ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ ΑΡΤΑΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ

ΟΔΗΓΟΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ

Ιούλ 201817

ΟΔΗΓΟΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ

Η αξιολόγηση του προγράμματος  «Πρώτες Βοήθειες στο νηπιαγωγείο Αγ.Σπυρίδωνα» έγινε με τη δημιουργία οδηγού πρόληψης ατυχημάτων με ομοιοκαταληξία .Το κείμενο βγήκε μέσα από τη συνεργασία μαθητών και νηπιαγωγών και  το χρησιμοποιήσαμε στη γιορτή λήξης με την παρουσίαση του προγράμματος στους γονείς..

ΠΡΟΛΗΨΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ-ΟΔΗΓΟΣ-ΑΓ.ΣΠΥΡΙΔΩΝΑΣ

Αν θέλετε να το δείτε και σε μορφή movie maker,πατήστε   ΨΗΦΙΑΚΟ ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ.(είναι στη σελίδα κάτω δεξιά,εκεί θα βρείτε το υλικό ψηφιοποιημένο από το νηπιαγωγείο μας αλλά και από τα άλλα νηπιαγωγεία που συνεργαστήκαμε).

Πρώτες Βοήθειες -Φυσικές Επιστήμες

Ιούλ 20184

Πρώτες Βοήθειες -Φυσικές Επιστήμες

 Επιμέρους στόχοι:

  • Να διευρύνουν τις γνώσεις τους γύρω από το ανθρώπινο σώμα.
  • Να ανακαλύπτουν φυσικά χαρακτηριστικά γύρω από τη δομή και τις ιδιότητες των υλικών.
  • Να αναγνωρίζουν ορισμένες πηγές ενέργειας και και προστασία τους από αυτές.
  • ΒΑΡΥ-ΕΛΑΦΡΥ

Ζυγίζουμε  υλικά όπως:βαμβάκι -σαπούνι-τουβλάκι-φύλλο-φτερό-πλαστελίνη…ξεκινάμε με βαμβάκι,προσπαθούμε να ισορροπήσει η ζυγαριά

Παρατηρούμε πόσο πολύ βαμβάκι πρέπει να βάλουμε για να ισορροπήσει η ζυγαριά.

Μυρίζουμε τα υλικά …και συνεχίζουμε τα ζυγίσματα.

Γινόμαστε ζυγαριές και παίζουμε …αυτά που μάθαμε.

Φύλλο αξιολόγησης για να δούμε τι καταλάβαμε.

Πείραμα για την διατήρηση της μάζας (Piaget)

Παίρνουμε 2 ίδιες μπάρες πλαστελίνης.Ζυγίζουμε και επιβεβαιώνουμε πως έχουν το ίδιο βάρος.

Αλλάζουμε το σχήμα στη μία μπάρα και την κάνουμε μπάλα.
Ρωτάμε τα παιδιά ,τι νομίζουν.Τώρα ποιό κομμάτι είναι πιο βαρύ; Η μπάλα ή η μπάρα;Κάνουμε υποθέσεις. Ξαναζυγίζουμε.για επαλήθευση.

Διαπιστώνουμε ότι παρόλο που άλλαξε το σχήμα το βάρος παραμένει το ίδιο.Κάναμε το ίδιο πείραμα χρησιμοποιώντας δύο ίδια κομμάτια σαπούνι

Στη συνέχεια τρίψαμε το ένα κομμάτι.Κάνουμε υποθέσεις και προχωράμε στην επαλήθευση.

Απορροφητικότητα των υλικών

Τα παιδιά πειραματίζονται και καταγράφουν ποιά υλικά είναι απορροφητικά .Χρησιμοποιούν τη ζυγαριά για επαλήθευση αυτή τη φορά με τα βαρίδια.

Ζυγίζουν το υλικό,το ρίχνουν στο νερό και για επαλήθευση το ξαναζυγίζουν.Έτσι βλέπουν αν έχει και πόσο απορροφήσει νερό.( βαμβάκι πέτρα,βετέξ ,πλαστελίνη,σφουγγάρι…)

Διαλυτότητα των υλικών

Υγρά σε υγρά και στερεά σε υγρά.

