Feed
Άρθρα
Σχόλια



Λήψη αρχείου

 



Λήψη αρχείου

IMG 20240925 123402

Το παρουσιολόγιο

IMG 20240925 123421

Αστεράτες υπηρεσίες 😊

IMG 20240927 130728

Η ζημιάρα Κική που μαθαίνει τις μέρες της εβδομάδας

IMG 20240926 112601

Ο καιρός

IMG 20241023 153231

Η καλημέρα μας😎

Κάποιες από τις καθημερινές ρουτίνες των παιδιών όταν μπαίνουν στην τάξη το πρωί…

FB IMG 17271963309220683

Μη μεγαλώσετε έναν ακόμη άνθρωπο
που δεν κατάφερε να ζήσει για τον εαυτό του.

Μπαλαρίνες που χάθηκαν
σε αποτυχημένες πιρουέτες.

Γιατροί που ξέμειναν
με την ασπιρίνη,
πικρή στο στόμα.

Δικηγόροι που επιχειρηματολογούν μοναχικά χωρίς αντίλογο. Επιστήμονες που η τύχη τους έριξε στο γκισέ μιας γραμματείας. Καθηγητές που δεν δίδαξαν ποτέ κανέναν: Πόσοι από αυτούς τους φιλόδοξους επαγγελματίες -που η πορεία τους έστειλε αλλού- δεν είμαστε γονείς που αποφασίσαμε να επενδύσουμε στα παιδιά μας, χτίζοντας το μέλλον τους; Πόσοι από εμάς δεν επιθυμούμε να ζήσουμε το δικό μας χαμένο όνειρο μέσα από τα παιδιά μας;

ΔιαβάζουΜΕ την προπαίδεια. ΓράφουΜΕ διαγώνισμα ιστορία. ΧάσαΜΕ στον αγώνα του ποδοσφαίρου. Πρόκειται για ένα πρώτο πληθυντικό που δεν είναι μεγαλοπρεπείας, αλλά ένας πληθυντικός εγωισμού και προσωπικών φιλοδοξιών που γεμίζει μέσα από τις λέξεις τις ελπίδες μας.

Όταν ονειρεύεσαι το μέλλον κάποιου χωρίς αυτόν τον «κάποιο», ουσιαστικά ζεις το δικό σου όνειρο, με τον άμεσα ενδιαφερόμενο απλό θεατή που άγεται και φέρεται από ένα σενάριο γραμμένο από άλλον.

Όλοι εμείς, ωραίοι ως Έλληνες, λατρεύουμε τα παιδιά μας. Κάνουμε θυσίες, όπως και άλλοι γονείς, σε άλλες χώρες. Παλεύουμε γι’αυτά.
Το θέμα είναι κατά πόσο όλη αυτή η συναισθηματική επένδυση και η δανεική φιλοδοξία είναι ουσιαστική.

Πόσα παιδιά ονειρεύτηκαν να γίνουν μουσικοί και ο δρόμος που χάραξαν οι γονείς τους τούς έφεραν σε πανεπιστήμια και σπουδές άλλης κατεύθυνσης, πιο «επιστημονικής»;

Πόσοι από εμάς δεν ονειρευτήκαμε κάποτε το σανίδι ενός θεάτρου και μας ξύπνησαν από αυτό το όνειρο με φροντιστήρια και διάβασμα για τη Νομική; Πόσα παιδιά δεν θέλησαν να ζήσουν με ένα πινέλο και ένα καμβά στο χέρι σκορπώντας πινελιές από το ταλέντο τους και βρέθηκαν να διαβάζουν οικονομικά μίκρο, μάκρο;

Όλα αυτά τα δανεικά φτιαχτά όνειρα γίνονται μόνο από αγάπη. Αυτό δεν το αμφισβητεί κανείς. Γίνονται αναμφίβολα στο όνομα του καλού των παιδιών μας. Επειδή εμείς «ξέρουμε» το καλό τους. Γιατί είναι παιδιά και δεν ξέρουν.

Θέλει δύναμη. Θέλει αγάπη. Θέλει αυταπάρνηση, να αποφασίσεις να αγνοήσεις ένα μέλλον που θέλεις για εκείνο και να το σπρώξεις προς μια ζωή που εκείνο ονειρεύεται. Δύναμη να αντέξεις ότι επιλέγει κάτι δύσκολο που, όμως, του αρέσει. Αγάπη να αποδεχθείς ότι διαλέγει άλλο δρόμο γιατί εκεί το πάει το όποιο ταλέντο.

Αυταπάρνηση να βγεις από τα δικά σου γκρεμισμένα όνειρα και να μπεις στα δικά του, θερμός υποστηρικτής και αρωγός.

Και όταν μας παρασύρει η δίνη μιας ψευδαίσθησης ότι εκείνο επιλέγει, ενώ ξέρουμε ότι εκείνο μόνο ακολουθεί, πρέπει να δούμε την αλήθεια και να ακούσουμε τι λέει. Να μην κωφεύουμε στο «δεν μ΄αρέσει», να μη γυρνάμε το βλέμμα αλλού στο «δεν μπορώ».

