Εργαστήριο 2. Οι φίλοι μας τα ζώα. Ευαισθητοποίηση μέσω έργων τέχνης και κειμένων
Δραστηριότητες:
1.Παρατήρηση εικόνων και πινάκων με θέμα τα ζώα. Περιγραφή περιβάλλοντος και ηρώων. Σύνδεση με προσωπικές εμπειρίες. Αναπαράσταση πινάκων από τα παιδιά.
2.Κολάζ με φωτογραφίες από τα κατοικίδια των παιδιών. Τα παιδιά μας φέρνουν φωτογραφίες από τα κατοικίδιά τους. Αφού μας μιλήσουν για τα ζωάκια που έχουν σπίτι τους φτιάχνουμε το κολάζ.
3. Φέρνουμε τα κατοικίδιά μας στην τάξη!!!
4.Σύνδεση των εργαστηρίων δεξιοτήτων με τα αγγλικά.
Μαθαίνουμε πως λένε τα αγαπημένα μας ζωάκια στα αγγλικά.Παίζουμε παιγνίδι μνήμης.Βρίσκω τα ζευγάρια και ονοματίζω τα ζώα.
5.Φέρνουμε το αγαπημένο μας λούτρινο ζωάκι στο σχολείο.Το παρουσιάζουμε στην ολομέλεια και φτιάχνουμε το σπίτι που ζουν τα ζώα ,κοντά στον άνθρωπο, μακριά στο δάσος και στη θάλασσα.
Τα παιδιά είπαν πως πρέπει να φτιάξουν σπίτια για τα ζώα που ζούνε κοντά στον άνθρωπο.Δουλέψανε ομαδικά και να το τελικό αποτέλεσμα.
6.Κολάζ: Τα ζώα συντροφιάς και τα ζώα που ζουν μακριά από τον άνθρωπο.
Έργα των παιδιών με τυπώματα και σύνθεση παζλ.
Εργαστήριο 3. Πως νιώθουν τα ζώα. Ποια ζώα είναι για το σπίτι
Δραστηριότητες:
- Αξιοποιώντας εικόνες και πίνακες ζωγραφικής κατανοούμε τα συναισθήματα των ζώων.
2.Ανάγνωση του κειμένου της Πανελλαδικής Φιλοζωικής και Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας «Ανεξέλεγκτες οι πωλήσεις στα pet shop» και συζήτηση.
3. Σύνδεση με τα αγγλικά. Παντομίμα: Μάντεψε ποιο ζώο είμαι.