Υλικά:νερό-οινόπνευμα καθαρό,οινόπνευμα φωτιστικό, ιώδιο,λάδι,ξύδι,καφές αλάτι ,ζάχαρη, πέτρα,τουβλάκι, φρυγανιά,σαπούνι…

Τα παιδιά προβλέπουν και στη συνέχεια επαληθεύουν την πρόβλεψη.

Νερό και λάδι…δαλύεται;Η πρόβλεψη έλεγε ναι…όμως διαπιστώσαμε πως όσο και να ανακατέψουμε το λάδι μένει πάνω…γιατί είναι πιο ελαφρύ.

 

Φύλλα αξιολόγησης για τον έλεγχο της κατανόησης των παραπάνω πειραμάτων.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον φαρμακοποιό Κύριο Μπάμπη Μπακάλη και την Κυρία Ρόζα που μας προμήθευσαν τα αναλώσιμα υλικά για τα πειράματά μας (οινόπνευμα,βαμβάκι,οξυζενέ κ.λ.π)  και την ζυγαριά ακριβείας που μας ήταν πολύ χρήσιμη. Τους ευχαριστούμε για τί  πάντα είναι κοντά μας σε ότι χρειαζόμαστε.

Πρώτες Βοήθειες -Μαθηματικά

Ιούν 201827

Πρώτες Βοήθειες -Μαθηματικά

Παραγωγή παιδαγωγικού υλικού.

ΣΤΟΧΟΙ:

Ενίσχυση ομαδικότητας , αλλά και  εξάσκηση της μνήμης. Παιχνίδι παρατήρησης, ελέγχου των κινήσεων, συγκέντρωσης και προσοχής.

Τρίλιζα.Αλλάξαμε τα πιόνια.Κολλήσαμε σε 3  τετράγωνα ξυλάκια εικόνα γιατρού και στα άλλα 3 το μπόμπ το σφουγγαράκι με πατερίτσες!!! Παίζουν ανά 2 παιδιά.Ο νικητής με τον επόμενο.

Μέμορυ.Βρίσκουμε εικόνες από το διαδίκτυο,τις εκτυπώνουμε ανά 2.

Τις τοποθετούμε κάτω,παρατηρούνε και γυρίζουμε ανάποδα.

Γυρίζουν ανά 2 κάρτες.Αν δεν βρούνε  το ζευγάρι τις ξαναγυρίζουν ανάποδα.

Επιδαπέδιο παιγνίδι προσανατολισμού με εικόνες ατυχημάτων και αντιμετώπισής τους.

Στόχοι:

Να προσανατολίζονται με σημείο αναφοράς τον εαυτό τους

Να προσανατολίζονται με σημείο αναφοράς που βρίσκεται έξω από τον εαυτό τους.

Να χρησιμοποιούν γλωσσικές εκφράσεις που περιέχουν τους εξής όρους: “μέσα”, “έξω”, “δίπλα”, “ανάμεσα”, “πάνω”, “κάτω”, “μπροστά”, “πίσω”, “δεξιά”, “αριστερά” (χορικές έννοιες).

Να μάθουν με παιγνιώδη τρόπο τα ατυχήματα και πως τα αντιμετωπίζουμε.

Παίζουν 2 παιδιά.Ο οδηγός και ο παίκτης.Εχουμε βάλει μια εικόνα που δείχνει ηλίαση και ένα δέντρο (σκιά).Ο οδηγός οδηγεί την παίκτρια με εντολές χορικές ώστε να φτάσει στην σκιά.Στη συνέχεια μπορούμε να βάλουμε περισσότερες εικόνες με ατυχήματα και την αντιμετώπισή τους,ώστε να αυξήσουμε το βαθμό δυσκολίας.

