Κάνε ότι κάνω!!!
Η εισαγωγή των παιδιών στην κωδικοποίηση μπορεί επίσης να γίνει με δραστηριότητες που διδάσκουν την έννοια της ακολουθίας π.χ. κίτρινο-κόκκινο-πράσινο, κίτρινο-κόκκινο-πράσινο κ λ. π.
Τα μοτίβα αναδεικνύουν την έννοια της μαθηματικής συνάρτησης και συμβάλλουν στην ανάπτυξη του μαθηματικού συλλογισμού των παιδιών και της αλγεβρικής σκέψης.
Η συγκεκριμένη δραστηριότητα ξεκίνησε από ένα αγαπημένο υλικό των παιδιών τα χρωματιστά ξυλάκια στις ελεύθερες δραστηριότητες. Αφού τα χρησιμοποίησαν μόνα τους η Νηπιαγωγός έφτιαχνε ένα σχήμα ή ένα μοτίβο και ζητούσε να το επαναλάβουν. Στη συνέχεια προσθέσαμε και χρωματιστά καπάκια για εμπλουτισμό της δραστηριότητας. Κάποια νήπια γνωρίζοντας από την προηγούμενη χρονιά ανταποκριθήκαν ικανοποιητικά και σε ασκήσεις συμμετρίας.