Feed
Άρθρα
Σχόλια

Την άνοιξη την έφερε η Ελένη στην τάξη μας πολύ πριν, τότε που ακόμη μπορούσαμε κάθε μέρα να βρισκόμαστε όλοι μαζί από κοντά.

Ωστόσο, μας έλαχε να μιλήσουμε για αυτήν, εξ’ αποστάσεως .. Έτσι λοιπόν, περιμένοντας την στιγμή που θα βρεθούμε πάλι από κοντά…

.. Έλα να παρακολουθησουμε το παρακάτω βίντεο.

https://youtu.be/w4wv_4HRXLk

Μπορείς να θυμηθείς τι αλλάζει όταν φεύγει ο χειμώνας και έρχεται η άνοιξη;

Ζωγράφισε μια ανοιξιάτικη εικόνα και γράψε όπως μπορείς το όνομα της εποχής.

Γίνε άνοιξη και χόρεψε με την μουσική. Στείλε μας την εικόνα σου!

Μέσα στον μήνα Οκτώβριο στα πλαίσια της γνωριμίας μας με το περιβάλλον

μα και την αντισεισμική προστασία,

πραγματοποιήσαμε την πρώτη μας αντισεισμική άσκηση, μαζί με το δημοτικό σχολείο.

Με την κ. Πόπη οδηγό και βοηθό μια χάρτινη βεντάλια που κατασκεύασε το κάθε παιδί

ανακαλύψαμε τα 4 σημεία του ορίζοντα στην αυλή του σχολείου-την ανατολή,

την δύση

τον βορρά

και το νότο.

Δυστυχώς η 2η προγραμματισμένη άσκηση για τον μήνα Μάρτιο δεν πρόλαβε να πραγματοποιηθεί  αφού μπήκαμε σε καραντίνα πάλι… Ωστόσο είχαμε προλάβει να ολοκληρώσουμε την ενότητα Σεισμοί και ηφαίστεια, στην οποία είχαμε όλοι κάτι νέο να μάθουμε …

Τα Ελληνάκια

Μετά την 25η Μαρτίου αρχίσαμε να αχολούμαστε με την ελληνική λαϊκή παράδοση.

Διαβάζοντας το αγαπημένο παραμύθι της Φακίνου, αφου το ζωγραφίσαμε

μιλήσαμε για τα κεντήματα και τα μοτίβα και προσπαθήσαμε να τα αναπαράγουμε στο χαρτί

Φρένια

 

Ελένη

Παναγιώτης

…αλλά και με αλατοζύμη φτιάχνοντας καδράκια

Νικος Κ.

Δημήτρης

 

 

Για 2η συνεχόμενη χρονιά γιορτάσαμε την 25η Μαρτίου από το σπίτι…

Έτσι…

Μιλώντας  για τον Ευαγγελισμό, στο τέλος, κάναμε (όπως στην τάξη),κι έναν κρίνο…

Με βαμβάκι ντεμακιγιάζ

απο τον Παναγιώτη

Και με χάρτινες καρδιές

από την Φρένια

τον Νίκο

τον Δημήτρη

την Γωγώ

τον Χρήστο

Φτιάξαμε σημαίες και ζωγραφιές

Παναγιώτης

Ελισάβετ(ζωγραφιά από το ποίημα της “Επέσανε τα Γιάννενα” του Αρ. Βαλαωρίτη)

Μαρία Π.

Αν και μακριά από την τάξη, ετοιμάσαμε την γιορτή μας με ,δραματοποίηση του Ευαγγελισμού,ποιήματα και χορό και γεμίσαμε Ελλάδα το webex!

η Φρένια έτοιμη για την γιορτή

ο Χρήστος

ο Παναγιώτης απαγγέλει μέρος από το ποίημα του Βαλαωρίτη ο Βράχος και το Κύμα.

Ευχαριστούμε τους γονείς που συμμετείχαν ενεργά με απαγγελίες ποιημάτων και κέφι!

Του χρόνου στην τάξη μας!

 

…..με αλεύρι και νερό!

Χάρη στο webex φτιάξαμε για πρώτη φορά την αγαπημένη μας κυρά Σαρακοστή και με ζυμάρι.

Δεν ξέρω γιατί μέχρι τώρα μου φαινόταν πολύπλοκο και δεν το είχαμε κάνει στην τάξη!

Το αποτέλεσμα ήταν πέραν προσδοκιών

Της Μαρίας Π.

του Παναγιώτη

της Φρένιας

Της Μαρίας και του Ηλία(όπου το χτένισμα υπερπαραγωγή,έφαγε τον σταυρό!)

Του Χρήστου και της Γωγώς

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Της Ελενης

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Του Δημήτρη

Ευχαριστούμε όλους τους γονείς που συνεργάστηκαν τόσο πρόθυμα και ευχόμαστε του χρόνου στην τάξη μας!

 

« Πιο πρόσφατα Άρθρα - Παλιότερα Άρθρα »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων