Στο νηπιαγωγείο μας ήρθαν όλα τα παιδιά του κόσμου…
τα ινδιανάκια
τα κινεζάκια
τα εσκιμωάκια
και τα μαυράκια
Στο νηπιαγωγείο μας ήρθαν όλα τα παιδιά του κόσμου…
τα ινδιανάκια
τα κινεζάκια
τα εσκιμωάκια
και τα μαυράκια
…….Και τα παιδιά βρήκαν το δρόμο για το σπίτι του Αι Βασίλη για να του δώσουν τα δώρα τους. Ήταν όλοι εκεί, η οικογένεια Μαστρογιαννάκη , τα τρία παιδιά, ο Βοριάς, η χιονούλα , η παγωμένη νύχτα με το αστέρι της και ο Αη Βασίλη και μας μάγεψαν με την παράστασή τους.
Χριστούγεννα, μια γιορτή Αγάπης και Χαράς!
Και τα παιδάκια μας σκέφτηκαν να δώσουν αυτά φέτος τα δώρα τους στον Αι Βασίλη. Άραγε θα βρουν το δρόμο για το σπίτι του………..