Αφιερώσαμε 2 εβδομάδες στην επέτειο του ΟΧΙ,(αυτό που στις μέρες μας αποκτά άλλο νόημα).
Δύο οι στόχοι του θέματος:
- Να αγαπήσουν και να νοιώσουν περήφανα για την πατρίδα τους τα μικρά μου.
- Να αποδεχτούν και να νοιώσουν πως όλοι είναι ίδιοι και μπορούν να ζήσουν μαζί αγαπημένοι ακόμη κι αν δεν έχουν την ίδια πατρίδα.
(ιδιαίτερα σημαντικό μέσα στη δική μας τάξη που δεν έχουμε μόνο ελληνόπουλα)
Έτσι αφού είπαμε και ξανα είπαμε όλο το χρονικό του ’40,μιλήσαμε για τον ναζισμό και την κατοχή,την ελληνική αντίσταση με ιδιαίτερη έμφαση στην Μαχη της Κρήτης,στο τέλος αποφασίσαμε να είναι αυτό, αντί οποιουδήποτε άλλου θεατρικού,το μοτίβο της γιορτής μαζί με σχετικά ποιήματα για το ’40,την ειρήνη και τη σημαία.
Για να κατανοήσουν τα νήπια τη διαφορά πολέμου-ειρήνης,τους έδωσα εικόνες να τις ξεχωρήσουν σε 2 κατηγορίες:κανόνι(πόλεμος),περιστέρι(ειρήνη)
Στο τέλος φτιαξαμε σχετικό πανώ,τι σημαίνει ειρήνη για κάθε νήπιο.
Παραμονή του Αγ.Δημητρίου,καλέσαμε τους γονείς να δουν τη γιορτή μας.
Ανήμερα της γιορτής,μετά από κλήρωση,μέσα στην τάξη,διαλέξαμε τα 2 νήπια που θα καταθέσουν το στεφάνι στο Ηρώο.
Δεν τους έδωσα ξεχωριστό ποίημα να μάθουν,είπαν αυτό που ήξεραν για τη γιορτή.
Την επόμενη μέρα,παίξαμε μια σκυταλοδρομία που έχει ενθουσιάσει τα μικρά μου.
Ο στόχος ήταν να νικήσει η ομάδα που θα κατάφερνε με τα καρτελάκια της να σχηματίσει πρώτη τη λέξη Ελλάδα
(αυτή ήταν η 2η φάση-στην 1η φάση, νικήτρια ήταν η ομάδα που θα μάζευε γρηγορότερα τα καρτελάκια της)
Η επέτειος του ΟΧΙ μας έδωσε την αφορμή για να περάσουμε στο επόμενο θέμα μας…γνωρίζω τη χώρα μου
Πολύ ωραία προσεγγίσατε το θέμα!
ευχαριστούμε Μαρω 🙂