Τα παιδιά είναι σαν τα δέντρα. Πρέπει να τους δίνουμε ρίζες να πατάνε γερά και νερό φροντίδας να μεγαλώνουν και να απλώνουν τα κλαδιά τους εκεί που επιθυμούν περισσότερο. Να δίνουν τους καρπούς τους σ’ ό,τι αγαπάνε.

Είμαστε γονείς-γεωργοί που φροντίζουμε να διώξουμε ζιζάνια, να δροσίσουμε ξηρασίες. Σε καμία όμως περίπτωση δεν είμαστε γενετιστές που θα δημιουργήσουν μεταλλαγμένα υβρίδια ενός χαμένου δικού μας δρόμου.

Ας αφήσουμε τα παιδιά να αναπτυχθούν χωρίς να μεταφέρουν στην πλάτη τους και έναν άλλο άνθρωπο που δεν κατάφερε να ζήσει για τον εαυτό του.

Αλεξία Μπακοπούλου,
Σχολική Ψυχολόγος

Σας γνωρίζουμε ότι στο άρθρο 168 του ν. 4619/2019 Κύρωση του Ποινικού Κώδικα (Α’ 95)
προστέθηκαν οι παρ. 4 και 5 με το άρθρο 33 του ν. 5090/2024 (Α’ 30), σύμφωνα με τις οποίες:
«4. Όποιος εισέρχεται σε δομές παροχής υπηρεσιών υγείας, συμπεριλαμβανομένων των κινητών
μονάδων παροχής υπηρεσιών υγείας ή προσεγγίζει κινητές μονάδες παροχής υγειονομικών
υπηρεσιών άμεσης βοήθειας και με οποιονδήποτε τρόπο, ιδίως με φωνασκίες, θόρυβο, ύβρεις ή
απειλές κατά του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, εργαζομένων, υπαλλήλων ή ασθενών
διαταράσσει τη λειτουργία τους, τιμωρείται με ποινή φυλάκισης τουλάχιστον ενός (1) έτους και
χρηματική ποινή και αν η πράξη συνδέεται με πρόκληση βιαιοπραγίας, με ποινή φυλάκισης
τουλάχιστον δύο (2) ετών και χρηματική ποινή.
5. Με τις ποινές της παρ. 4 τιμωρείται όποιος εισέρχεται σε χώρο πρωτοβάθμιας ή
δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και με οποιονδήποτε τρόπο, ιδίως με φωνασκίες, θόρυβο, ύβρεις ή
απειλές κατά του εκπαιδευτικού προσωπικού, εργαζομένων, υπαλλήλων ή μαθητών διαταράσσει τη
λειτουργία του.



Λήψη αρχείου

foto molivia ekpaideusi

(photo-alfavita.gr)

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ! Αυτή είναι η φράση που περιγράφει την κατάσταση, στα δημόσια
σχολεία, σε σχέση με τα οικονομικά και τη διαθεσιμότητα των απαραίτητων υλικών για να
λειτουργούν στο πλαίσιο της σχολικής καθημερινότητας. Στο αδιέξοδο αυτό οδηγήθηκαν τα
σχολεία μετά την κατάργηση των σχολικών επιτροπών, από την Κυβέρνηση , σε δήμους που έχουν λιγότερες από 100 σχολικές μονάδες. Το κράτος
κατάφερε να διαμορφώσει ένα μπάχαλο στους δήμους που καταργήθηκαν οι σχολικές επιτροπές.
Συγκεκριμένα:
 Κανείς δεν ξέρει πώς θα λειτουργεί το σύστημα, ούτε οι υπάλληλοι των τμημάτων
παιδείας στην τοπική αυτοδιοίκηση! Καμία ενημέρωση από το Υπουργείο
Εσωτερικών, καμία στοιχειώδης οργάνωση!
 Δραστική περικοπή της χρηματοδότησης των σχολείων! Δίνονται σε κάθε σχολείο
το «τεράστιο» ποσό των 500 ευρώ! Ωστόσο και γι’ αυτό το ποσό, θα πρέπει να
περιμένει το σχολείο να γίνουν οι προκηρύξεις για τους προμηθευτές !
 Φτάσαμε στο σημείο να ωθούνται σε ανταλλακτική οικονομία μεταξύ τους τα
σχολεία (κυκλοφόρησε έγγραφο στο διαδίκτυο από σχολείο που έδινε καθαριστικά
καθώς είχε περίσσευμα για να πάρει από άλλο σχολείο αυτά που του έλειπαν).
 Το συνολικό έργο που θα καλύπτεται με αυτά τα χρήματα θα είναι λιγότερο γιατί
άλλο να βρίσκεις τεχνίτες και να κάνεις τις εργασίες κι άλλο να παίρνει τη δουλειά
ένας εργολάβος και να τις υλοποιεί.
Τα σχολεία πετιούνται κυριολεκτικά και μεταφορικά στη
θάλασσα της οικονομικής ασφυξίας και καλούνται να επιπλεύσουν. Στην ουσία το δίλημμα που θα
αντιμετωπίσει το κάθε σχολείο είναι ή υπολειτουργία ή να χρεώσει τα έξοδα του σχολείου στους
γονείς, σε χορηγούς και σε ευεργέτες.

(Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από ενημερωτική επιστολή του Αυτόνομου Δικτύου Εκπαιδευτικών Π.Ε.)

Παλιότερα Άρθρα »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων