Feed
Άρθρα
Σχόλια

Εδώ και μέρες σκέφτομαι σχετικά με το πως θα ήθελα να ξεκινήσει το νέο μου ιστολόγιο. Ομολογώ ότι έψαξα για κάτι πιο εντυπωσιακό, αλλά ως γυμνάστρια που είμαι, κατέληξα, για άλλη μία φορά, σε κάτι πιο… αθλητικό. Σας καλωσορίζω, λοιπόν, με ένα απόφθεγμα που με εκφράζει και αγαπώ:

«Η γυμναστική είναι ανώτερη από την ιατρική διότι είναι προτιμότερο να έχει κανείς υγεία, παρά να προσπαθεί να την ανακτήσει και επιφέρει την αρμονία του φυσικού κάλλους που δεν προέρχεται από επίπλαστες μεθόδους».
Σωκράτης, Γοργίας 464 π.Χ. 

Ελπίζω, αυτός ο ψηφιακός χώρος να εξελιχθεί σε ένα κοινό σημείο συνάντησης, ένα μέσο επικοινωνίας των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής που ζουν και εργάζονται στο Νότιο Αιγαίο και, παράλληλα, να χρησιμεύσει ως πηγή αμφίδρομης ενημέρωσης μας για τη Φυσική Αγωγή, την άθληση και την υγεία.

Μαρία Μαχαιρίδου

Στη σελίδα Εκπαιδευτικό υλικό – Προτάσεις μαθημάτων έχει αναρτηθεί ένα νέο, ενδεικτικό διδακτικό σενάριο, διάρκειας 2 ωρών, για τη διδασκαλία του άλματος σε μήκος σε παιδιά Ε΄και ΣΤ΄Δημοτικού. Μέσα στο κείμενο υπάρχουν ενσωματωμένα όλα τα απαραίτητα ψηφιακά εργαλεία (καρτέλα αξιολόγησης, φύλλο εργασίας μαθητή κλπ). Προς αξιοποίηση από όσους/ες διαθέτουν διαδραστικό πίνακα στο σχολείο τους!

Άλμα σε μήκος (Διαδραστικός πίνακας, Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού)

Μέρος του εκπαιδευτικού υλικού που δημιουργήθηκε για τις ανάγκες του βραβευμένου Ευρωπαϊκού Εκπαιδευτικού Προγράμματος Erasmus+ [KA2 Σχολική Εκπαίδευση] «Our School, My Future – ESL* project».

ESL Guidebook – Activities for all

ESL Teaching Material

e-Robbocops

*Early School Leaving (Πρόωρη σχολική εγκατάλειψη)

Έκδοση από: Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας (Π.Γ.Π.Μ.).

Συγγραφή και συντονισμός Εκπαιδευτικού Προγράμματος:
Μαρία Μαχαιρίδου (με τη συνεισφορά του εκπαιδευτικού Αγγλικής γλώσσας κ. Ευθύμιου Μαυρογεωργιάδη).

Δημιουργία και συγγραφή εκπαιδευτικού υλικού, το οποίο χρησιμοποιείται στη διδακτική πράξη:
Μαρία Μαχαιρίδου (με τη συνδρομή και την αμέριστη υποστήριξη της Δ/ντριας του Π.Γ.Π.Μ. κας Ελένης Μούζουρα, εκπαιδευτικών του Π.Γ.Π.Μ., καθώς και Ευρωπαίων εκπαιδευτικών, εταίρων στο Πρόγραμμα (βλ. ομάδες συγγραφέων)].

Επιλογή Εκπαιδευτικού Προγράμματος ως «Success Story», από την Επιτροπή Ειδικών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Directorate-General for Education, Youth, Sport and Culture of the European Commission).

Στο πλαίσιο του 10ου αυτού Συνεδρίου για την εκπαιδευτική αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. θα υλοποιηθεί και στρογγυλή τράπεζα με θέμα «Οι Τ.Π.Ε. στη Φυσική Αγωγή και την Αειφορία», στην οποία θα συμμετέχει, μεταξύ άλλων, ως προσκεκλημένος ομιλητής και ο κύριος Παναγιώτης Αντωνίου, καθηγητής του Σ.Ε.Φ.Α.Α., Δ.Π.Θ. και πρωτοπόρος, εδώ και σειρά ετών, σε θέματα υποστήριξης της Φυσικής Αγωγής με τις Τ.Π.Ε. και, γενικά, την εκπαιδευτική τους αξιοποίηση στη διδακτική πράξη. Προσκαλούνται οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής, αλλά και ενδιαφερόμενοι/ες διδάσκοντες/ουσες άλλων γνωστικών αντικειμένων, να παρακολουθήσουν τις εργασίες της στρογγυλής τράπεζας και να συμμετέχουν ενεργά, καταθέτοντας τις απόψεις τους στη συζήτηση που θα ακολουθήσει.

Ιστοσελίδα του 10ου Συνεδρίου e-Δικτύου

Στο πλαίσιο των επιμορφωτικών δράσεων του 1ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Νοτίου Αιγαίου, η Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου κλάδου ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής Μαρία Μαχαιρίδου διοργάνωσε και υλοποίησε επιμορφωτική συνάντηση για τους Διευθυντές και τις Διευθύντριες σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σύρου. Το θέμα της επιμόρφωσης ήταν «Περιγραφική Αξιολόγηση» και πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 13 Μαρτίου 2019 (ώρα 09:00΄- 13:00΄) στο 1ο Γυμνάσιο Σύρου.

Στην ενότητα Εκπαιδευτικό υλικό-Θέματα διδακτικής έχει αναρτηθεί το παρακάτω εκπαιδευτικό υλικό για τις Συνθετικές Δημιουργικές Εργασίες:
Παρουσίαση
Διαθεματικό παράδειγμα (Φυσική Αγωγή, Καλλιτεχνικά, Πληροφορική)
1η διδακτική ώρα
2η διδακτική ώρα

Παλιότερα Άρθρα »

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων