margaron's blog

Ένας χώρος ανάρτησης πρωτότυπων εργασιών

Αρχεία για 26 Ιουνίου 2013


ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ

Καλό-καλοκαίριΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟΥΜΕ, ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ,

ΨΥΧΙΚΗ & ΣΩΜΑΤΙΚΗ & ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΜΑΣ ΤΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ!

ΣΤΑ ΜΙΚΡΟΥΛΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ “ΜΕΓΑΛΟ” ΣΧΟΛΕΙΟ

ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟ &

ΣΤΑ ΠΡΟΝΗΠΙΑΚΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΣΑΝ “ΜΕΓΑΛΑ” ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΕΣ ΒΟΥΤΙΕΣ!!!!!!

ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΟΥ ΗΔΗ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΥΓΙΗ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων