Διπλή Πρωτιά για το Νηπιαγωγείο μας – Διακρίσεις που μας Γεμίζουν Περηφάνια!

Η φετινή σχολική χρονιά ολοκληρώθηκε με τον πιο όμορφο τρόπο για το νηπιαγωγείο μας, καθώς οι προσπάθειες παιδιών, εκπαιδευτικών και οικογενειών απέφεραν δύο σπουδαίες διακρίσεις, οι οποίες μας γεμίζουν χαρά, συγκίνηση και περηφάνια.
Η πρώτη μεγάλη επιτυχία ήρθε μέσα από τη συμμετοχή μας στον μαθητικό διαγωνισμό Follow Green – Σχολικός Μαραθώνιος Ανακύκλωσης, που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Δήμου Κομοτηνής. Το σχολείο μας κατέκτησε την 1η θέση στην κατηγορία των Νηπιαγωγείων για την περισσότερη ποσότητα συλλογής υλικών, επιβραβεύοντας τη συστηματική προσπάθεια που καταβλήθηκε όλη τη χρονιά για την ανάπτυξη περιβαλλοντικής συνείδησης και υπεύθυνης στάσης απέναντι στο περιβάλλον.
Την τελετή βράβευσης, που πραγματοποιήθηκε στην Τσανάκλειο Σχολή, παρακολούθησε ομάδα μαθητών του σχολείου μας, η οποία προέκυψε ύστερα από κλήρωση. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ζήσουν από κοντά τη χαρά της διάκρισης, να εκπροσωπήσουν επάξια το σχολείο μας και να χειροκροτήσουν τις προσπάθειες όλων των σχολείων που συμμετείχαν στον διαγωνισμό. Ως έπαθλο, το σχολείο μας έλαβε χρηματικό βραβείο για την προμήθεια σχολικών ειδών και εκπαιδευτικού υλικού.
Η δεύτερη και εξίσου σημαντική διάκριση ήρθε σε πανελλαδικό επίπεδο. Ο Πανελλήνιος Σχολικός Διαγωνισμός Δράσης «LET’S MOVE» διοργανώνεται από τον εκπαιδευτικό οργανισμό «Ορίζοντες», με έγκριση του Υπουργείου Παιδείας. Στόχος του είναι να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές για τα οφέλη της άσκησης και τη σημασία της σωματικής δραστηριότητας. [1, 2, 3] Το νηπιαγωγείο μας κατέκτησε την 1η θέση πανελληνίως στην κατηγορία των Νηπιαγωγείων στον διαγωνισμό «Let’s Move», αναγνωρίζοντας τις δράσεις που υλοποιήσαμε με στόχο την προώθηση της υγιεινής διατροφής, της άσκησης και της ευεξίας από την νηπιακή ηλικία.
Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, τα παιδιά συμμετείχαν σε μια σειρά βιωματικών δραστηριοτήτων μέσα από τις οποίες γνώρισαν τη σημασία της ισορροπημένης διατροφής και της καθημερινής κίνησης για την υγεία και την ποιότητα ζωής. Ξεχωριστή στιγμή αποτέλεσε η επίσκεψη στο σχολείο μας του παγκόσμιου πρωταθλητή Κωνσταντίνου Ριτζάλη, ο οποίος παρουσίασε το άθλημα του Fitness Challenge και μίλησε στα παιδιά για τα οφέλη της άσκησης, της επιμονής και της προσπάθειας. Εξίσου σημαντική ήταν και η συνεργασία μας με το Κέντρο Υγείας Κομοτηνής – 1η ΤΟΜΥ Κομοτηνής στα πλαίσια της οποίας η παιδίατρος κα. Σιδηκά Ταχήρ, ενημέρωσε τους μικρούς μαθητές/τριες για τις αρχές της υγιεινής διατροφής και τις σωστές διατροφικές επιλογές.
Οι δύο αυτές διακρίσεις αποτελούν επιστέγασμα της συλλογικής προσπάθειας που καταβάλλεται καθημερινά στο σχολείο μας. Αποδεικνύουν ότι ακόμη και οι μικρότεροι μαθητές μπορούν να αναπτύξουν περιβαλλοντική συνείδηση, να υιοθετήσουν υγιεινές συνήθειες και να συμμετέχουν ενεργά σε δράσεις με ουσιαστικό αντίκτυπο στη ζωή τους.
Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν σε όλα τα παιδιά για τον ενθουσιασμό, τη συμμετοχή και τη δημιουργικότητά τους, στους γονείς για τη συνεχή στήριξη και συνεργασία τους, καθώς και στις εκπαιδευτικούς του σχολείου μας που σχεδίασαν και υλοποίησαν τις δράσεις με αγάπη και αφοσίωση.
Οι επιτυχίες αυτές ανήκουν σε ολόκληρη τη σχολική μας κοινότητα και μας δίνουν δύναμη να συνεχίσουμε να ονειρευόμαστε, να δημιουργούμε και να πετυχαίνουμε νέους στόχους.
Μπράβο σε όλους! Δύο πρώτες θέσεις, μία μεγάλη κοινή προσπάθεια και αμέτρητοι λόγοι να χαμογελάμε!

























































