ΠΑΣΧΑ 2

Πλησιάζοντας στη Μεγάλη Εβδομάδα μιλήσαμε για τα Πάθη του Χριστού και την Ανάστασή Του .Τα παιδιά παρατήρησαν εικόνες ,τις περιέγραψαν και τις ζωγράφισαν.

Για τα παιδιά που δεν παρακολούθησαν αυτή την εβδομάδα στη webex ανοίξτε το έγγραφο που ακολουθείΠΑΘΗ ΧΡΙΣΤΟΥ -ΑΝΑΣΤΑΣΗ

Οι ζωγραφιές των παιδιών

Η Προσευχή του Χριστού στο Όρος των Ελαιών

 

Ο Μυστικός Δείπνος

 

Η Σταύρωση του Χριστού

 

Λέξεις σχετικές με το Πάσχα

Λέξεις της Μελίνας

Λέξεις της Αθανασίας

 

Οι Κατασκευές  μας μέσω webex

Οι κατασκευές της Μελίνας

 

Οι κατασκευές της Αριάνας

 

 

Οι κατασκευές της Αθανασίας

 

Το κοκοράκι και η πασχαλίτσα της Τζωρτζίνας

 

Οι κατασκευές της Ευγενίας

Παιχνίδι μνήμης με πασχαλινά αυγά

https://learningapps.org/watch?v=pb94st21n21

Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου

σας εύχονται

Δημοσιεύθηκε στη WEBEX | Ετικέτες: | Σχολιάστε

ΠΑΣΧΑ 1

Ακούσαμε το παραμύθι ¨Το Πάσχα του Πασχάλη¨

Τα παιδιά ζωγραφίζουν το παραμύθι

Το γράμμα Π

Λέξεις από το γράμμα Π

 

Τα θαύματα του Χριστού μέσα από αγιογραφίες
ΘΑΥΜΑΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥ

Παρατηρήσαμε αγιογραφίες με τα θαύματα του Χριστού .Τα παιδιά τις περιέγραψαν και ζωγράφισαν μερικά θαύματα.

Ο γάμος στη Κανά

Ζωγραφιά της Τζωρτζίνας

Ο γάμος στη Κανά

Η Κατάπαυση της τρικυμίας

Η θεραπεία του παράλυτου

Ζωγραφιές της Αθανασίας


Ζωγραφιές της Ευγενίας

Ζωγραφιές της Αριάνας

 

Λέξεις σχετικές με το Πάσχα

Κατασκευή μέσω webex-Αυγοθήκες Λαγουδάκια-

 

Σύρε και αντιστοίχισε λέξη με εικόνα

Δημοσιεύθηκε στη WEBEX | Ετικέτες: | Σχολιάστε

25 ΜΑΡΤΙΟΥ

Μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας webex μιλήσαμε για την 25 ΜΑΡΤΊΟΥ-Διπλή γιορτή

Ευαγγελισμός της Θεοτόκου  και  Ελληνική Επανάσταση του 1821 .

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Ζωγραφιά της Αθανασίας

 

Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ

Ζωγραφιά της Αθανασίας

 

Τα νήπια παρατήρησαν και περιέγραψαν πίνακες ζωγραφικής με γεγονότα και ήρωες  από την Επανάσταση του 1821 .

ΗΡΩΕΣ του 1821

Ζωγραφιά της Αθανασίας

 

Ζωγραφιές της Ευγενίας

 

Ζωγραφιά της Γεωργίας

 

Ζωγραφιά της Μελίνας

 

ΟΙ ΣΟΥΛΙΩΤΙΣΣΕΣ

Ζωγραφιά της  Αθανασίας

 

Ζωγραφιά της Ευγενίας

 

Ζωγραφιά της Τζωρτζίνας

 

ΤΟ ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Ζωγραφιά της Αθανασίας

 

ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΗΡΩΕΣ ΜΑΣ

Ζωγραφιά Αθανασίας

 

Ζωγραφιά του Θεόδωρου

 

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

 

Δημοσιεύθηκε στη WEBEX | Ετικέτες: | Σχολιάστε

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΠΛΑΝΗΤΗΣ

Μέσω webex και πάλι ,σε συνέχεια της θεματικής ενότητας πλανήτες ,<<φτάσαμε >> στη ΓΗ μας. Τα νήπια παρατήρησαν τον παγκόσμιο χάρτη ,ονόμασαν τις ηπείρους και τις μέτρησαν. Μιλήσαμε για κάθε ήπειρο ξεχωριστά .Κάθε μέρα <<ταξιδεύαμε >> και σε άλλη ήπειρο .

