Τα παιδιά γνώρισαν το δικαίωμα στο όνομα μέσω διαφόρων παιχνιδιών έγραψαν το όνομα τους μέτρησαν και ονόμασαν τα γράμματα και εντόπισαν τις διαφορές και τις ομοιότητες με τα ονόματα των φίλων τους.
Έπαιξαν με τις αγαπημένες τους κάλτσες και ενεπλάκησαν σε περιπέτειες που αφορούσαν την αυτοεξυπηρέτηση, την δημιουργική και κριτική τους σκέψη. Δημιούργησαν και παρουσίασαν δικούς τους χαρακτήρες με αντικείμενο τις προσωπικές τους κάλτσες αιτιολογώντας τη σπουδαιότητα του δικαιώματος στο όνομα και την ταυτότητα.








