Δημιουργώ και καινοτομώ -STEM/Εκπαιδευτική ρομποτική
Με μεγάλη επιτυχία συνεχίζεται η δράση φιλαναγνωσίας “Ημέρα ανάγνωσης παραμυθιού από γονέα”. Ένας γονέας επισκέπτεται το Νηπιαγωγείο μας και μας διαβάζει ένα αγαπημένο βιβλίο. Τα παιδιά παίρνουν συνέντευξη από τον γονέα για να τον/ την γνωρίσουμε καλύτερα, επεξεργάζονται μαζί στο παραμύθι και στο τέλος συμμετέχουν σε κάποια σχετική δραστηριότητα (δραματοποίηση, κατασκευή αυτοσχέδιας κούκλας κουκλοθέατρου, ανοιχτό φύλλο εργασίας κλπ). Οι γονείς έχουν την ευκαιρία να ζήσουν την εμπειρία της τάξης και να γνωρίσουν καλύτερα τη ζωή στο νηπιαγωγείο.
“Οι λαμπάδες επαναστάτησαν”
“Το δάσος της αγάπης”