Feed
Άρθρα
Σχόλια
Σας γνωρίζουμε ότι στο άρθρο 168 του ν. 4619/2019 Κύρωση του Ποινικού Κώδικα (Α’ 95)
προστέθηκαν οι παρ. 4 και 5 με το άρθρο 33 του ν. 5090/2024 (Α’ 30), σύμφωνα με τις οποίες:
«4. Όποιος εισέρχεται σε δομές παροχής υπηρεσιών υγείας, συμπεριλαμβανομένων των κινητών
μονάδων παροχής υπηρεσιών υγείας ή προσεγγίζει κινητές μονάδες παροχής υγειονομικών
υπηρεσιών άμεσης βοήθειας και με οποιονδήποτε τρόπο, ιδίως με φωνασκίες, θόρυβο, ύβρεις ή
απειλές κατά του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, εργαζομένων, υπαλλήλων ή ασθενών
διαταράσσει τη λειτουργία τους, τιμωρείται με ποινή φυλάκισης τουλάχιστον ενός (1) έτους και
χρηματική ποινή και αν η πράξη συνδέεται με πρόκληση βιαιοπραγίας, με ποινή φυλάκισης
τουλάχιστον δύο (2) ετών και χρηματική ποινή.
5. Με τις ποινές της παρ. 4 τιμωρείται όποιος εισέρχεται σε χώρο πρωτοβάθμιας ή
δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και με οποιονδήποτε τρόπο, ιδίως με φωνασκίες, θόρυβο, ύβρεις ή
απειλές κατά του εκπαιδευτικού προσωπικού, εργαζομένων, υπαλλήλων ή μαθητών διαταράσσει τη
λειτουργία του.



Λήψη αρχείου

foto molivia ekpaideusi

(photo-alfavita.gr)

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ! Αυτή είναι η φράση που περιγράφει την κατάσταση, στα δημόσια
σχολεία, σε σχέση με τα οικονομικά και τη διαθεσιμότητα των απαραίτητων υλικών για να
λειτουργούν στο πλαίσιο της σχολικής καθημερινότητας. Στο αδιέξοδο αυτό οδηγήθηκαν τα
σχολεία μετά την κατάργηση των σχολικών επιτροπών, από την Κυβέρνηση , σε δήμους που έχουν λιγότερες από 100 σχολικές μονάδες. Το κράτος
κατάφερε να διαμορφώσει ένα μπάχαλο στους δήμους που καταργήθηκαν οι σχολικές επιτροπές.
Συγκεκριμένα:
 Κανείς δεν ξέρει πώς θα λειτουργεί το σύστημα, ούτε οι υπάλληλοι των τμημάτων
παιδείας στην τοπική αυτοδιοίκηση! Καμία ενημέρωση από το Υπουργείο
Εσωτερικών, καμία στοιχειώδης οργάνωση!
 Δραστική περικοπή της χρηματοδότησης των σχολείων! Δίνονται σε κάθε σχολείο
το «τεράστιο» ποσό των 500 ευρώ! Ωστόσο και γι’ αυτό το ποσό, θα πρέπει να
περιμένει το σχολείο να γίνουν οι προκηρύξεις για τους προμηθευτές !
 Φτάσαμε στο σημείο να ωθούνται σε ανταλλακτική οικονομία μεταξύ τους τα
σχολεία (κυκλοφόρησε έγγραφο στο διαδίκτυο από σχολείο που έδινε καθαριστικά
καθώς είχε περίσσευμα για να πάρει από άλλο σχολείο αυτά που του έλειπαν).
 Το συνολικό έργο που θα καλύπτεται με αυτά τα χρήματα θα είναι λιγότερο γιατί
άλλο να βρίσκεις τεχνίτες και να κάνεις τις εργασίες κι άλλο να παίρνει τη δουλειά
ένας εργολάβος και να τις υλοποιεί.
Τα σχολεία πετιούνται κυριολεκτικά και μεταφορικά στη
θάλασσα της οικονομικής ασφυξίας και καλούνται να επιπλεύσουν. Στην ουσία το δίλημμα που θα
αντιμετωπίσει το κάθε σχολείο είναι ή υπολειτουργία ή να χρεώσει τα έξοδα του σχολείου στους
γονείς, σε χορηγούς και σε ευεργέτες.

(Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από ενημερωτική επιστολή του Αυτόνομου Δικτύου Εκπαιδευτικών Π.Ε.)