Πίνακες προσανατολισμού

2 καρτέλες και 22 -25 ζευγάρια με εικόνες (σχετικές με τις πρώτες βοήθειες).Οι καρτέλες είναι χωρισμένες σε 25 τετράγωνα,που έχουμε κολλήσει βέλκρο. Τοποθετούμε κάρτες (πόσες εξαρτάται από το βαθμό δυσκολίας που θέλουμε),στην μία καρτέλα.Ο μαθητής θα πρέπει να βάλει τις δικές του ίδιες εικόνες στην σωστή θέση

Επιτραπέζιο : «Το φιδάκι των πρώτων βοηθειών»

Το φιδάκι μας είναι αριθμημένο από το 1 ως το 30.Παίζουν 2 παίκτες ,μπορεί όμως να παιχτεί και από ομάδα των 2 παιδιών και να συνεργαστούν.Ένα ζάρι και δύο πιόνια.Ο μεγαλύτερος αριθμός αρχίζει.Κερδίζει όποιος φτάσει πρώτος στη γλώσσα του φιδιού.

Σε κάποια κουτιά έχουμε εικόνες ατυχημάτων και σε κάποια άλλα την  αντιμετώπιση τους.Επίσης υπάρχουν καρτέλες με τα αντίστοιχα ατυχήματα και από πίσω οι οδηγίες.

Μετράμε με κουτιά από φάρμακα,βάζουμε τον αντίστοιχο αριθμό.

Μαθαίνουμε τους αριθμούς ΄εκτακτης ανάγκης 100   166  199

Βιωματικό παιγνίδι

Έχουμε βάλει στο τραπέζι καπέλα με αριθμούς 1,6,9,0.Σε στεφάνια έχουμε ορίσει τη σταθερά σημεία των αριθμών 100  166   199

Τα παιδιά κινούνται με τη μουσική.Στο stop της μουσικής παίρνουν ένα καπέλο , βλέπουν τον αριθμό και συνεργάζονται ώστε να φτιάξουν τους αριθμούς έκτακτης ανάγκης.

Έρχεται ο ελεγκτής να δει αν όλα είναι σωστά!!!

Φύλλο εργασίας

Συνθέτουμε τους αριθμούς 100  199   166

Εικόνες από αντιμετώπιση τραύματος ανακατεμένες –αριθμοί 1-5 .

Φτιάχνουμε φύλλο εργασίας και βάζουμε σε κάθε εικόνα το σωστό αριθμό (βήματα για την αντιμετώπιση).

Ανταλλαγή παιδαγωγικού υλικού

Στο πλαίσιο της συνεργασίας με τα άλλα νηπιαγωγεία που συμμετέχουν στο Καινοτόμο Πρόγραμμα Πρώτες Βοήθειες,ανταλλάξαμε παιδαγωγικό υλικό.

Παίξαμε το φιδάκι που μας δώσανε από το νηπιαγωγείο Νεοχωρίου.

Πρώτες Βοήθειες :ηλ/ηπολογιστής

Ιούν 201826

Πρώτες Βοήθειες :ηλ/ηπολογιστής

Δημιουργία πάζλ στον υπολογιστή στην σελίδα jigsaw planet

Πήραμε κάποιες φωτογραφίες τις εισάγαμε στην παραπάνω σελίδα εκεί που λέει create και  αφού ρυθμήσαμε το βαθμό δυσκολίας του πάζλ (σχέδιο και αριθμό κομματιών),ξεκίνησε το παιγνίδι.

Δημιουργία power point  με φύλλα εργασίας

Αντιστοίχιση αρχικού γράμματος με αντικείμενο

Σύνθεση λέξης. Αντιστοίχιση ατυχήματος με αντιμετώπιση.

POWER POINT

Φύλλα εργασίας στον υπολογιστή

ΑΡΙΘΜΟΙ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ

Ένωσε με την σωστή εικόνα τον αριθμό έκτακτης ανάγκης – Αντιγραφή

Πρώτες βοήθειες στο νηπιαγωγείο φυλλα εργασίας

 

Πρώτες Βοήθειες-Αυτοσχέδιες ιστορίες

Ιούν 201824

Πρώτες Βοήθειες

Αυτοσχέδιες ιστορίες σχετικές με ατυχήματα

  • Μια ωραία πεταλούδα

Δύο φίλοι ο Αλέξης και ο Κώστας παίζουν ανέμελα.Κυνηγούν μια πεταλούδα που πετάει χαμηλά.Ελα να την πιάσουμε,τρέξε.Όμως ο Αλέξης είναι απρόσεκτος,δεν κοιτάζει μπροστά του και πέφτει πάνω σε ένα δέντρο,με το κεφάλι.Ωχ!!! χτύπησα,πονάω!!!

