Αρχική » Επιμορφωτικές δράσεις στα σχολεία παιδαγωγικής και επιστημονικής ευθύνης 2023-24

Πρόσφατα σχόλια

    The hidden fires of the Flame Nebula*

    The hidden fires of the Flame Nebula*

    This image, the first to be released publicly from VISTA, the worlds largest survey telescope, shows the spectacular star-forming region known as the Flame Nebula, or NGC 2024, in the constellation of Orion (the Hunter) and its surroundings.

    Καλαντάρι

    Οκτώβριος 2024
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  

    Επιμορφωτικές δράσεις στα σχολεία παιδαγωγικής και επιστημονικής ευθύνης 2023-24

    Έναρξη δράσης Ενδοσχολικών Επιμορφώσεων Σχ. Έτους 2023-24

    Ξεκινά η δράση Ενδοσχολικών Επιμορφώσεων στις Σχολικές Μονάδες παιδαγωγικής και επιστημονικής ευθύνης της 2ης θέσης ΣΕ Νηπιαγωγών Αν. Θεσσαλονίκης. Τρεις συστάδες σχολείων με τρεις Θεματικές που αναδύθηκαν από τα ενδιαφέροντα των εκπαιδευτικών:

    1. Θεματική Α «Ζητήματα Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών και Συνεργασία με οικογένεια»
    2. Θεματική Β «Μουσική και δημιουργική κίνηση»
    3. Θεματική Γ «Διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς και συναισθήματος παιδιών και Συνεργασία με οικογένεια».

    ΘΕΜΑΤΙΚΗ Α “ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ”

    Τη Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου και ώρα 18.00 – 21.00 πραγματοποιήθηκε η 1η Ενδοσχολική επιμόρφωση για τη Θεματική Α «Ζητήματα Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών και Συνεργασία με οικογένεια» που συνδιοργανώθηκε με την κα Αναστασία Γκουβατζή ΣΕ ΕΑΕΕ, 1ης Θέσης Ανατ. Θεσσαλονίκης και Εισηγητές:

    Δρ Παναγιώτης Βαρσάμης, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

    «Η προβλεπτική ικανότητα του Πρωτοκόλλου Παρατήρησης Συμμετοχής του Νηπίου»

    Λίνα Συμεωνίδου, Ειδική Παιδαγωγός, MEd, Ψυχολόγος & Ανδρομάχη Νάνου, Ειδική Παιδαγωγός, PhD, Post Doc

    «Πρώιμη ανίχνευση αναπτυξιακών δυσκολιών στην προσχολική ηλικία»

    ———————————————————————————————————————————————————————-

    Την Τετάρτη 04-10-2023 και ώρες 18.00-20.00, πραγματοποιήθηκε η 2η Ενδοσχολική επιμόρφωση  για τη Θεματική Α «Ζητήματα Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών και Συνεργασία με οικογένεια» στα πλαίσια των σεμιναρίων για τις εν ενεργεία εκπαιδευτικούς που διοργανώνει το ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ. Τίτλος του σεμιναρίου ήταν “Συμπερίληψη παιδιών με αυτισμό στο νηπιαγωγείο: Αποτελεσματικές εκπαιδευτικές προσεγγίσεις & διδακτικές στρατηγικές”, με εισηγήτρια την Δρ Κυριακή Ρόθου, επίκουρη καθηγήτρια ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ.

    Ευχαριστούμε το ΤΕΠΑΕ για την σημαντική δράση και την Δρ Ρόθου για την τόσο καθοδηγητική εισήγηση.

    ———————————————————————————————————————————————————————-

    Την Τρίτη 21 Νοεμβρίου και ώρα 18.00 – 21.00 πραγματοποιήθηκε η 3η Ενδοσχολική επιμόρφωση για τη Θεματική Α «Ζητήματα Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών και Συνεργασία με οικογένεια» στο 105ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης με εισηγητή τον Δρ. Γεώργιο Ιατρού Σύμβουλο Ψυχοθεραπευτή Ειδ. Στη Συστημική και Οικογενειακή θεραπεία, Συνεργάτη του Τμήματος Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας με Τίτλο εισήγησης: «Συνεργασία εκπαιδευτικών και γονέων:
    Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος και διαχείριση συμπεριφορών που προβληματίζουν».
    Ευχαριστούμε τον κ. Ευάνθη Χατζηβασιλείου Διευθυντή του 105ο ΔΣ Θεσ/νίκης για τη φιλοξενία στον χώρο εκδηλώσεων και την κα Ειρήνη Μπγιάλα Προϊσταμένη του συστεγαζόμενου 113ου Νηπ. Θεσσαλονίκης για την υποδοχή.

    ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ

    Οδηγός:  Αυτισμός- Ποιότητα ζωής για εσάς και την οικογένειά σας

    https://autismap.gr/media/attachments/2023/04/03/final_egxeiridio-aytismos-1.pdf

    Ψηφιακό εργαλείο αυτοεκπαίδευσης για τον Αυτισμό

    https://tool.ipatproject.eu/

    ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟ Σελίδα του ΙΕΠ

    https://prosvasimo.iep.edu.gr/el/

    https://blogs.sch.gr/irisofia/files/2024/01/Οδηγός-εξατομικευμένου-προγράμματος-για-παιδιά-με-Αυτισμό-_FINAL.pdf

    ———————————————————————————————————————————————————————-

    Τη Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2024 και ώρα 18.00-21.00 πραγματοποιήθηκε η 4η Ενδοσχολική επιμόρφωση για τη Θεματική Α «Ζητήματα Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών και Συνεργασία με οικογένεια» που συνδιοργανώθηκε με την κα Θεοδώρα Τόλη ΣΕ Σχολικών Νοσηλευτών, Ανατ. Θεσσαλονίκης και Εισηγήτριες:

    • Χριστίνα Αδαμίδου ΣΕ Λογοθεραπευτών με τίτλο εισήγησης :Προβλήματα λόγου και ομιλίας σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Καλές πρακτικές.
    • Θεοδώρα Τόλη ΣΕ Σχολκών Νοσηλευτών με τίτλο εισήγησης:

    Καθήκοντα και προοπτικές συνεργασίας των Σχ. Νοσηλευτών με τους εκπαιδευτικούς Προσχολικής Αγωγής και εκπαίδευσης.

    Στη συνεδρία συμμετείχε και ο κ. Χείλαρης Σπυρίδων ΣΕ Σχολικών Νοσηλευτών, με εξαιρετικές παρεμβάσεις στη συζήτηση.

    ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ

    https://blogs.sch.gr/irisofia/files/2024/01/Οδηγός-Διεπιστημονικής-Συνεργασίας-του-Θεραπευτή-Λόγου-και-Καλές-Πρακτικές-Θ.-Μπόντσιου.pdf

    https://blogs.sch.gr/irisofia/files/2024/01/ΟΔΗΓΟΣ-ΓΙΑ-ΤΟ-ΡΟΛΟ-ΤΟΥ-ΘΕΡΑΠΕΥΤΗ-ΛΟΓΟΥ-ΣΤΟ-ΣΧΟΛΙΚΟ-ΠΛΑΙΣΙΟ-ΤΗΣ-ΓΕΝΙΚΗΣ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-Θ.-Μπόντσιου.pdf

    ‐—————————–‐—————————————————–‐————————————————————-

    Την Τετάρτη 17 Απριλίου 2024 ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η 5η Ενδοσχολική διαδικτυακή επιμορφωτική συνάντηση με θέμα: «Πρακτικές Συμπερίληψης στο Σύγχρονο Γενικό Νηπιαγωγείο» που διοργανώθηκε από τη ΔΙΠΕ Αν. Θεσ/νικης σε συνεργασία με τις Συμβούλους Εκπαίδευσης ΠΕ60 –Νηπιαγωγών και απευθύνθηκε στις/στους εκπαιδευτικούς όλων των Γενικών Νηπιαγωγείων.
    Ευχαριστούμε από καρδιάς τις δύο εισηγήτριες κα Μαρία Γελαστοπούλου, Δρ. Ειδικής και Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης και την κα  Ελένη Γαβριηλίδου, Συντονίστρια Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας Κύπρου συνεργάτιδα Πανεπιστημίου Λευκωσίας για τις τόσο εποικοδομητικές εισηγήσεις τους. Μας έδωσαν ουσιαστικές προτάσεις και έμπνευση για το μέλλον!