  • Τα παιδιά παρατήρησαν εικόνες με οικογένειες από διαφόρους λαούς της γης . Περιέγραψαν το πρόσωπό τους  και την ενδυμασία τους. Σας παραθέτουμε μερικές.

ΠΗΓΗ: Εικόνες από περιοδικό- προσωπικό αρχείο της προϊσταμένης του νηπιαγωγείου

 

  • Τα νήπια παρατήρησαν  σημαίες διαφόρων κρατών.

Aποστολή : Σχεδίασε τη σημαία που σε εντυπωσίασε και περιέγραψέ τη

Ζωγραφιές  της Αθανασίας

 

Ζωγραφιές  της Γεωργίας

 

 

  • Τα νήπια παρατήρησαν εικόνες ζώων που ζουν στις ηπείρους.Τα ονόμασαν και τα περιέγραψαν. Μιλήσαμε για το τι συμβολίζουν μερικά ζώα σε κάποιες ανατολικές χώρες.

Η Αθανασία ζωγράφισε τη χρυσή  κινέζικη γάτα που συμβολίζει την καλοτυχία.

 

  • Για να μπούμε στο κλίμα της Αποκριάς ,μέρες που είναι,τα νήπια κατασκεύασαν Αποκριάτικες μάσκες, αφρικάνου-κινέζου-ινδιάνου, με απλά υλικά που είχαν στο σπίτι τους.

Κατασκευές  της Αθανασίας

Κατασκευή της Ευγενίας

 

Κατασκευές της Γεωργίας

 

Κατασκευή της Ερλίντας

 

  • Ακούσαμε ένα παραμύθι από την Κίνα. Ακολουθείστε τον παρακάτω  σύνδεσμο https://video.link/w/8phac

ΠΗΓΗ: https://www.youtube.com/watch?v=NkrOx0Ac7uc

 

  • Τραγουδήσαμε, χορέψαμε και μετρήσαμε ως το 10 με το παιδικό τραγούδι: << 10 Mικροί Ινδιάνοι>> .Μπορείτε να το ακούσετε στον σύνδεσμο https://video.link/w/zX4ac

ΠΗΓΗ: https://www.youtube.com/watch?v=CuQ9ZyAk89k

Η Ινδιάνα της Αθανασίας

 

  • Μιλήσαμε για τη Διαφορετικότητα.

Παραμύθι(διαφορετικότητα):<< Η Mάτα ,η μπλε ντομάτα>>

ΠΗΓΗ: https://www.youtube.com/watch?v=6sRTuctas3Q

 

  • Τραγουδήσαμε το τραγούδι: <<Αν όλα τα παιδιά της γης>>

ΠΗΓΗ:https://www.youtube.com/watch?v=F4IC9jP2WFY

 

 

 

 

 

Zωγραφιές της Ευγενίας

 

Ζωγραφιά της Αθανασίας

  •  <<Φτάσαμε>> στη ήπειρο Ευρώπη ,όπου βρίσκεται η χώρα μας.
  • Βρήκαμε τη χώρα μας στον παγκόσμιο χάρτη που είχαμε στην αρχή της ενότητας.
  • Τα νήπια αφηγήθηκαν τον μύθο  της Ευρώπης .Τους ήταν γνωστός  επειδή τον είχαν δραματοποιήσει σε προηγούμενη θεματική μας ενότητα.

 

  • Τα παιδιά παρατήρησαν και περιέγραψαν έργα ζωγραφικής ευρωπαίων ζωγράφων.Ανάμεσά τους ξεχωρίσαμε τον πίνακα ζωγραφικής του  Σ.Βασιλείου <<Το τραπέζι της Καθαράς Δευτέρας>>

Περιέγραψαν τον πίνακα και μιλήσαμε για τη σαρακοστή και τα νηστήσιμα φαγητά .

Διαβάσαμε το ποίημα της κυρά Σαρακοστής

Η ΚΥΡΑ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ

Την κυρά Σαρακοστή
που ‘ναι έθιμο παλιό
οι γιαγιάδες μας τη φτιάχναν’
με αλεύρι και νερό.

