Σήμερα, με αφορμή το κείμενο «Ξ…όπως ξιφίας» της Μαρίας Φραγκιά, το οποίο διαβάσαμε και συζητήσαμε με τα παιδιά την ώρα της Γλώσσας, τα ίδια τα παιδιά οδήγησαν την κουβέντα στο φαινόμενο του μπούλινγκ που τόσο έντονα τα τελευταία χρόνια απασχολεί τα ίδια τα παιδιά και το περιβάλλον τους. Συζητήσαμε για το τι είναι το φαινόμενο αυτό, πώς να το ξεχωρίζουμε, τρόπους για να επιλύουμε ένα τέτοιο πρόβλημα όταν και εφόσον προκύψεις την καθημερινότητά μας.
Στη συνέχεια αποφασίσαμε να φτιάξουμε αφίσες με μηνύματα κατά του φαινομένου αλλά και με συμβουλές προς παιδιά που μπορεί κάποια στιγμή να μπουν στη θέση του θύματος ή και του θύτη. Συνοδεύσαμε τα μηνύματα της αφίσας μας με όμορφες ζωγραφιές από τα χέρια των παιδιών σχετικές με το μπούλινγκ και τις τοιχοκολλήσαμε στο σχολείο μας ώστε όλοι οι μαθητές να ενημερωθούν, να μάθουν, να γνωρίσουν, να αντιδράσουν!
Το τελικό αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό! Τα παιδιά πραγματικά ξεπέρασαν κάθε προσδοκία.
Ορίστε και οι αφισούλες τους!
Επιτρέπεται η προσωπική χρήση για το ψηφιακό υλικό που διατίθεται στο ιστολόγιο αυτό. Δεν επιτρέπεται η δημοσίευσή του σε άλλο έντυπο ή ψηφιακό μέσο με οποιονδήποτε τρόπο ή μορφή αρχείου. Τα κείμενα, οι φωτογραφίες και τα ενσωματωμένα αρχεία στις δημοσιεύσεις του ιστολογίου «Σχολικό Λεωφορείο» είναι πνευματική ιδιοκτησία του blogs.sch.gr/nantiaf/, η οποία προστατεύεται αυτοτελώς, βάσει του Ν.2121/1993 περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Επιτρέπεται η αποσπασματική αναδημοσίευση, στην οποία θα πρέπει να αναφέρεται η πηγή (https://blogs.sch.gr/nantiaf/) και να υπάρχει σύνδεσμος παραπομπής στη σχετική ανάρτηση στη σελίδα «Σχολικό Λεωφορείο», από όπου θα μπορεί να γίνεται λήψη του εκάστοτε αρχείου, αν υπάρχει. Προς σεβασμό για την προσπάθειά μου και την πολύωρη δουλειά που κάνω για τη δημιουργία του υλικού του ιστολογίου μου.
Νάντια Φάλκου
Αφήστε μια απάντηση