Φάση 2: ΥΠΟΘΕΣΗ
Τι γίνεται με τα άχρηστα;
Οι μαθητές παρακολουθούν το βίντεο HD Peri Poll (ανασύρθηκε στις 25-5-2021) δίνεται ο σύνδεσμός μέσω Safeyoutube https://video.link/w/mKIxc . Οι μαθητές καλούνται να παρατηρήσουν και να συγκρίνουν τις πληροφορίες. Στη συνέχεια καταθέτουμε τις απόψεις μας « Πως θα ήταν ο τόπος τους με καλή διαχείριση απορριμμάτων και πως με κακή διαχείριση;»
Οι μαθητές αποτυπώνουν τις σκέψεις τους στο χαρτί.
Οργανώνεται ένας μικρός περίπατος στην αυλή του σχολείου και τα παιδιά παρατηρούν τον περιβάλλοντα χώρο με στόχο: (α) να εντοπίσουν τους κάδους που υπάρχουν στην αυλή του σχολείου και να τους καταγράψουν, (β) να παρατηρήσουν τυχόν προβλήματα σε σχέση με τα απορρίμματα και να τα καταγράψουν, (γ) να εξετάσουν κατά πόσο το περιβάλλον από το σχολείο είναι φροντισμένο (δ) να σκεφτούν καλές πρακτικές διαχείρισης των απορριμμάτων που θα εντοπίσουν. Αποτύπωση με φωτογραφίες. Οι μαθητές καλούνται ν αναγνωρίσουν την διαδρομή και να την σχηματίσουν στο πάτωμα, μετά να την περπατήσουν ξανά. Έπειτα την αποτυπώνουν στο χαρτί.
Οι μαθητές σχεδιάζουν την διαδρομή στον χώρο του σχολείου, την περπατάνε ξανά και έπειτα την αποτυπώνουν στο χαρτί.
Οι μαθητές περπατάνε την διαδρομή.
Και την αποτυπώνουν στο χαρτί.