Εργαστήριο 4
Δεσποζόμενα και αδέσποτα ζώα συντροφιάς.
- Συζήτηση για το ποια ζώα ονομάζονται δεσποζόμενα και ποια αδέσποτα. Τι υποχρεώσεις έχουμε όταν αποφασίζουμε να πάρουμε ένα κατοικίδιο.
- Ανάγνωση παραμυθιού “Ο Ξουτ”
3. Παζλ με ζωάκια
Ρουτίνα σκέψης: “Βλέπω-σκέφτομαι-αναρωτιέμαι”
Χρησιμοποιούμε ένα πίνακα ζωγραφικής του Γερμανού Ζωγράφου Felix Schlesinger
Τι βλέπω: Ένα παιδάκι κι ένα σκυλάκι (Ερμιόνη).Το παιδάκι τρώει φρυγανιά(Γιώργος), όχι,ψωμί με βούτυρο και μέλι(Κατερίνα). Στο άλλο χέρι κρατάει αχλάδι (Γιώργος).Το παιδάκι είναι σε ένα σταύλο, κάθεται σε ένα καλάθι (Παναγιώτης). Ένα σκυλάκι κάθεται και το κοιτάει (Αντόνιο- ΔιονύσηςΓ ).
Σκέφτομαι:
Πως νιώθει το σκυλάκι;
Είναι φίλοι με το παιδί, είναι χαρούμενο το σκυλάκι,περιμένει να του δώσει φαγητό.(Εύα, Παναγιώτα, Πηνελόπη)
Πως νιώθει το αγόρι;
Είναι κουρασμένο, είναι λερωμένο γιατί έπαιζε. (Βύρωνας), (Σπύρος)
Τι νιώθουμε εμείς;
Χαρά, είμαστε χαρούμενοι, είναι μια όμορφη εικόνα. (Κατερίνα,Ευδοκία,Ελένη).
Στη συνέχεια χρησιμοποιούμε τη ρουτίνα σκέψης :Αρχή-μέση- τέλος (πριν-τώρα-μετά)
Αυτό που δείχνει ο πίνακας συμβαίνει τώρα.Τι νομίζετε πως έγινε πριν;
Το παιδί έτρεχε μέσα στις λάσπες,έπαιζε με το σκυλί ( Βύρωνας,Αντόνιο.ΔιονύσηςΓ )
Είχανε πάει βόλτα (Εύα).Μπορεί να έβρεχε και να λερώθηκε ( Γιώργος).
Να έριχνε κεραυνό και να μπήκαν στην αποθήκη,να προστατευτούνε( Παναγιώτης)
Τι νομίζετε πως συμβαίνει τώρα;
Ξεκουράζονται, τρώνε.
Τι νομίζετε θα συμβεί μετά;
Θα πάνε να ξαναπαίξουν στις λάσπες (Σπύρος)
Μπορεί να κάνουνε μπάνιο ( Βύρωνας)
Να πάνε να κόψουνε λουλούδια για τη μαμά ( Εύα, Βύρωνας)
Να πάνε να κοιμηθούνε (Αντόνιο)
Σύνδεση με τα αγγλικά
Παιγνίδι: Στο κεφάλι τό΄χω!!!
Το παιδί φοράει στο κεφάλι ένα στεφάνι . Βάζουμε την εικόνα από ένα ζώο. Τα υπόλοιπα παιδιά κάνουν τη φωνή του ζώου. What is it; ρωτά η εκπαιδευτικός των αγγλικών .Το παιδί που φοράει το στεφάνι απαντά ανάλογα.