     

    ==========================================================================================================

    ==========================================================================================================

    ΘΕΜΑΤΙΚΗ Β “ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ”

    Την Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου και ώρα 18.00 – 21.00 πραγματοποιήθηκε η 1η Ενδοσχολική επιμόρφωση για τη Θεματική Β “Μουσική και Δημιουργική κίνηση” σε συνεργασία με το Εργαστήριο ΨΥΧΗ και τις κυρίες Εύα Παυλίδου Αναπλ. Καθηγήτρια ΤΕΠΑΕ ΑΠΘ και Κωνσταντίνα Δογάνη Επικ. Καθηγήτρια ΤΕΠΑΕ ΑΠΘ.  Εισήγηση με τίτλο: “Παρουσίαση Ομίλου καινοτομίας και δημιουργικότητας Αφήγηση και κίνηση. Οργάνωση της επιμόρφωσης” στον χώρο εκδηλώσεων των Εκπαιδευτηρίων Απόστολος Παύλος με συμμετοχή των εκπαιδευτικών σχολείων που δήλωσαν επιθυμία συμμετοχής.

    Ευχαριστούμε την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου των Εκπαιδευτηρίων Απόστολος Παύλος για τη φιλοξενία.

         IMG 7f8fc52e99433683f371360352c2ed8c V     IMG 49f8085b2e84ef92756f9e2a5f850728 V

    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΟΜΙΛΟΥ “ΑΦΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗ”

    Συνέδριο Πειραματικών 2019

    ———————————————————————————————————————————————————————-

    Την Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2023 πραγματοποιήθηκε η 2η Ενδοσχολική Επιμόρφωση στη Θεματική Β ‘Μουσική και Δημιουργική κίνηση”. Ευχαριστούμε από καρδιάς τις κυρίες Κωνσταντίνα Δογάνη και Εύα Παυλίδου για τις τόσο δημιουργικές προτάσεις, στον 10ο όροφο του Πύργου της Παιδαγωγικής Σχολής. Ήταν ένα υπέροχο απόγευμα!

    ———————————————————————————————————————————————————————-

    Την Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2023 πραγματοποιήθηκε η 3η Ενδοσχολική Επιμόρφωση στη Θεματική Β ‘Μουσική και Δημιουργική κίνηση”, όπου διαμορφώθηκε το πλαίσιο υλοποίησης των προτάσεων αυτοσχεδιασμού στη μουσική και στην κίνηση από τις κυρίες Κωνσταντίνα Δογάνη και Εύα Παυλίδου, στον 10ο όροφο του Πύργου της Παιδαγωγικής Σχολής.

     admin ajax

    Την Πέμπτη 20 Ιουνίου 2024 στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Πυλαίας οι 39 εκπαιδευτικοί των 11 Νηπιαγωγείων που έλαβαν μέρος στις Ενδοσχολικές Επιμορφώσεις της Θεματικής: “Μοσική και δημιουργική κίνηση” και υλοποίησαν το ερευνητικό πρόγραμμα (υλοποίηση έρευνας δράσης στα νηπιαγωγεία, παράδοση οπτικοακουστικού υλικού, αξιολόγησή του με δομημένο πρωτόκολλο και αναστοχασμός) παρέλαβαν τη Βεβαίωση συμμετοχής τους στο εγκεκριμένο, από το Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΤΕΠΑΕ ΑΠΘ), μη χρηματοδοτούμενο Ερευνητικό Έργο «Αμοιβαίος Αυτοσχεδιασμός με μουσική και κίνηση σε προσχολικές τάξεις: διερεύνηση της ανταπόκρισης των παιδιών» διάρκειας 5 μηνών.

    Το επιμορφωτικό και ερευνητικό πρόγραμμα οργανώθηκε από το Εργαστήριο Ψυχολογίας και Εκπαίδευσης του Παιδιού «ΨΥΧΗ» του ΤΕΠΑΕ Α.Π.Θ., υπό την εποπτεία της κ. Κωνσταντίνας Δογάνη, Επίκουρης Καθηγήτριας του ΤΕΠΑΕ ΑΠΘ και της κ. Εύας Παυλίδου Αναπληρώτριας Καθηγήτριας του ΤΕΠΑΕ Α.Π.Θ., μελών του εργαστηρίου.

    Συγχαρητήρια σε όλες τις συμμετέχουσες νηπιαγωγούς!

