Χελιδονίσματα
Αναβιώσαμε στο νηπιαγωγείο μας το έθιμο του Μαρτίου, τα “Χελιδονίσματα”. Ένα έθιμο παλιό που αναβιώνει ακόμη κάθε χρόνο στην πόλη μας, για να καλωσορίσουμε μελωδικά την Άνοιξη. Σύμφωνα με το έθιμο τα παιδιά έβγαιναν και τραγουδούσαν τα ανοιξιάτικα κάλαντα τα “Χελιδονίσματα” κρατώντας στεφάνι λουλουδιών ή κλαδί από κισσό και ομοιώματα χελιδονιών.
Στο νηπιαγωγείο μας μάθαμε το παραδοσιακό θρακιώτικο τραγούδι “ήρθε ήρθε η χελιδόνα” και τα παιδιά έφτιαξαν χελιδόνια.
Κρατώντας τα χελιδόνια βγήκαμε στην αυλή του νηπιαγωγείου μας και τραγουδήσαμε τα κάλαντα της Άνοιξης.
Τα κάλαντα της Άνοιξης, “ήρθε ήρθε η χελιδόνα” από τον Νίκο Χατζόπουλο













