ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ ΑΡΤΑΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ

Πρώτες βοήθειες…από μικρά χεράκια

Απρ 20187

Πρώτες βοήθειες…από μικρά χεράκια

Έχουμε λίγο καιρό που ξεκινήσαμε να επεξεργαζόμαστε ένα σχέδιο εργασίας στο νηπιαγωγείο μας σχετικά με τις πρώτες βοήθειες .

Σκοπός και στόχοι του προγράμματος:

Να συνειδητοποιήσουν, ότι τα ατυχήματα, μικρά ή μεγάλα, είναι μέρος της καθημερινότητας μας και να μάθουν να τα αντιμετωπίζουν και να τα αποφεύγουν.

Να γνωρίσουν κατάλληλους τρόπους αντιμετώπισης των ατυχήματων , σε περίπτωση τραύματος, ρινορραγίας, ηλεκτροπληξίας, πνιγμού κ.α.

Να μάθουν να διαχειρίζονται τα αρνητικά συναισθήματα, που τους προκαλούνται όταν παθαίνουν τα ίδια κάποιο ατύχημα ή οι άλλοι.

ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ  ΣΤΟΧΟΙ

Να καλλιεργήσουν την αφηγηματική τους ικανότητα, μέσα από την περιγραφή δικών τους ατυχημάτων.

Να καταλάβουν την σπουδαιότητα της τήρησης των κανόνων,για την ασφάλειά τους.

Να μάθουν τι είναι οι πρώτες βοήθειες.

Διερεύνηση θέματος:

Τι είναι οι πρώτες βοήθειες;

Είναι που βοηθάμε(Χριστίνα),  τον άλλον όταν είναι άρρωστος(ΚωνσταντίνοςΣ).

Είναι όταν κάποιος αρρωσταίνει,και πρέπει να πίνει πάντα το φάρμακό του(Γεωργία).

Όταν κάποιος μας λέει θέλω βοήθεια ,θα πάμε να τον βοηθήσουμε(Παναγιώτης).

Όταν βοηθάμε,όταν λέει η κυρία “μαζεύουμε” (Δανάη).

Όταν κάποιος με βοηθάει να μαζέψω τα παιγνίδια μου (ΚωνσταντίνοςΖ.Σύλβια)

Τι θα μπορούσε να πάθει κάποιος για να του δώσουμε τις πρώτες βοήθειες;

Να χτυπήσει το πόδι του και να πρηστεί(Νεκτάριος)

Να καεί με την πατάτα την ώρα που την τρώει(Χριστίνα)

Να χτυπήσει με πέτρα και να βγάλει αίμα(Έυα,Χρήστος Γείτ,Χρήστος Γιάν).

Να βγάλει κάποιος αίμα από τη μύτη(Αρσένιος)

Μπορεί κάποιος να κοπεί με γυαλί,μαχαίρι ή ψαλίδι(ΚωνσταντίνοςΣ)

Να βάλει το χέρι του στη φωτιά και να καεί( Αρσένιος).

Και μεις τι μπορούμε να κάνουμε για να βοηθήσουμε;

Τα παιδιά γνωρίζαν κάποια πράγματα,όπως ότι πηγαίνουμε στο νοσοκομείο για να μας βάλουν γύψο,ή έρχεται το ασθενοφόρο όταν γίνει ατύχημα, αφού πάρουμε το 166 για το ασθενοφόρο!!!βάζουμε πάγο στο καρούμπαλο…

Τι θέλουμε να μάθουμε:

Χωρισμός ομάδων:

Βάζουμε στα τραπέζια σχήματα διαφόρων χρωμάτων(κόκκινα-πράσινα-μπλε-κίτρινα-πορτοκαλί).Χορεύουν γύρω από τα τραπέζια με την μουσική.Στο STOP της μουσικής επιλέγουν ένα χρώμα.Ετσι χωριζόμαστε στις 5 ομάδες εργασίας.

Ψάχνω ,ψάχνω για να βρω

πληροφορίες και υλικό

για   τ        ………………………………………

Υλικό:σχετικές εικόνες,βιβλία,πληροφορίες από internet,επιτραπέζια,εργαλεία γιατρού-ασθενοφόρο παιγνίδια,άδειες συσκευασίες από φάρμακα,για την γωνιά του φαρμακείου και ιατρείου που θα φτιάξουμε.

Η κόκκινη ομάδα για τον πνιγμό.

Η μπλε ομάδα για αιμορραγίες.

Η κίτρινη ομάδα για τσιμπίματα.

Η πορτοκαλί ομάδα για εγκαύματα.

Η πράσινη ομάδα για ηλεκτροπληξία.

Περιμένοντας τις επόμενες ημέρες για την συλλογή του υλικού,ξεκινήσαμε να μιλάμε λίγο για το ανθρώπινο σώμα.Κάναμε το περίγραμμα και μιλήσαμε για τα μέρη του σώματός μας.

Την επόμενη ημέρα ,αφού παρατηρήσαμε βιβλία που έχουμε στο νηπιαγωγείο μας μιλήσαμε για τα εσωτερικά όργανα του ανθρώπινου σώματος και τι τα χρειαζόμαστε.

Τα φτιάξαμε και έτοιμος ο άνθρωπάκος μας.Τέθηκε το ερώτημα,που θα τον βάλουμε και έτσι είπαμε να αλλάξουμε τη γωνιά της ηρεμίας σε…ιατρείο.Βρήκε τη θέση του λοιπόν ,και σιγά σιγά θα εξοπλίσουμε και τη γωνιά του ιατρείου.

παίξαμε με αυτοσχέδιο υλικό που είχαμε από προηγούμενη χρονιά

…ακολουθεί και συνέχεια…

 

 

από κάτω από: ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρώτες βοήθειες…από μικρά χεράκια    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Απρίλιος 2018
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Άδεια Creative Commons

Σελίδες



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων