Συνέχιση Δράσεων Ομαλής Σχολικής Μετάβασης
Στο πλαίσιο των δράσεων για την ομαλή σχολική μετάβαση και σε συνέχεια της συνεργασίας μας με την Α’ τάξη του όμορου 6ου Δημοτικού Σχολείου, τα νήπια του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτικές επισκέψεις στο δημοτικό, με στόχο τη σταδιακή εξοικείωσή τους με το νέο σχολικό περιβάλλον. Κατά την πρώτη επίσκεψη, τα νήπια του σχολείου μας παρακολούθησαν και συμμετείχαν στο μάθημα της Γλώσσας, γνώρισαν τη σχολική αίθουσα, τις νέες καθημερινές ρουτίνες και τη διαδικασία διεξαγωγής του μαθήματος, συμμετέχοντας με ενδιαφέρον, ενθουσιασμό και τον αναμενόμενο πρώτο δισταγμό.
Σε δεύτερη συνάντηση, οι μαθητές και μαθήτριες επισκέφθηκαν ξανά το δημοτικό σχολείο και συμμετείχαν στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής. Μέσα από ομαδοσυνεργατικά παιχνίδια και ψυχοκινητικές δραστηριότητες, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν, να συνεργαστούν και να νιώσουν πιο οικεία με το νέο τους σχολικό περιβάλλον. Οι δράσεις αυτές συνέβαλαν ουσιαστικά στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και της θετικής στάσης των νηπίων απέναντι στη μετάβασή τους στο δημοτικό σχολείο.
Επιπλέον, στο σχολείο μας διοργανώθηκε ενημερωτική συνάντηση με γονείς και εκπαιδευτικούς με θέμα την Ομαλή Μετάβαση στο Δημοτικό σχολείο. Η κοινωνική λειτουργός του σχολείου μας, κα. Αλεξάνδρα Βαλσαμίδου, ενημέρωσε και συζήτησε με τους γονείς πρακτικά ζητήματα που αφορούν τη συναισθηματική και κοινωνική προσαρμογή των παιδιών στο νέο σχολικό περιβάλλον. Παράλληλα, ο κ. Γιάννης Τανανάκης, εκπαιδευτικός Δημοτικής Εκπαίδευσης, παρείχε χρήσιμες συμβουλές σχετικά με τις νέες απαιτήσεις και τις συνθήκες του δημοτικού σχολείου, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην καλύτερη προετοιμασία και υποστήριξη παιδιών και γονέων για το νέο αυτό ξεκίνημα.













































