Η αξιοποίηση του ιστολογίου στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο για τη διατήρηση εκπαιδευτικής ρουτίνας – Μαρία Βλάχου
https://pekesexae2020.pdekritis.gr/blaxoum/
Εργασία
https://drive.google.com/open?id=1b6NfHtlX55m3mIPV3C3fpy2dslTce7gQ
Παρουσίαση
https://drive.google.com/open?id=1jFtAEefDJ87bAYiUATfM47XjXLW9qkjn
***
“Οι ανάγκες των παιδιών κατά τη διάρκεια των μεταβάσεων”
Η κατηγοριοποίηση των αναγκών των παιδιών κατά τη διάρκεια των μεταβάσεων, μπορεί να περιλαμβάνει (Βλάχου, 2019: 102-104):
- Αίσθηση αυτοαξίας και θετική αίσθηση ταυτότητας.
- Παρουσία έμπιστων και γνώριμων ενηλίκων.
- Φίλοι και συνομήλικοι.
- Κατανόηση των κανόνων και των ρουτίνων.
- Αίσθηση της ύπαρξης σκοπού.
- Αίσθημα του “ανήκειν”.
- Ανάπτυξης συναισθηματικής νοημοσύνης.
- Δημιουργικό και καινοτόμο σχολείο.
- Μετασχηματιστική ηγεσία.
Βλάχου, Μ. (2019). Η ομαλή μετάβαση στα πλαίσια της προσχολικής εκπαίδευσης. Θεωρητική προσέγγιση, αξιοποίηση καλών παιδαγωγικών πρακτικών, συμβουλευτική και καθοδήγηση. Θεσσαλονίκη: ΡΩΜΗ.
Υλικό από την παρουσίαση της εισήγησης στην εκδήλωση για την “Ομαλή μετάβαση του παιδιού στο Νηπιαγωγείο”.