Με αφορμή το ποίημα:
1, 2, 3, πήγα στην κυρία
μού δωσε 1 μήλο ,μήλο δαγκωμένο
τό δωσα στην κόρη ,έκανε αγόρι
τό βγαλε Θανάση ,σκούπα και φαράσι
(από το βιβλίο των Αρμενιάκου,Χριστόγερου,Ανδριώτη )
1)Μαθαίνουμε το ποίημα ,το γράφουμε σε χαρτί του μέτρου.Ζητάμε να αναγνωρίσουν αριθμητικά σύμβολα ανάμμεσα στα γράμματα.
ΣΤΟΧΟΣ: Να διαπιστώσουμε τις έως τώρα γνώσεις τους.
ΕΠΙΔΙΩΞΗ: Να αναγνωρίζουν αριθμητικά σύμβολα να τα εντοπίζουν και να τα ονομάζουν.
Ζητάμε να χωριστούν σε ομάδες και να ψάξουν στο χώρο για αριθμούς.π.χ στο πίνακα με τις ρουτίνες ,στη γωνιά των μαθηματικών….. Τα παιδιά ξετρύπωσαν….πολλούς…αριθμούς!!!
Οι αριθμοί 1 και 2
ΠΑΙΓΝΊΔΙ : Οι μουσικές καρέκλες
Αγαπημένο τους παιγνίδι.Με τη μουσική χορεύουν γύρω-γύρω.
Έφτασαν οι καρέκλες για όλα τα παιδιά;Είναι οι καρέκλες τόσες όσες και τα παιδιά; ΝΑΙ!!!
Αφαιρούμε 1 καρέκλα και συνεχίζουμε το παιγνίδι.Τώρα είναι οι καρέκλες τόσες όσες και τα παιδιά;ΟΧΙ!!!Είναι περισσότερες οι καρέκλες ή τα παιδιά; Πόσα παιδιά περισσεύουν; 1
Πως το σημειώνουμε ότι 1 παιδί έμεινε χωρίς καρέκλα για να μην το ξεχάσουμε; Με το 1 απαντάνε.
Βγάζουμε κι άλλη καρέκλα
Δημιουργούμε τώρα ομάδες των 2.
Σύνδεση ποσότητας με αριθμό και ανακαλύπτουμε ότι προσθέτοντας 1 σε κάθε αριθμό έχουμε τον επόμενο.Τι θα κάνουμε για να γίνουμε ζευγάρια;δηλαδή 2; Εύκολα γίνονται αμέσως ζευγάρια.

Το κάθε παιδί δίνουμε να κρατάει τον αριθμό 1. Σε κάθε ζευγάρι έχουμε λοιπόν 1 και 1.Άρα για να φτιάξουμε το 2 βάζουμε στο 1 άλλο 1.
Παίρνουμε τις καρτέλες με το 1 και δίνουμε τώρα να κρατάνε το 2
Ακόμα μπορούμε να συνεχίσουμε δείχνοντας το 1 και το 2 με κινήσεις.Σηκώνουμε το 1 χέρι ,μετά τα 2.Δείχνουμε 1 δάκτυλο 2 δάκτυλα .Κάνουμε 1 βήμα μπροστά 2 πίσω.Στο σώμα μας έχουμε 1 κεφάλι ,μύτι,στόμα 2 χέρια ,πόδια,αυτιά……
Και φύλλο αξιολόγησης: φτιάχω ομάδες με 1 αντικείμενα και με 2
Με ανάλογο τρόπο παίζουμε και μαθαίνουμε και τους άλλους αριθμούς…..Διασκεδάζοντας!!!









































