Εκτός από την ανάγνωση είναι βαρετό και κάθε μέρα να γράφουμε μια ορθογραφία χωρίς να έχει ενδιαφέρον για τους μαθητές και αποτελεί απλά μια καλή αποστήθιση/αποτύπωση ώστε να την γράψουμε την άλλη μέρα.
Μια ιδέα για διαφορετική… «ορθογραφία» είναι τα σταυρόλεξα!
Ναι, καλά διαβάσατε!
Εγώ χρησιμοποίησα την online εφαρμογή πανεύκολης κατασκευής σταυρόλεξων http://worksheets.theteacherscorner.net/make-your-own/crossword/
Είναι πολύ εύκολη και θα σας ενθουσιάσει πόσο γρήγορα μπορείτε να έχετε οποιοδήποτε σταυρόλεξο και για οποιοδήποτε μάθημα θέλουμε φυσικά!
Στην πρώτη τάξη τα προσάρμοσα βάζοντας ως απαντήσεις λέξεις σχετικές με το γράμμα που έχουμε υπό επεξεργασία! Παράδειγμα, να ένα σταυρόλεξο για το γράμμα «Δδ»:
Τα παιδιά το αγαπούν και φυσικά κάνουν ορθογραφία παίζοντας, χωρίς καν να αναφέρουμε τη λέξη ορθογραφία, που προκαλεί και τόσο άγχος από μόνη της στους μικρούς μας μαθητές!
Να και ένα σταυρόλεξο για την ελεύθερη ώρα που ονόμασα «Σταυρόλεξο της τάξης», αφού κάθε ερώτηση αφορά έναν μαθητή της τάξης κάθε φορά και όλοι καλούνται να βρουν ποιος είναι ο συμμαθητής που περιγράφεται στην κάθε ερώτηση! Στην περσινή πρώτη, άρεσε πολύ!
Καλή διασκέδαση !
Επιτρέπεται η προσωπική χρήση για το ψηφιακό υλικό που διατίθεται στο ιστολόγιο αυτό. Δεν επιτρέπεται η δημοσίευσή του σε άλλο έντυπο ή ψηφιακό μέσο με οποιονδήποτε τρόπο ή μορφή αρχείου. Τα κείμενα, οι φωτογραφίες και τα ενσωματωμένα αρχεία στις δημοσιεύσεις του ιστολογίου «Σχολικό Λεωφορείο» είναι πνευματική ιδιοκτησία του blogs.sch.gr/nantiaf/, η οποία προστατεύεται αυτοτελώς, βάσει του Ν.2121/1993 περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Επιτρέπεται η αποσπασματική αναδημοσίευση, στην οποία θα πρέπει να αναφέρεται η πηγή (https://blogs.sch.gr/nantiaf/) και να υπάρχει σύνδεσμος παραπομπής στη σχετική ανάρτηση στη σελίδα «Σχολικό Λεωφορείο», από όπου θα μπορεί να γίνεται λήψη του εκάστοτε αρχείου, αν υπάρχει. Προς σεβασμό για την προσπάθειά μου και την πολύωρη δουλειά που κάνω για τη δημιουργία του υλικού του ιστολογίου μου.
Νάντια Φάλκου
Αφήστε μια απάντηση