5ο Εργαστήριο
Επίσκεψη κτηνίατρου στο νηπιαγωγείο μας
Στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων είχαμε τη χαρά να να επισκεφτεί το σχολείο μας κατόπιν πρόσκλησης μας ο κτηνίατρος κ.Ιωσήφ Γκίκας. Οι ερωτήσεις των παιδιών πολλές,γιατί όλα αγαπάνε τα ζωάκια και θέλουν να μάθουν.
Πώς φροντίζουμε τα σκυλάκια, τις γάτες, τα καναρίνια, τα κουνελάκια, τις χελώνες και με τα ψαράκια τι γίνεται; Πώς θα ξέρω αν μπορώ να έχω κι εγώ ένα κατοικίδιο; Τι σημαίνει η λέξη «αδέσποτα»; Γιατί χρειαζόμαστε τον κτηνίατρο;
Ο ενθουσιασμός μεγάλος. Τα παιδιά συνειδητοποίησαν ότι τα ζώα δεν είναι παιχνίδια, ότι χρειάζονται φροντίδα, αγάπη, προστασία και τον δικό τους χώρο. Χρειάζονται εμβόλια και φάρμακα όταν αρρωστήσουν.
Ο κ.Ιωσήφ μας χάρισε μια αφίσα με σκυλάκια και εμείς του χαρίσαμε μία κάρτα για να τον ευχαριστήσουμε.
Τι μάθαμε:
Πρέπει να κάνουμε μπάνιο το σκυλί μας 1 φορά το μήνα.
Τα σκυλάκια ιδρώνουν και ο ιδρώτας βγαίνει από τις πατούσες.
Αν το σκυλάκι μας έχει πυρετό,το ελέγχουμε στα αυτιά.
Αν βρούμε αδέσποτο το πάμε στον γιατρό και μετά στο καταφύγιο ζώων.
Ο κτηνίατρος για να εξετάσει τα ζώα, χρησιμοποιεί ειδικά εργαλεία.Κοιτάζει τα μάτια τους,τα αυτιά τους, ακούει την καρδιά τους.Θα τους βγάλει φωτογραφία-ακτινογραφία,θα τους βάλει γύψο αν χρειαστεί.
Ποτέ να μην πειράζουμε το σκύλο όταν τρώει.
Ποτέ να μην πειράζουμε τα αδέσποτα.
Πρέπει να αγαπάμε και να φροντίζουμε τα ζώα.
Ευχαριστούμε θερμά τον κ.Ιωσήφ που ανταποκρίθηκε άμεσα στην πρόσκλησή μας.Μάθαμε τόσα πολλά πράγματα!!!
Με αφορμή λοιπόν την επίσκεψη τα παιδιά φέρανε ξανά τα λούτρινα ζωάκια τους ,εργαλεία γιατρού και παίξανε τον κτηνίατρο.
Διαπιστώσαμε ότι ο κτηνίατρος χρειάζεται …στέγη.Έτσι μετατρέψαμε το κουκλόσπιτο σε κτηνιατρείο.
Μέσα από την ζωγραφική αποτυπώνουν σκέψεις και συναισθήματα που γεννιούνται από το παιγνίδι τους και όσα έχουν μάθει.
6ο Εργαστήριο
Αν ήσουν εσύ ένα ζώο συντροφιάς, ποιο θα ήθελες να είσαι; γιατί;
Όλοι μαζί μπορούμε καλύτερα
Ολοκληρώνοντας τα εργαστήρια δεξιοτήτων με θέμα τα ζώα συντροφιάς,προβληματιζόμαστε και σκεφτόμαστε τι μπορούμε να κάνουμε εμείς .
Δημιουργία αφίσας για τα δικαιώματα των ζώων αφού πρώτα μάθαμε πως τα ζώα έχουν κι αυτά δικαιώματα.
Στη γειτονιά μας βλέπουμε πολλά αδεσποτάκια.Μπορούμε να τους βάλουμε λίγο νεράκι και φαγάκι.
Ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα ρωτήσαμε τα παιδιά τι τους άρεσε περισσότερο και τι έμαθαν.
Τα περισσότερα παιδιά είπαν πως τους άρεσε που ήρθε στο σχολείο μας ο κ.Ιωσήφ, που παίξανε τον κτηνίατρο και φτιάξαμε τη γωνιά του κτηνιατρείου. ( Αντόνιο, Ιάσονας,Πηνελόπη,Παναγιώτα, Ευδοκία). Που φτιάξαμε τα σπιτάκια και βάλαμε τα ζώα που ζούν κοντά στον άνθρωπο και μακριά (Αγγελική,Έλλη,Ερμιόνη, Διονύσης Κ, Κατερίνα, Γιώργος,Σπύρος,Εύα).