Για στολίδι της φορούσαν
στο κεφάλι ένα σταυρό
μα το στόμα της ξεχνούσαν
γιατί νήστευε καιρό.

Και τις μέρες τις μετρούσαν
με τα πόδια της τα επτά
κόβαν’ ένα τη βδομάδα
μέχρι να ‘ρθει η Πασχαλιά.

Ζωγραφιά της Αθανασίας

 

Ζωγραφιά της Γεωργίας

 

Ζωγραφιά της Ευγενίας

 

ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ

Δημοσιεύθηκε στη WEBEX | Ετικέτες: | Σχολιάστε

ΕΝΑΣ ΗΛΙΟΣ, ΜΙΑ ΓΗ, ΕΝΑ ΦΕΓΓΑΡΙ

Συνεχίζουμε μέσω webex τη θεματική ενότητα ΠΛΑΝΗΤΕΣ και σας παραθέτουμε το παρακάτω ψηφιακό υλικό το οποίο βρήκαμε δωρεάν και το  χρησιμοποιήσαμε από το διαδίκτυο στην ψηφιακή μας τάξη.

 

ΜΕΡΑ-ΝΥΧΤΑ

Παρακολουθήσαμε την περιστροφή της Γης γύρω από τον Ήλιο.

ΠΗΓΗ:  https://www.youtube.com/watch?v=x33pLP1kYis

 

Τα νήπια παρατήρησαν τις παρακάτω καρτέλες αντίθετων εννοιών και περιέγραψαν δραστηριότητες που κάνουμε τη μέρα ή τη νύχτα

 

ΣΕΛΗΝΗ-ΔΟΡΥΦΟΡΟΣ ΤΗΣ ΓΗΣ

Παρακολουθήσαμε την περιστροφή της Σελήνης γύρω από τη Γη

ΠΗΓΗ: https://www.youtube.com/watch?v=m4RtLA8MlKo

Συζητήσαμε για τις φάσεις της Σελήνης

Διαβάσαμε το ποίημα :   << ΤΟ ΦΟΡΕΜΑ ΤΗ ΣΕΛΗΝΗΣ >> της Τ.  Παπαχρονοπούλου

ΕΙΠΕ ΣΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ 

Η ΚΥΡΑ ΣΕΛΗΝΗ 

-ΚΑΝΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΦΟΡΕΜΑ 

ΧΑΡΗ ΝΑ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ !

ΚΑΙ Η ΓΡΙΑ ΑΠΟΚΡΙΘΗΚΕ                                                          

-ΠΩΣ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΚΑΝΩ;                                                            

ΜΕ ΤΟ ΡΑΒΕ ΞΗΛΩΝΕ

ΚΟΠΟ ΜΟΝΟ ΧΑΝΩ

ΓΙΑΤΙ , ΜΗΠΩΣ ΣΤΕΚΕΣΑΙ 

ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΤΩΡΑ;

ΑΠ ΟΛΑΚΕΡΗ , ΜΙΣΗ

ΩΣ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΩΡΑ!!

ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΜΑΖΕΥΕΣΑΙ 

ΣΑ ΜΙΚΡΟ ΔΡΕΠΑΝΙ….

ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ

ΓΙΝΕΤΑΙ ΦΟΥΣΤΑΝΙ ;

Aποστολή: Bάλε φόρεμα στη δική σου σελήνη.

Η Γεωργία μας έστειλε τη ζωγραφιά της.

 

Τα νήπια παρατήρησαν και περιέγραψαν τον πίνακα ζωγραφικής Έναστρη Νύχτα του Van Gogh

 

Παρακολουθήσαμε το παραμύθι Ο ΦΕΓΓΑΡΟΣΚΕΠΑΣΤΗΣ

ΠΗΓΗ:https://www.youtube.com/watch?v=NleQ6hlZ4L0

 

Τραγουδήσαμε το τραγούδι: ΕΝΑΣ ΗΛΙΟΣ,ΜΙΑ ΓΗ,ΕΝΑ ΦΕΓΓΑΡΙ

ΠΗΓΗ:https://www.youtube.com/watch?v=PrA-rBfGzzo

 

Παρακολουθήσαμε ένα παραμύθι από άλλη χώρα (Νιγηρία):

<<Γιατί ο Ήλιος και η Σελήνη ζουν στον ουρανό;>>

ΠΗΓΗ: https://www.youtube.com/watch?v=5EqF83op9pg

Aποστολή : Φτιάξε ένα δικό σου διαστημόπλοιο που θα πάει στη σελήνη χρησιμοποιώντας γεωμετρικά σχήματα.