FB IMG 17271890859585126

“Έτσι για να μοιραζόμαστε

(τα λάθη μας και τα σωστά μας).

Τα παιδιά δεν μιλάνε πολύ.

Δεν επιχειρηματολογούν απαραίτητα. Μπορεί να το κάνουν κάποιες φορές, μπορεί να μας ξαφνιαζουν με την ευφυΐα τους, αλλά συνήθως σε αυτά που τους πονάνε ή τους μπερδεύουν, δεν μιλάνε πολύ.

Μπορεί να μας πουν: “βαρέθηκα το βιολί” και να εννούν: με κακοποιεί ο δάσκαλος/η δασκάλα.

Μπορεί να μας πουν: “δεν θέλω να πάω σήμερα στην ενόργανη, είμαι κουρασμεν@” και να εννοούν: Δεν φροντίζομαι εκεί, κινδυνεύω.

Μπορεί να μας πουν: “εντάξει, θα κάνω στιβο” και να εννοούν: Δεν θέλω να σε απογοητεύσω.

Όταν μας μιλάνε, να σταματάμε λίγο το χρόνο. Να μάθουμε να ακούμε τον ψίθυρο και όχι μόνο τη φωνή.

Δεν ουρλιάζουν τα παιδιά.
Μόνο στο τέλος.”

Δανάη Μαρινάκη – Ψυχολόγος

IMG 20240922 175506

Ζήτησα από τα παιδιά να συμπληρώσουν ένα εικονογραφημενο ερωτηματολόγιο και να παρουσιάσουν τον εαυτό τους στους συμμαθητές τους με βάση όσα ζωγράφισαν.

IMG 20240922 175627

Στο τέλος του προγράμματος πήραν όλοι έναν φάκελο που έπρεπε να τον γεμίσουν με 4 αγαπημένα αντικείμενα

IMG 20240920 094020

Την επόμενη μέρα, σχεδόν όλοι έφτασαν με τον φάκελό τους!

IMG 20240920 094024

IMG 20240922 175016

Κι έφτασε η στιγμή της παρουσίασης….

IMG 20240920 105750

… γιατί όλοι ανυπομονούσαν…

IMG 20240922 175049

… Να δουν…

IMG 20240922 175120

… αλλά και να δείξουν…

IMG 20240922 175213

… τι είχε μέσα…

IMG 20240922 175241

… Ο κάθε φάκελος…

IMG 20240922 175314

… που με πολύ καμάρι…

IMG 20240922 175345

… παρουσίαζε κάθε παιδί!

IMG 20240922 180540

Φυσικά και δεν γινόταν να λείπει…

IMG 20240922 181328 1

… μια ζωγραφιά..

IMG 20240922 181418 1

.. της οικογένειάς τους, που πάντα έχει μεγάλο ενδιαφέρον όταν την παρατηρήσεις…

IMG 20240922 175835

Στο τέλος έφτασε η στιγμή που πολλοί περίμεναν…

IMG 20240922 175910

… να μοιραστούν…

IMG 20240922 180031

… Να ανταλλάξουν και να παίξουν μεταξύ τους με ό, τι εφεραν

Παρατήρηση :Το να εκθέτεις τον εαυτό σου δεν είναι εύκολο, ποτέ, σε καμία ηλικία….ακομη και αν πρόκειται για πράγματα που αγαπάς.

Πέραν του προφανούς- να γνωριστούμε καλύτερα – σκοπός της δραστηριότητας είναι επίσης να καλλιεργήσει το θάρρος στο να στέκομαι μέσα στην ομάδα αυτόνομα και την πίστη στον εαυτό μου ότι αξίζω το ίδιο, όσο και όλοι οι άλλοι μέσα σε αυτήν!

Κρατώ : Την εύκολη ανταλλαγή και μοιρασιά των παιχνιδιών μεταξύ των παιδιών, χωρίς να χρειαστεί ποτέ να παρέμβω, όπως και όταν κάποια παιδιά έχασαν κάποια από τα παιχνίδια τους, την άμεση ανταπόκριση και προθυμία να προσφέρουν βοήθεια στο να βρεθούν, ώστε όλοι στο τέλος της μέρας να φύγουν χαμογελαστοί και ευχαριστημένοι 😉

IMG 20240922 172227 IMG 20240922 172139

« Πιο πρόσφατα Άρθρα - Παλιότερα Άρθρα »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων