Επέτειος Πολυτεχνείου στο σχολείο μας

Με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου, την 17 Νοέμβρη, το νηπιαγωγείο μας αφιέρωσε μια ξεχωριστή ημέρα μνήμης, μάθησης και δημιουργικής έκφρασης. Μέσα από ποικίλες δραστηριότητες, τα παιδιά γνώρισαν την αξία της ελευθερίας, της δημοκρατίας και της ειρήνης.
Αρχικά, μιλήσαμε για τα γεγονότα του Πολυτεχνείου με τρόπο προσαρμοσμένο στην ηλικία τους, δίνοντας έμφαση στις έννοιες της συνεργασίας, της αλληλεγγύης και του σεβασμού. Στη συνέχεια, τα παιδιά παρακολούθησαν σχετικό εκπαιδευτικό υλικό και συζητήσαμε όλοι μαζί τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους.
Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων, τα νήπια ζωγράφισαν εικόνες εμπνευσμένες από την ειρήνη και τη φιλία, ενώ δημιούργησαν και ομαδικές κατασκευές, όπως το ιστορικό Πολυτεχνείο και το χαρακτηριστικό σύνθημα «Ψωμί – Παιδεία – Ελευθερία». Παράλληλα, τραγουδήσαμε επετειακά τραγούδια.
Η ημέρα ολοκληρώθηκε με μια συμβολική εκδήλωση, με κουκλοθέατρο και τραγούδια.
Με τέτοιες δράσεις, το νηπιαγωγείο μας επιδιώκει να καλλιεργεί αξίες και στάσεις ζωής, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση ενεργών και ευαισθητοποιημένων πολιτών του αύριο.











