ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ: Αξιολόγηση μαθητών στο μάθημα της Φυσικής Προσανατολισμού Β΄ Λυκείου βασισμένη στην εξεταζόμενη ύλη της Φυσικής Γ΄ Λυκείου του ισπανικού εκπαιδευτικού συστήματος

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ: Αξιολόγηση μαθητών στο μάθημα της Φυσικής Προσανατολισμού Β΄ Λυκείου βασισμένη στην εξεταζόμενη ύλη της Φυσικής Γ΄ Λυκείου του ισπανικού εκπαιδευτικού συστήματος

Διδακτικό σενάριο για την αξιολόγηση μαθητών στο μάθημα της Φυσικής Προσανατολισμού Β΄ Λυκείου βασισμένη στην εξεταζόμενη ύλη της Φυσικής Γ΄ Λυκείου του ισπανικού εκπαιδευτικού συστήματος.

Θεματικό πεδίο: Φυσική Θετικού Προσανατολισμού Β’ Γενικού Λυκείου

Ηλικία μαθητών/τριών: 16-17 έτη (Β΄ τάξη γενικού λυκείου)

Λέξεις κλειδιά: Φυσική, αξιολόγηση, συγκριτική προσέγγιση

 

TEACHING SCENARIO: Students’ evaluation in the subject of Physics in the B’ Class of the High School Sciences Orientation based on the Physics exams of C’ High School class in the Spanish Educational System

Teaching scenario about students’ evaluation in the subject of Physics in the B’ Class of the High School Sciences Orientation based on the Physics exams of C’ High School class in the Spanish Educational System.

Subject area: Physics in the B’ Class of the High School Sciences Orientation

Student age: 16-17 years old (class B Senior High School)

Keywords: Physics, evaluation, comparative approach



Download file