Ο Κώστας πλησιάζει το φίλο του και τον ρωτάει,αν αισθάνεται καλά,αν ζαλίζεται ή θέλει να κάνει εμετό.

Ο Αλέξης λέει πως απλώς πονάει ,έκανε καρούμπαλο.

Τι θα κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε το καρούμπαλο;

Πάμε στο ψυγείο,να βάλουμε πάγο.Σε λίγο όλα θα είναι καλά.

Φωτογραφίσαμε την δραματοποίηση της αυτοσχέδιας ιστορίας.Και στη συνέχεια κάνουμε σειροθέτηση,και αναδιήγηση της ιστορίας.

  • Το δένδρο:

Δύο φίλες παίζουν στην αυλή του σχολείου.Είναι πολύ χαρούμενες.Τρέχουν και παίζουν κυνηγητό.Η Ντίνα έχει μια ιδέα.Θα σκαρφαλώσω στο δέντρο.Μπορώ!!! Ηφίλη της η Μίνα την προειδοποιεί πως είναι επικίνδυνο.Όμως η Ντίνα δεν ακούει,σκαρφαλώνει και…πέφτει!!!

Η Μίνα πλησιάζει τη φίλη της και με ψυχραιμία τη ρωτάει,αν είναι καλά, και αν πονάει κάπου.Η ΝΤτίνα λέει πως πονά στο χέρι.Μάλλον το έσπασε.

Τι θα κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε το σπάσιμο του χεριού;

Τηλεφωνούμε στο 166.Βάζουμε προσωρινό νάρθηκα  με ένα ξύλο και το τυλήγουμε με γάζα.

Σειροθέτηση εικόνων και αναδιήγηση της ιστορίας.

Δημιουργία βιβλίου-παραμυθιού με τις παραπάνω ιστορίες και movie maker.

 

Πρώτες βοήθειες-Παραγωγή παιδαγωγικού υλικού στη γλώσσα

Ιούν 201824

Πρώτες βοήθειες

Παραγωγή παιδαγωγικού υλικού στη γλώσσα

Δημιουργία πάζλ.Σύνθεση-ανασύνθεση εικόνας με την βοήθεια της αντίστοιχης λέξης.(Γιατρός ,Νοσοκόμα, Ασθενοφόρο).

Εκτυπώσιμο υλικό:

Σύνθεση-ανασύνθεση λέξεων  (Ρινορραγία-Ηλεκτροπληξία- Έγκαυμα- Επίδεσμος-Καρούμπαλο-Τραυμαπλάστ)

Βρίσκουμε εικόνες από το διαδίκτυο .Γράφουμε την λέξη.Από κάτω με χριτς-χράτς αντιστοιχίζουμε τα γράμματα της λέξης.

Εκτυπώσιμο υλικό:

Πίνακες αναφοράς για τις πρώτες βοήθειες.

Επίσης βάζουμε χριτσς χράτς ώστε να το  χρησιμοποιούν και να αντιστοιχίζουν  τις λέξεις.

Εκτυπώσιμο υλικό:

Αντιγραφή λέξεων σχετικών με την περιποίηση τραύματος

Το σταυρόλεξο της νοσοκόμας

Αφίσα –Αντιμετώπιση τραύματος( γραφή )

Τα βήματα που ακολουθούμε:

 

Μάθημα 34: Ζηλεύω

Μαΐ 201819

Μάθημα 34: Ζηλεύω

Έννοιες:

Το συναίσθημα της ζήλιας είναι ένα φυσιολογικό συναίσθημα,όπως όλα τα συναισθήματα που έχουν τα μικρά παιδιά.

Τα μικρά παιδιά μπορεί να ζηλεύουν,για δύο,συνήθως ,λόγους:

Λόγω της έντονης επιθυμίας για αντικείμενα(συνήθως παιγνίδια ) που έχουν τα άλλα παιδιά.

