ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ- ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Φάση 2: ΥΠΟΘΕΣΗ

Τι γίνεται  με  τα άχρηστα;

Οι μαθητές παρακολουθούν το βίντεο HD Peri Poll (ανασύρθηκε στις 25-5-2021) δίνεται ο σύνδεσμός μέσω Safeyoutube https://video.link/w/mKIxc . Οι μαθητές καλούνται να παρατηρήσουν και να συγκρίνουν τις πληροφορίες. Στη συνέχεια καταθέτουμε τις απόψεις μας « Πως θα ήταν ο τόπος τους με καλή διαχείριση απορριμμάτων και πως με κακή διαχείριση;»

οθόνης 61

οθόνης 62

Οι μαθητές αποτυπώνουν τις σκέψεις τους στο χαρτί.

1 1οθόνης 64οθόνης 65

οθόνης 66οθόνης 67οθόνης 82

οθόνης 83οθόνης 84οθόνης 89

Οργανώνεται ένας μικρός περίπατος στην αυλή του σχολείου και τα παιδιά παρατηρούν τον περιβάλλοντα χώρο με στόχο: (α) να εντοπίσουν τους κάδους που  υπάρχουν στην αυλή του σχολείου και να τους καταγράψουν, (β) να παρατηρήσουν τυχόν προβλήματα σε σχέση με τα απορρίμματα και να τα καταγράψουν, (γ) να εξετάσουν κατά πόσο το περιβάλλον από το σχολείο είναι φροντισμένο (δ) να σκεφτούν καλές πρακτικές διαχείρισης των απορριμμάτων που θα εντοπίσουν. Αποτύπωση με φωτογραφίες. Οι μαθητές καλούνται ν αναγνωρίσουν την διαδρομή και να την σχηματίσουν στο πάτωμα, μετά να την περπατήσουν ξανά. Έπειτα την αποτυπώνουν στο χαρτί.

οθόνης 101                               οθόνης 102

οθόνης 123

Οι μαθητές σχεδιάζουν την διαδρομή στον χώρο του σχολείου, την περπατάνε ξανά και έπειτα την αποτυπώνουν στο χαρτί.

οθόνης 125

Οι μαθητές περπατάνε την διαδρομή.

οθόνης 126

οθόνης 127

 

Και την αποτυπώνουν στο χαρτί.

οθόνης 128       οθόνης 129 οθόνης 131οθόνης 132οθόνης 130