Κάνε ότι κάνω!!!
Η εισαγωγή των παιδιών στην κωδικοποίηση μπορεί επίσης να γίνει με δραστηριότητες που διδάσκουν την έννοια της ακολουθίας π.χ. κίτρινο-κόκκινο-πράσινο, κίτρινο-κόκκινο-πράσινο κ λ. π.
Τα μοτίβα αναδεικνύουν την έννοια της μαθηματικής συνάρτησης και συμβάλλουν στην ανάπτυξη του μαθηματικού συλλογισμού των παιδιών και της αλγεβρικής σκέψης.
Η συγκεκριμένη δραστηριότητα ξεκίνησε από ένα αγαπημένο υλικό των παιδιών τα χρωματιστά ξυλάκια στις ελεύθερες δραστηριότητες. Αφού τα χρησιμοποίησαν μόνα τους η Νηπιαγωγός έφτιαχνε ένα σχήμα ή ένα μοτίβο και ζητούσε να το επαναλάβουν. Στη συνέχεια προσθέσαμε και χρωματιστά καπάκια για εμπλουτισμό της δραστηριότητας. Κάποια νήπια γνωρίζοντας από την προηγούμενη χρονιά ανταποκριθήκαν ικανοποιητικά και σε ασκήσεις συμμετρίας.
Αφήστε μια απάντηση