Σχολικό λεωφορείο!

ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!

Δεκάδες και Μονάδες! (Παιχνίδι Δεκάδων-Μονάδων για τη Β’ τάξη!)

Αυγ 201914

Φέτος για πρώτη χρονιά ασχολούμαι με τη Β’ τάξη, έτσι ξεκίνησα να φτιάχνω ήδη το υλικό μου για τη σχολική χρονιά!

Για την εξάσκηση στο να φτιάχνουν αριθμούς έως το 100 και για εξάσκηση στην πρόσθεση δεκάδων και μονάδων σκέφτηκα αυτό το απλό παιχνίδι με ζάρι (γρήγορο και απλό ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέσα στη διδακτική ώρα αλλά και στον ελεύθερο χρόνο στην τάξη).

Εκτυπώστε το ανάπτυγμα του ζαριού δύο φορές όσο μεγάλα επιθυμείτε και φτιάξτε τα με χαρτί χοντρό (ή από απλή χαρτόκουτα) για να τα έχετε στην τάξη.

Οδηγίες παιχνιδιού:

Χρειάζονται τα 2 ζάρια και χαρτί/μολύβι ώστε να σημειώνουν οι μαθητές.

Χωρίζουμε τους μαθητές σε ζευγάρια ή όλη την τάξη σε δύο ομάδες.

Κάθε ομάδα ή κάθε παίκτης ρίχνει τα 2 ζάρια 2 φορές και σημειώνει στο χαρτί του τι έφερε στην πρώτη ζαριά και τι στην δεύτερη. Όταν δείξει δεκάδες, σημειώνει 10άρια και στις μονάδες το 1.

Στο τέλος του γύρου τα παιδιά προσθέτουν τις δεκάδες και τις μονάδες τους και βρίσκουν ποιος έφερε τον μεγαλύτερο αριθμό. Νικητής είναι αυτός που έφερε τον μεγαλύτερο αριθμό! Σε περίπτωση ισοβαθμίας ξαναρίχνουν τα ζάρια μια φορά μόνο ώστε να δουν και πάλι ποιος νίκησε!

Μπορούμε να ορίσουμε εξαρχής πόσους γύρους θα παίξουν ώστε η ομάδα με τις περισσότερες νίκες στο σύνολο των γύρων να είναι η νικήτρια ομάδα.

Κατεβάστε εδώ το ανάπτυγμα για το ζάρι:

Δεκάδες και Μονάδες!

 

Όταν προχωρήσουμε στις εκατοντάδες, τότε μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε δύο ζάρια, το δεύτερο θα περιέχει και εκατοντάδες!

Κατεβάστε το κι εκτυπώστε το εδώ:

Ζάρι Εκατοντάδες, Δεκάδες, Μονάδες

 

Επιτρέπεται η προσωπική χρήση για το ψηφιακό υλικό που διατίθεται στο ιστολόγιο αυτό. Δεν επιτρέπεται η δημοσίευσή του σε άλλο έντυπο ή ψηφιακό μέσο με οποιονδήποτε τρόπο ή μορφή αρχείου. Τα κείμενα, οι φωτογραφίες και τα ενσωματωμένα αρχεία στις δημοσιεύσεις του ιστολογίου «Σχολικό Λεωφορείο» είναι πνευματική ιδιοκτησία του blogs.sch.gr/nantiaf/, η οποία προστατεύεται αυτοτελώς, βάσει του Ν.2121/1993 περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Επιτρέπεται η αποσπασματική αναδημοσίευση, στην οποία θα πρέπει να αναφέρεται η πηγή (https://blogs.sch.gr/nantiaf/) και να υπάρχει σύνδεσμος παραπομπής στη σχετική ανάρτηση στη σελίδα «Σχολικό Λεωφορείο», από όπου θα μπορεί να γίνεται λήψη του εκάστοτε αρχείου, αν υπάρχει. Προς σεβασμό για την προσπάθειά μου και την πολύωρη δουλειά που κάνω για τη δημιουργία του υλικού του ιστολογίου μου.
Νάντια Φάλκου

Αφήστε μια απάντηση



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων