ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΕΝΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ( ΕΕΠΕΚ): <<ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΣΧΟΛΕΙΑ>> ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ  ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ.

849 Πιστοποιητικό Καινοτόμου Σχολείου page 0001

Οδηγίες για το άνοιγμα των σχολείων στις 11/1/2022

.png Σας ενημερώνουμε σύμφωνα με την υπ. αριθ. ΓΠ οικ. 360/06- 01-2022 που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β΄ 7/06-01-2022 Ο προληπτικός διαγνωστικός έλεγχος νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 μέσω δωρεάν αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας ελέγχου (self-test) είναι υποχρεωτικός

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ

ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ των μαθητών/τριών (εμβολιασμένων και ανεμβολίαστων) όλων των σχολικών μονάδων και διενεργείται δύο (2) φορές ανά σχολική εβδομάδα, για την Τρίτη και την Παρασκευή, αντιστοίχως.

Κατ’ εξαίρεση, την πρώτη μετά από διακοπές εβδομάδα λειτουργίας, ο υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος νόσησης διενεργείται τρεις (3) φορές τη συγκεκριμένη εβδομάδα, ήτοι για την Δευτέρα 10/1/2022, την Τρίτη 11/1/2022 και την Παρασκευή 14/1/2022 αντιστοίχως. Ο έλεγχος διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις ώρες (24) ώρες πριν από την προσέλευση στη σχολική μονάδα Ακολούθως

Οι γονείς/κηδεμόνες των ανηλίκων μαθητών/τριών που φοιτούν σε δημόσιες εκπαιδευτικές δομές πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης επισκέπτονται την ηλεκτρονική πλατφόρμα http://edupass.gov.gr όπου και κατά τα γνωστά δηλώνουν το αποτέλεσμα του τεστ. Σε περίπτωση θετικού (self-test) ο μαθητής παραμένει στο σπίτι, επικοινωνείτε με το σχολείο και ακολουθείται το σχετικό πρωτόκολλο.

Παρακαλούμε να φροντίσετε ώστε οι μαθητές να έχουν μαζί τους μια δεύτερη μάσκα και κυρίως να την φορούν ΣΩΣΤΑ σέ όλους τους χώρους του σχολείου

Ελέγξτε τις μάσκες των παιδιών:
1. Να εφαρμόζουν καλά στο πρόσωπο των παιδιών.
2.Να έχουν συρματάκι στη μύτη.
3. Υπάρχουν συγκεκριμένες που παρέχουν μεγαλύτερη ασφάλεια
4. Κάντε πρόβες πολλές στο σπίτι.

Επίσης να είναι κατάλληλα ντυμένοι λόγω του συχνού αερισμού των τάξεων.

 

WhatsApp_Image_2022-01-04_at_5.00.12_PM.jpeg

WhatsApp_Image_2022-01-04_at_5.00.12_PM_1.jpeg

WhatsApp_Image_2022-01-04_at_5.47.40_PM.jpeg

Η ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ

ΠΑΠΑΖΑΦΕΙΡΗ ΜΑΡΙΑ

Σεισμός :επικαιροποίηση και άσκηση .

Και φέτος όπως και κάθε χρόνο  στο σχολείο μας , έγινε η επικαιροποίηση του μνημονίου για το σεισμό και άλλες φυσικές καταστροφές (πλημμύρες,φωτιές και άλλα φυσικά φαινόμενα)

  • συζητήσαμε για το φαινόμενου του σεισμού :τι ειναι σεισμός
  • πως μετρούν οι επιστήμονες τους σεισμούς
  • τι κάνω κατά την διάρκεια και μετά από ένα σεισμό

  • Μαθαίνω για την τσάντα έκτακτης ανάγκης και τι περιέχει μέσα (κατασκευή :φτιάχνω το δικό μου βαλιτσάκι με τα ειδη ανάγκης)
  • αναγνωρίζω και μιλάω για το πως νιώθω όταν γίνεται ένας σεισμός
  • συζητάω με τους γονείς μου πως πρέπει να προστατευθώ και στο σπίτι(και το ζωγραφίζω σε φύλλο εργασίας)(ιδέα συναδέλφου από το διαδίκτυο)

  • διαβάσαμε τον μύθο του εγκέλαδου εδω
  • είδαμε βίντεο

 

 

 

΄Τέλος προβήκαμε σε ασκήσεις ετοιμότητας και σχέδιο εκκένωσης  σύμφωνα και με τις οδηγίες του Ο.Α.Σ.Π .( Οργανισμός Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας )Στην άσκηση συμμετείχαν και τα 3 τμήματα του σχολείου.
Οι μαθητές μας ανταποκρίθηκαν άψογα και στο τέλος πήραν το βραβείο τους!

 

 

Ημέρα τρίτης ηλικίας .

Την 1η του Οκτώβρη είναι η Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας.

