Ιστορικό
- Οκτώβριος 2024
- Σεπτέμβριος 2024
- Αύγουστος 2024
- Μάιος 2024
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Αύγουστος 2023
- Απρίλιος 2023
- Μάιος 2022
- Σεπτέμβριος 2021
- Ιούνιος 2021
- Ιανουάριος 2021
- Νοέμβριος 2020
- Οκτώβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Μάιος 2020
- Μάρτιος 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Νοέμβριος 2019
- Μάιος 2019
- Απρίλιος 2019
- Μάρτιος 2019
- Φεβρουάριος 2019
- Ιανουάριος 2019
- Νοέμβριος 2018
- Οκτώβριος 2018
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
-
Πρόσφατα άρθρα
- Παράταση υποβολής Συλλογικού Προγραμματισμού στο πλαίσιο της εφαρμογής του Συλλογικού προγραμματισμού εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο για το σχολικό έτος 2024_2025
- Χρονοδιάγραμμα Συλλογικού Προγραμματισμού
- Επιμορφωτικό σεμινάριο για νηπιαγωγούς
- Πρότυπος Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
- Οδηγίες διδασκαλίας για τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2024-2025
Νέο Πρόγραμμα Σπουδών & Οδηγός Νηπιαγωγού (2021)
ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
ΟΔΗΓΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ
Οδηγός Νηπιαγωγού – Εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί, Δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης
ΟΔΗΓΟΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ Για τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών και μαθητριών των Δημόσιων Νηπιαγωγείων και Δημοτικών Σχολείων
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΘΡΑ
«Κάθε παιδί είναι ένας καλλιτέχνης. Το πρόβλημα είναι πώς να παραμείνει έτσι ενώ μεγαλώνει». (Pablo Picasso)
Αν ακούς μια φωνή μέσα σου να σου λέει «δεν μπορείς να ζωγραφίσεις, τότε οπωσδήποτε να ζωγραφίζεις και η φωνή θα σωπάσει» (Vincent Van Gogh, 1853-1890).
Σπουδή Χρωμάτων (Wassily Kandinsky)
ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΧΡΩΜΑΤΟΧΑΛΙ
ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ
Το ποντικάκι που ήθελε να αγγίξει ένα αστεράκι
Το τραγούδι του Φθινοπώρου
Το τραγούδι του Χειμώνα
ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ
Το χάρτινο καραβάκι
Σ` ένα χάρτινο καραβάκι
χώρεσα όλη μου την αγάπη για σένα.
Ύστερα ζωγράφισα τον ήλιο, τον ουρανό και τη θάλασσα,
έδιωξα τη βροχή με τα χρώματα του ουράνιου τόξου,
παρακάλεσα τα σύννεφα και τον αέρα
να ταξιδέψουν γλυκά το καραβάκι μου σε σένα.
Ο αέρας διέκρινε τον πόθο μου και τη λαχτάρα
γι αυτό δέχτηκε χωρίς ανταλλάγματα να κάνει το όνειρο να ζήσει
και το καραβάκι ταξίδευε μέρες πολλές σε μπλε θάλασσες.
Ήταν χαρούμενο που θα αντάμωνε τη χαρά.
Ήταν κουρασμένο και ταλαιπωρημένο από τους ωκεανούς
μα δεν το ένοιαζε και έπλεε σκεφτόμενο μόνο τη χαρά.
Ώσπου μια μέρα είδε τη στεριά που ζούσε η χαρά του.
Η καρδούλα του χτύπησε δυνατά σαν ταμπούρλο παιδιού
και η ψυχούλα του φτερούγισε αισθαντικά σαν του πουλιού,
η λαχτάρα του το έκανε να τρέξει σαν ποδήλατο χωρίς φρένα,
το χαμόγελό του έλαμψε σαν δέκα ευτυχισμένοι ήλιοι μαζί,
το φως του πλημμύρισε όλα τα σύμπαντα του κόσμου.
Είδε τότε τη χαρά του να φεύγει από αυτή τη στεριά με άλλο καραβάκι.
Ένα μικρό καυτό δάκρυ όλο πόνο έπεσε στη θάλασσα,
μα δε δίστασε και φώναξε με όλη τη δύναμη της καρδούλας του,
«χαρά γύρνα πίσω στο χάρτινο καραβάκι της αγάπης»
εκείνη, όμως, δεν άκουσε τίποτα και έφυγε χωρίς καν να το κοιτάξει.
Το χάρτινο καραβάκι της χαράς έγινε το χάρτινο καραβάκι της λύπης.Μ. Βλάχου. (2015). Λίγα μέτρα πιο πέρα. Θεοδωρίδης
ΠΑΖΛ – Μια ευχάριστη εκπαιδευτική δράση για μικρούς και μεγάλους!
“Ο,τιδήποτε βλέπεις μπορεί να γίνει ένα παραμύθι και μπορείς να βγάλεις μια ιστορία από ο,τιδήποτε αγγίξεις” – Hans Christian Andersen
Διαδικασία επαναφοίτησης μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.