Την προηγούμενη εβδομάδα μάθαμε τι είναι φιλοφρόνηση,αλλά και πως κάνουμε φιλοφρονήσεις στους άλλους.Μιλήσαμε για τους διάφορους τύπους φιλοφρονήσεων που κάνουν οι άνθρωποι ως προς:
την εμφάνιση(π.χ ωραίο χρώμα που έχουν τα μαλλιά σου)
πράγματα που έχουν οι άνθρωποι(π.χ τι ωραίο χρώμα που ‘εχει το ποδήλατό σου)
πράγματα που κάνουν οι άνθρωποι(π.χ .τραγουδάς πολύ όμορφα)
πως είναι οι άνθρωποι(π.χ.είσαι καλός φίλος)
πως φέρονται οι άνθρωποι(π.χ.είσαι καλός φίλος που μου δάνεισες τη μπάλα σου).
Επίσης συζητήσαμε αυτά που μπορούμε να λέμε ,’οταν κάποιος μας κάνει φιλιφρόνηση.(π,χ ευχαριστώ πολύ που το πρόσεξες,ή για τα καλά σου λόγια κ.λ.π).
Επειδή ο καλύτερος τρόπος εμπέδωσης είναι ο βιωματικός ,παίξαμε παιγνίδια ρόλων.Φορέσαμε τις κονκάρδες μας για να γίνουμε ο ρόλος…και ξεκινήσαμε
Σενάριο 1ο (ηθοποιοί Νεκτάριος-Γεωργία)
Ένα παιδάκι είναι στον παιδότοπο και παίζει στο τραμπολίνο.Το πλησιάζει κάποιο άλλο και του λέει:΄΄Μου αρέσει πολύ έτσι όπως παίζεις.Μπορώ να παίξω μαζί σου;΄΄,΄΄Ναι έλα!΄΄απαντάει το άλλο παιδάκι.

Σενάριο 2ο ( ηθοποιοί Παναγιώτης-Δανάη)
2 φίλοι συναντιούνται τυχαία στο σούπερ μάρκετ,στο τμήμα μαναβικής.Ο ένας διαλέγει φρούτα και ο άλλος σταματάει να τον χαιρετήσει.Φιλοφρόνηση(Δανάη προς Παναγιώτη) Γειά σου τί κάνεις ;΄΄Μου αρέσει πολύ η μπλούζα που φοράς,σου πηγαίνει!!!!΄΄
Σενάριο 3ο ( ηθοποιοί Εύα -Ευαγγελία)
2 κυρίες συναντιούνται τυχαία στο δρόμο.Η μία έχει βγάλει το μωρό της βόλτα,και η άλλη πηγαίνει για ψώνια.Φιλοφρόνηση:΄΄Πω,πω! τι όμορφο και γλυκό που είναι το μωράκι σου΄΄

Σενάριο 4ο (ηθοποιοί Χριστίνα-Χρήστος Γιάννης)
Ένα παιδάκι είναι καθισμένο στο πάτωμα και παίζει με τα κυβάκια.Ένα άλλο το πλησιάζει με σκοπό να του ζητήσει να παίξει μαζί του.΄΄Θα ήθελες να παίξουμε παρέα;΄΄ ΄΄Ναι!΄΄

Σενάριο 5ο (ηθοποιοί Χρήστος Γείτ.-Κωνσταντίνος Ζ)
Ένα παιδί παίζει στη γωνιά της ζωγραφικής.Ένας συμμαθητής του τον πλησιάζει και του λέει:(φιλοφρόνηση) ΄΄τι ωραία που είναι η ζωγραφιά που κάνεις΄΄,΄΄ευχαριστώ΄΄ απαντάει το πρώτο παιδί.Μπορώ να καθήσω δίπλα σου και να ζωγραφίσουμε μαζί;΄΄΄΄έλα κάθησε΄΄ ΄΄ευχαριστώ΄΄

Σενάριο 6ο (ηθοποιοί Αρσένης-Σύλβια)
2 φίλοι συναντιούνται στο βιβλιοπωλείο μετά από πολύ καιρό.Ο ένας έχει πάει να αγοράσει μαρκαδόρους και ο άλλος διαλέγει κάποιο βιβλίο.΄΄Καλημέρα τι κάνεις;΄΄ Ά!! ,καλημέρα,πόσο καιρό έχω να σε δω!΄΄ Αγκαλιάζονται.΄΄Τι αγοράζεις;εγώ ψάχνω να βρω ένα ενδιαφέρον βιβλίο΄΄ ,΄΄εγώ ήρθα να αγοράσω ένα κουτί με μαρκαδόρους.(φιλοφρόνηση) ΄΄Αχ!τι ωραία που είναι η τσάντα σου!μου αρέσει η ζωγραφιά που έχει πάνω΄΄


το παιγνίδι τελείωσε,βγάλαμε τις κονκάρδες και ΄΄τινάξαμε΄΄ τον ρόλο από πάνω μας!!!














































































































