Με αφετηρία  την ημέρα αυτή ξεκινήσαμε την διαθεματική προσσέγγιση για την Οικογένειά μας.Ειναι δυνατόν να μην ξεκινήσουμε απο τον Παππού και την γιαγιά .

Και τι καλύτερο από μια περιήγηση στο Ψηφιακό Μουσείο του Ιακωβίδη τον Ζωγράφο που αγκάλιασε την Τρίτη Ηλικία.Και ποιός δεν τον θυμάται από τα σχολικά βιβλία που μας ξυπνούν παιδικές αναμνήσεις και αναμεικτα συναισθήματα .

http://jakobides-digital-museum.gr/

Παρατηρήσαμε τους πίνακες προσεκτικά , συζητήσαμε για τα ζεστά χρώματα που αγκαλιάζουν τις αγαπημένες μορφές , τα βλέμματα και τις εκφράσεις (ο παππούς και η γιαγιά, νηφάλιοι ,συγκαταβατικοί, με τεραστια υπομονή και αγάπη να ξεχειλίζει και  τα εγγόνια κλαψιάρικα , και ανυπόμονα ).Όπως και τα συναισθήματα που μας προκαλούν και αυθόρμητα ξεκινήσαμε να λέμε τις δικές μας εμπειρίες με τον παππού και την γιαγιά , το πόσο τους αγαπάμε και πόσο μας βοηθάνε στο σπίτι ,μας φέρνουν στο σχολείο , μας πηγαίνουν βόλτες στην παιδική χαρά και μας φτιάχνουν τα αγαπημένα μας φαγητά .Και το κυριότερο δεν μας χαλάνε χατήρι!

 

Είπαμε όλοι από που πήραμε τα ονόματα μας (οι περισσότεροι )

Ακούσαμε το τραγούδι ο Γερο -Παππούς κοιμάται 

Αναφέραμε και ζωγραφίσαμε  όλοι ένα λόγο για το οποίο αγαπάμε τον παππού και την γιαγιά και τέλος τους χαρίσαμε μια υπέροχη κάρτα με την αγάπη μας .

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΠΠΟΥ,  ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑΓΙΑ

 

 

«8η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2021»«



Στο πλαίσιο του εορτασμού της Ευρωπαϊκής Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού στις 24 Σεπτεμβρίου 2021,
καθώς και της 8ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού,στο Νηπιαγωγείο μας υλοποιήσαμε αθλητικές  δραστηριότητες ,τρέξιμο, περπάτημα, σχοινάκι, χορός,  δημιουργία αφίσσας ,κάναμε μια ιστορική διαδρομή 
  με κοινό σύνθημα για το έτος 2021:
«Το Σχολείο
σε Κίνηση: Αθλούμαστε δημιουργικά».
το μήνυμα που προσπαθήσαμε να δώσουμε  στα παιδιά ήταν αυτό της συνεργασίας, της ευγενούς άμιλλας 
της δημιουργικότητας μέσω του αθλητισμού, της προαγωγής της υγείας και της ευεξίας, της
ενθάρρυνσης της κοινωνικής ενσωμάτωσης και της ανάπτυξης κοινωνικών δεξιοτήτων,σε
σύνδεση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες που συμμετέχουν στον εορτασμό.Όλοι ακολουθήσαμε τα υγειονομικά πρωτόκολλα και τους κανόνες προστασίας κατά του covid-19.
το σύνθημα του σχολείου μας!
οι αθλητικές δραστηριότητές μας!
τα μετάλιά μας!
Συγχαρητήρια στα παιδιά μας  και του χρόνου!!

Αγιασμός

   

 

Αγαπητοί γονείς κηδεμόνες Ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2021-2022 στο Νηπιαγωγείο του Αγίου Κωνσταντίνου, θα τελεσθεί την Δευτέρα 13-9-2021 και ώρα 10:00 π.μ. Οι μαθητές και οι μαθήτριες θα προσέλθουν στο σχολείο με όλα τα προβλεπόμενα μέτρα για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων λόγω covid-19 , σύμφωνα με τις οδηγίες του ΥΠ.ΠΑΙ.Θ : Χρήση προστατευτικής μάσκας, δήλωση αρνητικού αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (selftest που πραγματοποιήθηκε έως και 24 ώρες πριν την προσέλευσή τους στο σχολείο) ή πιστοποιητικό εμβολιασμού ή βεβαίωση νόσησης από covid-19 τελευταίου εξαμήνου, τήρηση αποστάσεων. Μετά τον Αγιασμό θα δοθούν  πρώτες πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία του σχολείου

Η Προισταμένη Παπαζαφείρη Μαρία  και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπ/γείου Αγίου Κων/νου,  Μερισιώτη Αλεξάνδρα ,Πανουργιά Ανδρομάχη Τζερεμέ Αγορή ,Τάτση Αθηνά εύχονται υγεία και πρόοδο κατά το νέο σχολικό έτος!

