Κοπή βασιλόπιτας- καλώς ήρθες 2026
Στο νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκε με χαρά η καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτας, σε μια όμορφη και γιορτινή ατμόσφαιρα. Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό, ανυπομονώντας να ανακαλύψουν ποιος θα είναι ο τυχερός που θα βρει το φλουρί.
Με την ευγενική προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, κάθε παιδί έλαβε το δικό του ατομικό βασιλοπιτάκι. Επιπλέον, δόθηκε από ένα βιβλίο δώρο σε κάθε παιδί που έτυχε το φλουρί.
Ο Σύλλογος Γονέων πρόσφερε επίσης βασιλόπιτα και δώρα για το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου μας, συμβάλλοντας στο γιορτινό κλίμα της ημέρας.
Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τη γενναιόδωρη προσφορά και τη συνεχή στήριξή του στις δράσεις του σχολείου μας. Η συνεργασία σχολείου και οικογένειας αποτελεί πολύτιμο στοιχείο για μια δημιουργική και χαρούμενη σχολική κοινότητα.
Ευχόμαστε σε όλους καλή χρονιά, με υγεία, χαρά και πολλές όμορφες στιγμές!