Λόγω της ανησυχίας τους και του φόβου τους ότι τα σημαντικά πρόσωπα στη ζωή τους μπορεί να αγαπούν κάποιο άλλο (συνήθως αδελφάκι) περισσότερο από εκείνους.

Γλωσσικές έννοιες: Ζήλεια,Ζηλεύω.

Στόχοι:

Να κατανοήσουν τα παιδιά την έννοια  «ζηλεύω».

Να συνειδητοποιήσουν ότι μετά τη ζήλια πολλές φορές έρχεται ο θυμός για το πρόσωπο που ζηλεύουν.

Να αρχίσουν να εφαρμόζουν τρόπους ,για να ηρεμούν όταν αισθάνονται το συναίσθημα της ζήλειας.

Να κατανοήσουν ότι δεν μπορούν να έχουν πάντα αυτό που θέλουν.

Να συζητηθούν συνήθεις παιδικές παρεξηγήσεις και συγχύσεις ανάμεσα στην αγάπη και στην παροχή φροντίδας.

Διερευνούμε τις απόψεις των παιδιών για τη ζήλεια.Τι είναι;Πως το δείχνει το σώμα μας;Το πρόσωπό μας τι χρώμα έχει; Έχετε ακούσει που λέμε «αυτός έχει πρασινήσει από τη ζήλεια του»;

Έχουμε σχετικές εικόνες και ζητάμε από τα παιδιά να τις παρατηρήσουν και να εντοπίσουν το συναίσθημα της ζήλειας και γιατί ζηλεύουν αυτά τα παιδιά.Φτιάχνουμε μικρές ιστορίες.

Δείχνουμε με εκφράσεις πως είναι όταν ζηλεύουμε.

Διαβάζουμε σχετικά παραμύθια όπως  «το παπάκι που δεν του άρεσαν τα ποδαράκια του του Ευγένιου Τριβιζά και άλλα .

Τα παιδιά θυμούνται και μοιράζονται με την ομάδα στιγμές που νιώσανε ζήλεια.

-Ζηλεύω που ο αδελφός μου παιζει μπάλα και ο μπαμπάς πάει να τον δει και γω μένω στο σπίτι (‘Ευα).

-Ζηλεύω το μηχανάκι του μπαμπά κάθε μέρα που κατεβαίνω στο υπόγειο (Νεκτάριος).

-Είχα ζηλέψει τα παπούτσια της αδελφής μου και τα φόρεσα (Δανάη).

-Ζήλεψα τις κάλτσες της Εβελίνας και τις πήρα και τις φόρεσα και εκείνη ούρλιαζε!!! (Χριστίνα).

-Είχα ζηλέψει το παιγνίδι του ξάδελφού μου και του το έσπασα(Κωνσταντίνος Σ)

-Ζήλεψα το παιγνίδι του Θοδωρή και το άρπαξα και το έκρυψα(Παναγιώτης).

-Ζήλεψα ένα λουλούδι -στυλό της μαμάς και της το πήρα (Γεωργία).

-Ζήλεψα επειδή ο Ματέο μάζεψε πιο πολλά σαλιγκάρια και του τα άρπαξα(Σύλβια).

Ζωγραφίζουνε κάτι που ζηλέψανε κάποια στιγμή.

Τις απόμενες ημέρες διαβάσαμε βιβλία σχετικά με συναισθήματα και συμπεριφορές που μας φέρανε ο Αρσένιος και ο Νεκτάριος . Μας τα παρουσίασαν ,και θα τα διαβάσουμε σιγά-σιγά.Τους ευχαριστούμε.

 

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ

Μαΐ 20185

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ

Στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος  «Εικαστικά εργαστήρια στο νηπιαγωγείο μας» είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε τη Δευτέρα 23 Απριλίου στο σχολείο μας την κ. Ντίνα Δράκου που είναι ζωγράφος.

Η κ. Ντίνα έχει ζωγραφίσει πολλούς πίνακες με διάφορες τεχνικές. Κάποιους απ’ αυτούς είχαμε τη χαρά να δούμε από κοντά και να τους θαυμάσουμε .Μάλιστα είχαμε την τιμή να μας χαρίσει αρκετούς.