Συμμετοχή στο Bravo schools

Συμμετοχή του σχολείου μας στο bravo schools

Η δραστηριότητα  έχει σκοπό να ευαισθητοποιήσει και να κινητοποιήσει τους πολίτες που δραστηριοποιούνται στην παραλία, ώστε να μην πετούν απορρίμματα στην παραλία ή τη θάλασσα.
«Όλα τα παιδιά θέλουμε τη θάλασσα καθαρή, είναι ο θησαυρός μας!» τονίζουν οι μικροί μαθητές, με την βοήθεια του ρομπότ -χταποδιού . 

Το τμήμα Α3 με υπεύθυνη νηπιαγωγό την κ. Μαρία Παπαζαφείρη καθοδήγησε ,ενθάρρυνε και βοήθησε την δραστηριότητα αυτή, με βοηθό την μελισσούλα ρομπότ.

Στόχοι:

  • να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα που αφορούν την προστασία των ωκεανών
  • να αποκτήσουν κριτική σκέψη για τις απειλές που αντιμετωπίζουν οι ωκεανοί
  • να αποκτήσουν στάση ενεργού πολίτη, να εμπλακούν και να αναλάβουν δράση
  • Να αναπτύσσουν την ικανότητα κρίσης, λήψης αποφάσεων, να επιλύουν προβλήματα και να μοντελοποιούν τη γνώση με προγραμματιζόμενα επιδαπέδια παιχνίδια

Yλικά:  Βeebot , μελισσούλα μεταμφιεσμένο σε Χταπόδι- διασώστη. Ηλικία: παιδιά Νηπιαγωγείου

Περιγραφή δραστηριότητας:

Στην ολομέλεια ο/η εκπαιδευτικός διαβάζει “Μια θάλασσα πλαστικά ‘’της Κατρίνας Τσανταλή ,εκδόσεις διόπτρα, προκειμένου να επιτύχει την συναισθηματική εμπλοκή των παιδιών.

Στη συνέχεια ακολουθεί καταιγισμός ιδεών με σκοπό να αντιληφθεί ο/η εκπαιδευτικός την πρότερη γνώση των παιδιών σχετικά με το υπό μελέτη θέμα.

  • Γιατί είναι σημαντική η θάλασσα και ο ωκεανός
  • Μπορείτε να σκεφτείτε τι μολύνει τη θάλασσα
  • Ποιοι κινδυνεύουν από τη μόλυνση των θαλασσών
  • Ποιος είναι υπεύθυνος για τη μόλυνση των ωκεανών
  • Τι μπορεί να κάνει ο καθένας από εμάς για να προστατέψει τους ωκεανούς
  • Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση πως νομίζετε θα είναι οι ωκεανοί στο μέλλον

 

Ακολουθεί η δραστηριότητα ρομποτικής. Τα παιδιά καλούνται να βοηθήσουν τον κ. Χταπόδι-διασώστη να μαζέψει τα σκουπίδια από τους ωκεανούς σχεδιάζοντας του τη σωστή διαδρομή και προγραμματίζοντας το ρομπότ. Χωρίζονται σε τρεις ομάδες, η μια ομάδα ζωγραφίζει το πλέγμα-Ωκεανό και  αποφασίζει για την αρχή και το τέλος της πίστας. Σε κάποια τετράγωνα του πλέγματος, η ίδια ομάδα, τοποθετεί τα σκουπίδια ,(καλαμάκια πλαστικά μπουκάλια κ.ά)που αναφέρθηκαν στο βιβλίο. Η δεύτερη ομάδα καλείται  να σχεδιάσει για τον κ. Χταπόδι- διασώστη  τη σωστή διαδρομή, με τις καρτέλες-κατεύθυνσης ώστε ο κ. Χταπόδης να μαζέψει τα σκουπίδια και να ελευθερώσει τα παγιδευμένα ζώα. Η τρίτη ομάδα διαβάζει τις καρτέλες κατεύθυνσης και προγραμματίζει το ρομπότ. Μεταξύ των μελών των ομάδων υπάρχει συνεργασία και αλληλεπίδραση.

Ενδεικτικές φωτογραφίες

ΓΙΑ ΈΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΟ ΑΥΡΙΟ

Ο Αγιασμός στο Νηπιαγωγείο μας.

Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός θα γίνει τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020 στις 13.00
οπότε και θα γίνει η σχετική ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων.
Σας υπενθυμίζουμε ότι επιτρέπεται μόνο ένας συνοδός ανά νήπιο.
Η μάσκα σε όλους είναι απαραίτητη ,όπως και η παρουσία σας.

Καλή σχολική χρονιά!
  Η Προϊσταμένη και ο σύλλογος διδασκόντων του Νηπιαγωγείου