E-twinning έργο 2024-2025
Τίτλος του έργου: “AHS – ARTISTIC HERITAGE STRINGS ”
Twinspace: https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/ahs-artistic-heritage-strings/twinspace
Το e-Twinning Project 2024-2025, με τίτλο “ AHS – ARTISTIC HERITAGE STRINGS”, υλοποιήθηκε από μαθητές και μαθήτριες των τμημάτων Α3 και Α4 του Πρότυπου ΓΕ.Λ. Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων (Σχολικό Έτος: 2024-2025)
Συνεργαζόμενα σχολεία
- LICEO SCIENTIFICO ATTILIO BERTOLUCCI – Ιταλία
- BANDIRMA YAVUZ SULTAN SELIM ANATOLIAN HIGH SCHOOL – Τουρκία
- ANA MARIA MATUTE SDAD. COOP.- Ισπανία
- AGRUPAMENTO DE ESCOLAS DR. MANUEL LARANJEIRA ESPINHO- Πορτογαλία
- ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΕ.Λ. ΖΩΣΙΜΑΙΑΣ ΣΧΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ – Ελλάδα
Περιγραφή
Μπορεί η Τέχνη, σε όλες τις μορφές της, να μας καθοδηγήσει προς την προσωπική ανάπτυξη; Είναι η καλλιτεχνική μας κληρονομιά ώθηση ή εμπόδιο στην πρόοδο; Τι είναι η Τέχνη παρά ένα καλλιτεχνικό προϊόν για τους μαθητές μας; Μπορεί η Τέχνη να μας βοηθήσει να αντιμετωπίσουμε τις νέες προκλήσεις; Αυτά είναι μόνο μερικά από τα ερωτήματα που επεξεργαστήκαμε με τους μαθητές μας. Ξεκινήσαμε από τη δική τους εμπειρία, ανακαλύπτοντας έργα τέχνης γύρω τους και προσπαθώντας να καταλάβουμε αν οι νέοι μπορούν να μάθουν κάτι χρήσιμο για τις μελλοντικές τους επιλογές.
Ποιοι ήταν οι στόχοι μας
Πιστεύουμε ακράδαντα ότι ένα έργο eTwinning θα πρέπει να παρέχει το κατάλληλο περιβάλλον για τους μαθητές ώστε να εργάζονται σε διεθνείς ομάδες και να αλληλεπιδρούν όσο το δυνατόν περισσότερο, Με αυτόν τον τρόπο και εργαστήκαμε. Ξεκινήσαμε με την υπόθεση ότι οι νέες γενιές μπορούν να εξετάσουν ένα ευρύ φάσμα καλλιτεχνικών ειδών επειδή έχουν πρόσβαση σε νέα τεχνολογικά εργαλεία. Αυτό το έργο στόχευε να βρει μια γέφυρα μεταξύ των παραδοσιακών έργων τέχνης και του γούστου των μαθητών μας, αναζητώντας την τέχνη γύρω τους και ενδεχομένως συνδέοντάς τα με .τη δική τους εμπειρία ζωής και προσδοκίες. Οι μαθητές συμμετείχαν σε ενδιαφέρουσες, συνεργατικές δραστηριότητες, όπως η δημιουργία infographics, η αναζήτηση έργων τέχνης στο οικείο τους περιβάλλον, η δημιουργική επεξεργασία δεδομένων, στατιστικών και εικόνων χρησιμοποιώντας τις τελευταίες τεχνολογικές εφαρμογές.
Ποια ήταν τα αποτελέσματα
ΟΙ μαθητές μας
- Ανέπτυξαν πολύτιμες δεξιότητες στη χρήση των Η.Υ, χρησιμοποιώντας καινούριες εφαρμογές που αφορούσαν επεξεργασία εικόνας, ήχου, δημιουργία βίντεο, συνεργατικά έγγραφα κ.ά.
- Εξάσκησαν τις γνώσεις τους τους και την επικοινωνία σε ξένες γλώσσες, κυρίως στην Αγγλική αλληλεπιδρώντας με μαθητές από άλλες χώρες.
- Εργάστηκαν με αυτενέργεια και υπευθυνότητα σε ατομικό επίπεδο αλλά και συνεργάστηκαν με άτομα διαφορετικής ηλικίας, εθνότητας και κουλτούρας.
- Απέκτησαν εμπειρία στη δημιουργία πρότζεκτ, εξασκώντας τις ικανότητές τους στην ένταξη σε ένα ενιαίο σύνολο, στη διαχείριση ομάδας, στην ακολουθία χρονοδιαγράμματος, στην αξιολόγηση της πληροφορίας και στην κριτική αποτίμηση της εργασίας τους.
- Ενισχύθηκε η ευρωπαϊκή διάσταση της εκπαίδευσής τους, αφού αντιλήφθηκαν τα κοινά σημεία αλλά και τις διαφορές τους με τους γειτονικούς τους λαούς, έγινε άρση στερεοτύπων και χτίστηκαν βάσεις για μελλοντικές συνεργασίες.