Δημοσιεύθηκε στην Το σχολείο μας!

Τι καιρό κάνει σήμερα;

Παρατηρούμε τις καιρικές συνθήκες καθημερινά μέσα από τον πίνακα καιρού της τάξης μας και έπειτα κάνουμε αντιστοίχιση στις λεξούλες που δηλώνουν τον καιρό (χιόνι, συννεφιά, βροχή κλπ).

Παρατηρούμε τα γραμματάκια και κάνουμε ταύτιση με κινητές καρτέλες.

Δημοσιεύθηκε στην Το σχολείο μας!

Ένα παρουσιολόγιο για αστέρια

Το παρουσιολογιό για τα αστεράκια μας.  Η σοφή η κύρια κουκουβάγια  λέει  ότι κάθε πρωί οι μικροί μας μαθητές θα δηλώνουν παρόντες γυρίζοντας το αστεράκι με το όνομα τους στη μεριά που φαίνεται η φωτογραφία τους και κάθε μεσημέρι θα το κλείνουν και θα μας χαιρετούν!

 

Δημοσιεύθηκε στην Το σχολείο μας!

Παιδάκια μας σας περιμένουμε

Την Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου  θα πραγματοποιηθεί στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας ο καθιερωμένος αγιασμός. Από την επόμενη ημέρα κιόλας είμαστε έτοιμες να δεχτούμε τους παλιούς αλλά και τους νέους μας μαθητές. Για σένα μανούλα που ανησυχείς
μη φοβάσαι γιατί εμείς  θα το προσέχουμε και θα το αγαπάμε το λουλουδάκι σου.
Οι νηπιαγωγοί σας για τη νέα  σχολική χρονιά θα είναι η κύρια Χριστίνα Παπαφλέσσα και η κυρία Κατερίνα Κούρου. Σύντομα θα ενημερωθείτε για τη λειτουργία του σχολείου μας και για να νέα μέτρα που καλούμαστε να τηρήσουμε όλοι.  Οι δυσκολίες δεν θα μας πτοήσουν αλλά θα μας κάνουν πιο δυνατούς και πιο δημιουργικούς  και όλοι μαζί θα εξασφαλίσουμε  τις καλύτερες συνθήκες για να έχουν τα παιδάκια μας τις καλύτερες αναμνήσεις από το πρώτο τους σχολείο!
Δημοσιεύθηκε στην Το σχολείο μας!

Όμορφα μηνύματα από τους μαθητές μας

Πατούσα και καρδούλα δημιουργία της κυρίας Σταυρούλας.
Χελωνακια Χαρούμενα δημιουργία της κυρίας Χριστίνας.
Η Δεσποινούλα μας γράφει το ονομά της με ένα διαφορετικό τρόπο.
Δημοσιεύθηκε στην Το σχολείο μας!

Τα πρώτα μπάνια στη θάλασσα

Σε περίπτωση που αρχίσατε τα μπανάκια στη θάλασσα  καλή αρχή! Δείτε τι δημιούργησα με βοτσαλάκια, αν είχε ψιλή άμμο θα μπορούσα με ένα ξυλάκι να γράψω και γραμματάκια. Περιμένω τις δικές σας δημιουργίες από την παραλία. Φτιάξτε κάτι, βγάλτε το φωτογραφία και στείλτε το στο email μου. Εγώ θα τα ανεβάσω εδώ ώστε να τα θαυμάσουν και οι συμμαθητές σας, φιλιά!!!