Ζωγραφιά Γεωργίας

Δημοσιεύθηκε στη WEBEX | Ετικέτες: | Σχολιάστε

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ

Τηλεφωνική Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης  10306

Θα θέλαμε  να σας ενημερώσουμε για τη Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης  10306 που λειτουργεί ανώνυμα και δωρεάν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υγείας, την επιστημονική καθοδήγηση της Α’ Ψυχιατρικής Κλινικής του Αιγινητείου Νοσοκομείου, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, και υποστηρίζεται οικονομικά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο παρακάτω έγγραφο.



Λήψη αρχείου

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: | Σχολιάστε

ΠΛΑΝΗΤΕΣ

ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ -ΔΙΑΣΤΗΜΑ

Συζητήσαμε τι γνωρίζουμε για το διάστημα και τι θέλουμε να μάθουμε γι’ αυτό.

 

Ο ΗΛΙΟΣ

Παρακολουθήσαμε VIDEO για τον ήλιο (κλικ στο σύνδεσμο)

https://video.link/w/K4WZb

Διαβάσαμε τον μύθο: Ο ΦΑΕΘΩΝ κ΄ ΤΟ ΑΡΜΑ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ .Συζητήσαμε για τη συμπεριφορά του Φαέθοντα και τα νήπια ζωγράφισαν τον μύθο.

Τα νήπια κατασκεύασαν με πηλό έναν ήλιο και τον ζωγράφισαν με δακτυλομπογιές.

ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ -ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Τα νήπια αντιστοίχισαν τους πλανήτες με τα ονόματά τους.

Σε φύλλο εργασίας αντέγραψαν τα ονόματα των πλανητών και ζωγράφισαν.

Ακούσαμε και τραγουδήσαμε το τραγούδι   ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ(κλικ στον σύνδεσμο)   https://video.link/w/GQUXb

Παρακολουθήσαμε εκτόξευση πυραύλου και μετρήσαμε κι εμείς αντίστροφα από το 10 έως το 0.

Τα νήπια ζωγράφισαν τους πλανήτες  και πολλά από αυτά τους έδωσαν ανθρώπινη μορφή.

Τραγουδήσαμε  τον  ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΗ(κλικ στον σύνδεσμο)    https://video.link/w/aeUXb

Σύρε τις λέξεις και προσπάθησε να κάνεις τις αντιστοιχίσεις

 

 

 

Δυστυχώς όμως λόγω αναστολής της δια ζώσης διδασκαλίας συνεχίζουμε το ¨ταξίδι μας¨ στο διάστημα  μέσω  τηλεκπαίδευσης.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: | Σχολιάστε

Σε αναστολή λειτουργίας

Με βάση την  σημερινή ανακοίνωση της ελληνικής κυβέρνησης, ο νομός Αιτωλοακαρνανίας χαρακτηρίζεται ως «βαθύ κόκκινο» στην ζώνη κινδύνου για  covid-19.

Επομένως η λειτουργία των σχολείων όλων των βαθμίδων, στο νομό, αναστέλλεται από τις 4  έως και τις 15 Μαρτίου.

Aγαπητοί γονείς, αυτό πρακτικά σημαίνει ότι σταματά η δια ζώσης εκπαίδευση και αρχίζει η τηλεκπαίδευση μέσω webex .

Τα ωράριο της τηλεκπαίδευσης όπως γνωρίζετε είναι:

    14:00-14:10 Υποδοχή μαθητών/τριών

    14:10-14:40 Οργανωμένες δραστηριότητες και διερευνήσεις με βάση το ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ

    14:40-15:00 Διάλειμμα

    15:00-15:30 Οργανωμένες δραστηριότητες και διερευνήσεις με βάση το ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ

    15:30-15:50 Διάλειμμα

    15:50-16:20 Οργανωμένες δραστηριότητες και διερευνήσεις με βάση το ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ- Αναστοχασμός Ανατροφοδότηση-Προγραμματισμός της επόμενης ημέρας

 

Παρακαλούμε όπως παρακολουθείτε το ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο για περαιτέρω ενημερώσεις.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: | Σχολιάστε

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

                                              Ο ΚΗΠΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ

Διαβάσαμε το παραμύθι Η ΠΑΛΕΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ της Σ.Τουλιάτου

Συζητήσαμε και ονομάσαμε τα συναισθήματα που αισθάνθηκε η Συναισθηματικούλα στο παραμύθι μας.Κρατώντας τα νήπια καρτέλες με πρόσωπα που εκφράζουν διάφορα συναισθήματα ,μιλούν για το πως αισθάνονται τα ίδια.