Μας μίλησε για την δουλειά της ,μας έδειξε τα χρώματα.Θυμηθήκαμε τα βασικά και τα συμπληρωματικά χρώματα.

Η κ.Ντίνα μας έφερα καμβάδες και υλικά και μας έδειξε τον τρόπο να κάνουμε και εμείς μικρά θαύματα με υλικά από τη φύση και πλαστικά χρώματα.

Ζωγραφίζουμε πετρούλες που θα γίνουν ψάρια στο βυθό.

Με πινέλο ζωγραφίζουμε τις μπουρμουλίθρες

Η επίσκεψη της κ.Ντίνας μας ενθουσίασε και υποσχεθήκαμε και μεις πως θα ασχοληθούμε περισσότερο με την τέχνη της ζωγραφικής για να γίνουμε όλοι μας …μικροί καλλιτέχνες

Κα.Ντίνα σας ευχαριστούμε πολύ που μας επισκεφτήκατε και μας δείξατε τόσο όμορφα πράγματα.

 

Πρωτομαγιά

Απρ 201830

Πρωτομαγιά

Την πρώτη Μαΐου γιορτάζεται η μέρα των εργατών. Είναι στην πραγματικότητα η καθιερωμένη γιορτή της εξέγερσης των εργατών του Σικάγου, η οποία αποτέλεσε μια από τις κορυφαίες στιγμές της πάλης των τάξεων στη νεότερη εποχή. Το Μάη του 1886 τα εργατικά συνδικάτα στο Σικάγο ξεσηκώθηκαν διεκδικώντας ωράριο εργασίας στις 8 ώρες και καλύτερες συνθήκες εργασίας.Εορτάζεται επίσης και σαν μέρα των λουλουδιών και της Άνοιξης.Η μέρα έχει θεσπιστεί ως εργατική απεργία και όλες οι υπηρεσίες και οι επιχειρήσεις παραμένουν κλειστές. (Από τη Βικιπαίδεια)

Τα παιδιά φέρανε λουλούδια και φτιάξαμε το δικό μας πρωτομαγιάτικο στεφάνι.

Τραγουδήσαμε το τραγούδι του Μάη ,το ζωγραφίσαμε όσοι θέλαμε.

Φτιάξαμε και τα δικά μας στεφάνια με λουλούδια

Καλή πρωτομαγιά σε όλους!!!

Η ομελέτα του 8(Προσέγγιση της έννοιας της πρόσθεσης)

Απρ 201829

Η ομελέτα του 8

(Προσέγγιση της έννοιας της πρόσθεσης).

Πριν τη δραστηριότητα:Η δραστηριότητα σε πρώτο στάδιο γίνεται για την κατανόηση της πράξης ν+1( στην προκειμένη περίπτωση 7+1 ).Στη συνέχεια δοκιμάζουμε και άλλους συνδιασμούς πρόσθεσης αριθμών που μας δίνουν αποτέλεσμα το 8.Στόχος της δραστηριότητας δεν είναι να απομνημονεύσουν τις προσθέσεις,αλλά να κατανοήσουν την έννοια της πρόσθεσης αυτή καθαυτή καθώς και ότι ένας αριθμός μπορεί να είναι το αποτέλεσμα της πρόσθεσης διάφορων συνδιασμών(περισσότερων από έναν).

Επίσης το παιγνίδι μπορεί να εφαρμοστεί τροποποιημένο γενικά για την προσέγγιση της έννοιας της πρόσθεσης όλων των αριθμών.

Τα παιδιά (προνήπια τα περισσότερα) ακολουθούν τον εξής συλλογισμό.Βάζουν πρώτα όσα αβγά θέλουν στην κοτούλα την κική(κόκκινη ).Μετά συμπληρώνουν όσα νομίζουν στην μπλε κοτούλα.Κάνουν επαλήθευση.Αν είναι λιγότερα προσθέτουν ,αν είναι περισσότερα αφαιρούν.

 

« Παλιότερα άρθρα

Αρχείο



Top
...
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων