Το BeeBot και οι σημαίες
Στόχοι:
Εισαγωγή στον προγραμματισμό και την κωδικοποίηση (αλγοριθμική σκέψη). Εξοικείωση με τη χρήση του Bee-bot (κατεύθυνση). Αναγνώριση της Ελληνικής Σημαίας και των χρωμάτων της , αλλά και άλλων κρατών ( Ιταλική, Γερμανική,κ.λ.π.). Ανάπτυξη συνεργασίας και δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων. Διόρθωση λαθών.
Αφού έχουμε παρουσιάσει το υλικό με τις σημαίες, τις παρατηρήσαμε, ζωγραφίσαμε, τις φτιάξαμε με πλαστελίνη, βρήκαμε κοινά στοιχεία, κάναμε ομαδοποιήσεις , ήρθε η στιγμή να παίξουμε με το αγαπημένο μας BeeBot
1η Δραστηριότητα
Ο δρόμος με τις Ελληνικές Σημαίες
Στόχοι:
Εισαγωγή στον προγραμματισμό και την κωδικοποίηση (αλγοριθμική σκέψη). Εξοικείωση με τη χρήση του Bee-bot (κατεύθυνση). Αναγνώριση της Ελληνικής Σημαίας και των χρωμάτων της ανάμεσα σε άλλες. Δημιουργία κώδικα.
Στην πίστα του BeeBot, τοποθετούμε Ελληνικές Σημαίες , και άλλων χωρών.
Ζητάμε το BeeBot να περάσει από όλες τις Ελληνικές Σημαίες. Δίνουμε το σημείο εκκίνησης και το τέρμα της διαδρομής. Προσοχή!!! Το Bee Bot δεν μπορεί να πατήσει σε σημαία άλλης χώρας. Τα παιδιά σε ζευγάρια θα πρέπει να συνεργαστούν και να οδηγήσουν το BeeBot στον δρόμο με τις ελληνικές σημαίες.
2η Δραστηριότητα
Παιχνίδι Μνήμης (Memory) με Σημαίες
Στόχος: Κωδικοποίηση, στρατηγική σκέψη, μνήμη.
Υλικό: Κάρτες με ζευγάρια σημαιών .
Ανοίγουμε τις κάρτες με τα ζευγάρια . Δίνουμε χρόνο να τις παρατηρήσουν , και τις γυρίζουμε ανάποδα στην πίστα. Τα παιδιά συνεργάζονται σε ζευγάρια. Αρχικά ανοίγουν και ψάχνουν τα ζευγάρια με τις σημαίες χωρίς τη συμμετοχή του Beebot.
Στη συνέχεια το κάθε ζευγάρι προγραμματίζει το Beebot να πάει σε ένα τετράγωνο (Α) και γυρίζει τη σημαία. Στη συνέχεια, πρέπει να προγραμματίσει το Beebot να πάει σε ένα άλλο τετράγωνο (Β) για να βρει το ταίρι της.Αν βρουν το ζευγάρι, το αφήνουν ανοιχτό. Αν όχι, τις γυρνούν πάλι ανάποδα.
3η Δραστηριότητα
Βρες τη Σημαία
Στόχος: Προγραμματισμός του Bee bot σε συγκεκριμένο στόχο.
Τα παιδιά καλούνται να προγραμματίσουν το Beebot ώστε να φτάσει σε μία συγκεκριμένη σημαία που θα ονομάζουμε π.χ. “Φτάσε στην ελληνική σημαία” .
Σε β΄ χρόνο ζητάμε από τις ομάδες να βρούνε την πιο σύντομη διαδρομή.




Αφήστε μια απάντηση