ΛΕΩ ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ…

Τα νήπια παρατηρούν  ένα γεγονός που παρουσιάζεται μέσα από καρτέλες ,το περιγράφουν ,το συζητάμε και εκφράζουν το συναίσθημα που νιώθουν παρατηρώντας κάθε καρτέλα ξεχωριστά .Τοποθετούμε τις καρτέλες με τη σωστή χρονική ακολουθία.

 

Κάναμε ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ με καρτέλες  ΠΡΟΣΩΠΑ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

 

Κατασκευάσαμε την ΠΑΛΕΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ

ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΟΥ

Στόχος:H κατανόηση της αξίας κι ανάπτυξη της αυτοεκτίμησης

Zωγραφική: ΤΟ ΠΟΡΤΡΕΤΟ ΜΟΥ. 

Το κάθε νήπιο κρατά το πορτρέτο του και μιλά για τον εαυτό του.

  • Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΥΠΗΣ

Στόχος:H κατανόηση των συναισθημάτων της χαράς και της λύπης

Διαβάσαμε τα ποιήματα  της Ρ.Δαμηλάκη  «Τι με κάνει αληθινά» και  «Χαρά και Λύπη»

Κάθε παιδί εξέφρασε την αποψή του για ό,τι του φέρνει χαρά ή λύπη.

Μάθαμε το παιχνιδόλεξο της Ν. Κάντζου «η Χαρούλα ,η χαρά»

Παρατηρήσαμε τον πίνακα ζωγραφικής του Ντελονέ «Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ».Τα παιδιά περιέγραψαν τον πίνακα ,τα χρώματα που είχε και τα σχήματα, που ήταν κυρίως ομόκεντροι κύκλοι. Έτσι αποφασίσαμε να φτιάξουμε έναν δικό μας πίνακα.

Πήραμε λοιπόν τα πινέλα μας και δημιουργήσαμε!

Τα παιδιά κάνοντας ΚΟΛΑΖ με διάφορους κύκλους και ημικύκλια έφτιαξαν μια ατομική κατασκευή που ο καθένας της έδωσε όποιο όνομα ήθελε.

Ζωγραφική-κολάζ: ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ

 

Σχεδιάσαμε πεταλούδες σε Α4, τις εκτυπώσαμε και τα παιδιά ζωγράφισαν τη μισή πεταλούδα με χαρούμενα χρώματα και την άλλη μισή με λυπημένα χρώματα.

Τα νήπια χωρίστηκαν σε ζευγάρια .Τις κόψαμε στη μέση και χορεύοντας υπό τη μουσική του VIVALDI  προσπαθούσαν να βρουν και να ενώσουν τα μισά  κομμάτια που κρατούσαν οι συμμαθητές τους φτιάχνοντας χαρούμενες και λυπημένες πεταλούδες.

Τα παιδιά έφτιαξαν τη δική τους  XAΡΟΥΜΕΝΟΛΥΠΗΜΕΝΗ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ.

 

 

  • Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ

Στόχος: H κατανόηση της αξίας της φιλίας

Ακούμε και μαθαίνουμε το τραγούδι ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙ

Γράφουμε την ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ

και με αυτά τα υλικά κατασκευάσαμε ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ

 

Η ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΓΗ

Προσπαθούν να απομνημονεύσουν τη λέξη ΦΙΛΙΑ σε άλλες γλώσσες του κόσμου και μιλάμε για τη ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΛΑΩΝ και τον σεβασμό σε αυτή.

Γράφουν τη λέξη ΦΙΛΙΑ σε διάφορες γλώσσες  και κατασκευάζουμε

ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ .

Μαθαίνουμε παροιμίες για τη φιλία ,όπως «Η ΖΩΗ ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΔΙΧΩΣ ΗΛΙΟ» και τα νήπια τη ζωγραφίζουν.

  • ΦΟΒΟΣ -ΘΥΜΟΣ-ΛΥΠΗ  ΜΑΚΡΙΑ

Κάθε παιδί μέσα από φύλλο εργασίας μας  εξέφρασε με τη ζωγραφική του τι ΦΟΒΑΤΑΙ και με τι ΘΥΜΩΝΕΙ .

