ…



Λήψη αρχείου

Αφού διαβάσαμε τον κάθε γρίφο και βρήκαμε τη γωνιά για την οποία μας μιλάει, τα παιδιά πήγαν με το ζευγαράκι τους εκεί, παρατήρησαν τα υλικά και τα αντικείμενα που υπήρχαν σε κάθε γωνιά, συζήτησαν για το πώς μπορούν να παίξουν με όλα αυτά, έπαιξαν και ζωγράφισαν την κάθε γωνιά, την οποία και παρουσίασαν στους υπόλοιπους φίλους τους μοιράζοντας τις ιδέες τους για το πώς μπορούν να παίζουν εκεί.

 

 

γωνιές2

γωνιές1

γωνιές5

Παρατηρώντας το παιχνίδι στις γωνιές κι εκμεταλλευόμενοι κάποια “περιστατικά” που συνέβησαν εκεί, αποφασίσαμε πόσα παιδιά θα παίζουν σε κάθε γωνιά, ώστε να περνάμε όμορφα, χωρίς να στριμωχνόμαστε, να χτυπάμε ή να μαλώνουμε και αντιστοιχίσαμε την κάθε γωνιά με την καρτέλα της, όπου θα βάζουμε τα ονόματά μας την ώρα που παίζουμε.

γωνιές7

γωνιές7 1

Αν σας αρέσουν οι καρτέλες για τις γωνιές μας, μπορείτε να τις κατεβάσετε από εδώ…



Λήψη αρχείου

Και κάπως έτσι καταλήξαμε στην πρώτη ομαδική μας εργασία, το συμβόλαιο της τάξης μας, το οποίο υπογράψαμε με τις παλάμες μας, κάτι που ευχαριστηθήκαμε πολύ αφού βουτήξαμε τις παλάμες μας στην τέμπερα.

1000013943

κι αφού είχαμε τέμπερα αρκετή στα χεράκια μας, δημιουργήσαμε και τον ομορφότερο κήπο, τον οποίο υποσχεθήκαμε ότι θα προσέχουμε και θα φροντίζουμε όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

1000013971

 

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού- Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού!!!

Κοινωνικός Δείκτης Κ5- Πρωτοβουλίες, δράσεις και μέτρα πρόληψης, προαγωγής και προστασίας της υγείας που υιοθετεί το σχολείο για μαθητές και εκπαιδευτικούς

Αθλητισμός για παιδιά

27 Σεπτεμβρίου 2024 και σε όλες τις σχολικές μονάδες ο αθλητισμός είχε την τιμητική του!

Με το σύνθημα “Αθλούμαστε μαζί, δίνουμε ποιότητα στη ζωή” δημιουργούμε όμορφες στιγμές με στόχο την καλή υγεία σώματος και πνεύματος! Ξεκινήσαμε με την καθιερωμένη κουβεντούλα στην παρεούλα σχετικά με το τι είναι ο αθλητισμός, τι μας προσφέρει και ποια αθλήματα γνωρίζουμε. Τα νήπιά μας ήξεραν αρκετά πράγματα λόγω του έργου etwinning με τίτλο “How to become an olympian”,το οποίο υλοποιήσαμε πέρυσι στο σχολείο μας και προσπαθήσαμε να βάλουμε και τα προνήπια στο πνεύμα των Ολυμπιακών αγώνων παρακολουθώντας και αξιοποιώντας το παρακάτω βίντεο…

image 2024 09 27T162137.416

1000014105


1000014105

Συνεχίσαμε με το σύνθημα της ημέρας…image 2024 09 27T162256.058

και κάναμε γυμναστική πρώτα μέσα στην τάξη, για να καταλάβουμε ότι μπορούμε να γυμναζόμαστε ακόμη κι όταν ο καιρός δεν μας το επιτρέπει.