Συζητάμε ποια συναισθήματα θεωρούμε ότι μας κάνουν καλό και ποια μας βλάπτουν και τα παιδιά βγάζουν τα συμπεράσματά τους .Ποιά συναισθήματα ΚΡΑΤΑΜΕ και ποιά ΠΕΤΑΜΕ .

Έτσι αποφασίσαμε να κατασκευάσουμε το ΔΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ που αποτελείται από τα ΠΡΑΣΙΝΑ ΦΥΛΛΑ-ΚΑΛΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ και τα ΚΙΤΡΙΝΑ πεσμένα φύλλα-ΑΣΧΗΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ φτιάξαμε τα ΜΠΟΥΚΑΛΑΚΙΑ ΤΗΣ ΗΡΕΜΙΑΣ!!

 

ΩΡΑ ΓΙΑ ΧΑΛΑΡΩΣΗ!!!!!!!!!

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ -ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ https://wordwall.net/el/resource/11893468

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: | Σχολιάστε

ΜΟΥΣΕΙΟΣΚΕΥΗ-ΤΟ ΑΒητάρι της Διατροφής

Στο Nηπιαγωγείο μας πριν λίγες μέρες έφτασε η ΜΟΥΣΕΙΟΣΚΕΥΗ ΄΄ΤΟΑΒητάρι της Διατροφής ΄΄ . Το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ μας δάνεισε τη μουσειοσκευή  ,η οποία ταξιδεύει σε όλη την ΕΛΛΑΔΑ.

Η Μουσειοσκευή είναι ένα εκπαιδευτικό κουτί  που το υλικό της δημιουργεί ένα περιβάλλον μάθησης που ενθαρρύνει την έρευνα ,την συλλογή στοιχείων και πληροφοριών μέσα από παιχνίδι και άλλες δημιουργικές δράσεις.

Αφού λοιπόν οργανώσαμε κατάλληλα το περιβάλλον της τάξης μας ,συζητήσαμε με τα παιδιά και θέσαμε τους στόχους μας:

  • Να ανακαλύψουν τη διατροφική αξία των τροφίμων
  • Να διακρίνουν τις υγιεινές από τις ανθυγιεινές τροφές
  • Να διευρύνουν τις εμπειρίες τους γύρω από τις υγιεινές διατροφικές συνήθειες
  • Να διασκεδάσουν, με παιχνίδια ρόλων
  • Να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους μαθαίνοντας παροιμίες, αινίγματα ,γλωσσοδέτες.

ΤΟ  ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ μαγνητίζει τα παιδιά :

Κάρτες με τρόφιμα ζωικής και φυτικής προέλευσης, ομοιώματα  τροφίμων, ξύλινες κουτάλες με μαγνήτη, συνταγές, διατροφική πυραμίδα σε μουσαμά, παροιμίες, αινίγματα, γλωσσοδέτες, πλαστικοποιημένες εικόνες με πίνακες ζωγραφικής κ.α

Ξεκινήσαμε τις δραστηριότητές μας .

Μερικές από αυτές   :

  • Σε ποια ομάδα ανήκουν;
  • Ομαδοποιώ υγιεινές- ανθυγιεινές
  • Πού κάνουν καλό τα τρόφιμα;
  • Βρες τι είναι;
  • Τι έφαγες σήμερα;
  • Τι θέλει να πει;
  • Γινόμαστε καλλιτέχνες

Και ποικίλες άλλες

Οι γονείς μας έφεραν γιαούρτι, μέλι, φρούτα και φτιάξαμε ένα πεντανόστιμο υγιεινό ΠΡΩΙΝΟ

Φυσικά να σημειώσουμε ότι λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών πήραμε τις απαραίτητες προφυλάξεις μας τηρώντας το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ  σε όλες μας τις δραστηριότητες.

Επίσης  οφείλουμε ως εκπαιδευτική κοινότητα να ευχαριστήσουμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου Καμαρούλας για την αγαστή συνεργασία που είχε μαζί μας και φρόντισε να επικοινωνήσει με το ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ώστε να γίνει ο δανεισμός της μουσειοσκευής. Την ΄΄αποχαιρετήσαμε΄΄ και ταξιδεύει για κάποιο άλλο σχολείο της χώρας μας..

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: , | Σχολιάστε