1000014103

Αλλά σήμερα ο καιρός ήταν πολύ καλός κι έτσι βγήκαμε στην αυλή μας για να χαρούμε μια υπέροχη φθινοπωρινή μέρα, να γυμναστούμε διασκεδάζοντας και να αναπτύξουμε ακόμη περισσότερο τις σχέσεις φιλίας μεταξύ μας, όπως ξεκίνησαν από τις πρώτες μέρες της νέας σχολικής χρονιάς. Έτσι συνεργαστήκαμε, βοηθήσαμε ο ένας τον άλλο, προσπαθήσαμε για την επίτευξη των στόχων μας, βρήκαμε λύσεις μα πάνω απ’ όλα παίξαμε συνειδητοποιώντας τη σημασία του αθλητισμού στη ζωή μας!

image 2024 09 27T163042.870

 

1000014102 1

image 2024 09 27T162612.625

image 2024 09 27T162439.184

Και, βέβαια, βραβευτήκαμε όλοι για τη συμμετοχή μας στην όμορφη αυτή ημέρα και υποσχεθήκαμε να γυμναζόμαστε και να τρώμε υγιεινά, ώστε να φροντίζουμε τον εαυτό μας, όπως πρέπει!!

image 2024 09 27T162822.655

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού!!

Αγαπητοί γονείς, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου στα πλαίσια της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού θα πραγματοποιηθούν αθλητικές δραστηριότητες εντός τάξης αλλά και στο προαύλιο του σχολείου σε όλη τη διάρκεια του ωραρίου ώστε να αναδειχθούν τα οφέλη του αθλητισμού στη ζωή μας και σε κάθε ηλικία. Για τον λόγο αυτό θα παρακαλούσαμε τα παιδιά να φοράνε ρούχα άνετα, που θα τους επιτρέπουν ελευθερία κινήσεων.

πανελλήνια ημέρα αθλητισμού

Ετικέτες ποιότητας για τα έργα etwinning!!

Δύο τα περσινά μας ευρωπαϊκά έργα etwinning, δύο και οι εθνικές ετικέτες ποιότητες που λάβαμε για την ποιοτική εργασία μας!!

How to become an Olympian το ένα έργο και Colorful World το άλλο! Όμορφες συνεργασίες με εκπαιδευτικούς από διάφορες χώρες της Ευρώπης, φιλίες που ξεκίνησαν λόγω των έργων και συνεχίζουν μέχρι και σήμερα, χαρούμενα παιδικά προσωπάκια που συμμετείχαν με μεγάλη χαρά στα έργα, ανυπόμονα παιδικά προσωπάκια για το πότε θα δούμε τους φίλους μας από τα άλλα σχολεία. Μόνο όμορφες κι ευχάριστες  εμπειρίες από την υλοποίηση των έργων.

Συνεχίζουμε και φέτος με την υλοποίηση ενός νέου ευρωπαϊκού έργου, που είναι σε στάδιο σχεδιασμού…

national quality label Colorful World page 0001

national quality label How To Become An Olympian page 0001

Έναρξη σχολικής χρονιάς!!!

agiasm 660x330 1

Τέλειωσε και για φέτος το καλοκαιράκι και ήρθε η ώρα να επιστρέψουμε στα σχολεία μας!! Όλοι μας νιώθουμε μια γλυκιά νοσταλγία για τις ανέμελες στιγμές του καλοκαιριού αλλά συνάμα κι έναν ενθουσιασμό για τη σχολική χρονιά που ξεδιπλώνεται μπροστά μας.

Υποσχόμαστε πολλές αξέχαστες στιγμές με πολύ παιχνίδι, χαρά, κέφι, δημιουργικότητα, πειραματισμούς αλλά και αγάπη, κατανόηση, σεβασμό, αλληλοβοήθεια και ενσυναίσθηση κατά τη διάρκεια όλης της χρονιάς και σας περιμένουμε με μεγάλη χαρά την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 και ώρα 09:00 πμ στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας για να ανταμώσουμε και πάλι όλοι μαζί και να γνωρίσουμε από κοντά και τους νέους μας φίλους.