    20240620 113327

     

    ==========================================================================================================

    ==========================================================================================================

    ΘΕΜΑΤΙΚΗ Γ “ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ”

    Την Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου και ώρα 18.00 – 21.00 πραγματοποιήθηκε η 1η Ενδοσχολική επιμόρφωση για τη Θεματική Γ με τίτλο: “Προβλήματα συμπεριφοράς και εισαγωγή στο Σχολικό Σύστημα ΠΡΟΘΕΣΥ” στον χώρο εκδηλώσεων των Αρσάκειων Σχολείων με συμμετοχή των εκπαιδευτικών σχολείων που δήλωσαν επιθυμία συμμετοχής αλλά και εκπροσώπων των υπόλοιπων σχολείων, ώστε να υπάρξει διάχυση της επιμόρφωσης.

    Ευχαριστούμε την κα Βσιλική Αδαμίδου για την παρουσίαση της υλοποίησης του ΠΡΟΘΕΣΥ στο σχολείο της, τη Συντονίστρια των Αρσάκειων Σχολείων κα Ιωακειμίδου Αικατερίνη και την Προισταμένη του Αρσάκειου Νηπιαγωγείου για τη φιλοξενία.


    ———————————————————————————————————————————————————————

    Την Πέμπτη 12 Οκτωβρίου και ώρα 18.00 – 21.00 πραγματοποιήθηκε η 2η Ενδοσχολική επιμόρφωση στη Θεματική Γ: «Διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς και συνεργασία με γονείς» και παρουσιάστηκε υλικό για το PROW-PERMA από την υπεύθυνη διάχυσης Δρ. Ζωή Κολιπέτρη Σύμβουλο Εκπαίδευσης ΠΕ60 4ης  Θέσης Αν. Θεσσαλονίκης. Πραγματοποιήθηκε παρουσίαση, συζήτηση και εργασία σε ομάδες σχολείων ενώ επιλύθηκαν απορίες σχετικά με την υλοποίηση του προγράμματος στα νηπιαγωγεία.



    Την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου και ώρα 18.00 – 21.00 πραγματοποιήθηκε η 3η Ενδοσχολική επιμόρφωση στη Θεματική Γ: «Διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς και συνεργασία με γονείς» με εισηγήτριες τις κα Χρύσα Πετρέση, ΠΕ60 -Μουσικός, 17ο Νηπιαγωγείο Σταυρούπολης, Msc στο Παιδαγωγικό Παιχνίδι και Παιδαγωγικό Υλικό στην Πρώτη Παιδική Ηλικία και κα Μπούκλα Ολυμπία, ΠΕ60, 17ο Νηπιαγωγείο Σταυρούπολης με Msc στις Επιστήμες της Αγωγής και τίτλο: «Η αξία του Σεβασμού στην τάξη μας μέσα από την εφαρμογή του Prow». Πραγματοποιήθηκε παρουσίαση της υλοποίησης του προγράμματος, συζήτηση σχετικά με προβληματισμούς και απορίες, εργασία σε ομάδες ενώ προτάθηκαν ιδέες για την υλοποίησή του ProW στα νηπιαγωγεία.

    —————————————————————————————————————————————————————————————-

    Την Τετάρτη 10-01-2024 και ώρες 18.00-20.00, πραγματοποιήθηκε η 4η Ενδοσχολική επιμόρφωση  για τη Θεματική Α «Διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς και Συνεργασία με οικογένεια» στα πλαίσια των σεμιναρίων για τις εν ενεργεία εκπαιδευτικούς που διοργανώνει το ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ. Τίτλος του σεμιναρίου ήταν “Παιδική προστασία και Παροχή Ψυχολογικών πρώτων βοηθειών”, με εισηγήτρια την Δρ Κορίνα Χατζηνικολάου, επίκουρη καθηγήτρια ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ.

    Ευχαριστούμε το ΤΕΠΑΕ για την σημαντική δράση και την Δρ Χαζηνικολάου για την τόσο καθοδηγητική εισήγηση.

     ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ

    https://blogs.sch.gr/irisofia/files/2024/01/107_1_ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ.pdf

    https://blogs.sch.gr/irisofia/files/2024/01/107_2_-Εφαρμογής-Πρωτοκόλλου-Διαχείρισης-ΚαΠα-Π.pdf

    ——————————————————————————————————————————————————————————————Την Τετάρτη 22-05-2024 και ώρες 18.00-21.00, πραγματοποιήθηκε η 5η Ενδοσχολική επιμόρφωση για τη Θεματική Α «Διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς και Συνεργασία με οικογένεια». Σε αυτή την τελική αναστοχαστική επιμορφωτική συνάντηση οχτώ από τα 24 Νηπιαγωγεία της περιοχής ευθύνης (δημόσια και ιδιωτικά) που υλοποιούν το Σύστημα Ενίσχυσης Θετικής Συμπεριφοράς ProW παρουσίασαν την αποτίμηση των προγραμμάτων τους. Παρουσιάστηκαν ιδέες και καλές πρακτικές που φάνηκε να διευκολύνουν την επιτυχία του προγράμματος.

    Στιγμιότυπο οθόνης 656Στιγμιότυπο οθόνης 657

    Ο απολογισμός της υλοποίησης του προγράμματος από τα σχολεία κατέδειξε την ουσιαστική επίδρασή του στη συμπεριφορά των παιδιών, στη συνεργασία με τις οικογένειες, αλλά και στη συνεργασία εκπαιδευτικών μεταξύ τους και εκπαιδευτικών με τους/τις μαθητές/τριες. Σε όλες τις εισηγήσεις φάνηκε η αποτελεσματικότητα του προγράμματος, καθώς και διάθεση των Συλλόγων Διδασκόντων για επέκταση της υλοποίησής του και την επόμενη σχολική χρονιά. Ευχαριστώ όλα τα σχολεία και τις εισηγήτριες, καθώς και τους/τις εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στη συνάντηση.

     

    ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ

    1. 33ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης

    Ιστότοπος

    https://blogs.sch.gr/33nipthess/about/axiologisi/

    Padlet με στοιχεία Προγράμματος

    https://padlet.com/nipthessa33/padlet-bu58b6iibn96q8gn

    ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ
    https://www.canva.com/design/DAGCU6mRHKY/PPWr2cCDhI4x2m5tDcLjTw/view?utm_content=DAGCU6mRHKY&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=editor

    ΣΕΒΑΣΜΟΣ
    https://www.canva.com/design/DAGCVvGCoN8/dQxn64UADm7ORgBvcQFV0A/view?utm_content=DAGCVvGCoN8&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=editor

    2. 3ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο (ενταγμένο στο Α.Π.Θ.)

    https://docs.google.com/presentation/d/1Z9RrKGz2KfXHmclXD8tHODvBg_F3FFMb/edit?usp=drivesdk&ouid=101903453516525048757&rtpof=true&sd=true

    3. 97ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης

    https://blogs.sch.gr/97nipth/2024/04/16/proothisi-tis-eyimerias-ton-paidagogon-meso-tis-enischysis-tis-thetikis-symperiforas-stin-agogi-proimis-paidikis-ilikias-prow/

    4. 25ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης

    PROW 25 NHΠ. ΘΕΣ.

     

     

     

     

    ======================================================================================================================================================================================

    Την Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου και ώρα 12.00 – 14.30 πραγματοποιήθηκε επιμόρφωση των νηπιαγωγείων παιδαγωγικής και επιστημονικής ευθύνης με θέμα

    Διαδικτυακή Επιμορφωτική συνάντηση εκπαιδευτικών στο νέο Πρόγραμμα Σπουδών.

    Προσκεκλημένες εισηγήτριες:

    Δρ. Ελισάβετ Χλαπάνα, Επικ. Καθηγ., ΠΤΠΕ Πανεπιστημίου Κρήτης, τίτλος εισήγησης:

    «Το νέο Πρόγραμμα Σπουδών του νηπιαγωγείου και η ανάπτυξη του Ημερήσιου Προγράμματος».

    Πηνελόπη Πέζαρου, ΠΕ60, Προϊσταμένη 14ου Πειραματικού Νηπιαγωγείου Κέρκυρας, τίτλος εισήγησης:

    «Εμπειρία από την Πιλοτική Υλοποίηση του νέου ΠΣ».

    Στιγμιότυπο οθόνης 275 Στιγμιότυπο οθόνης 280 Στιγμιότυπο οθόνης 287

    ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

    Την Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου και ώρα 11.30 – 14.00 πραγματοποιήθηκε επιμόρφωση των νηπιαγωγείων παιδαγωγικής και επιστημονικής ευθύνης που συνδιοργανώθηκε με τη Δρ. Αναστασία Γκουβατζή, Σύμβουλο Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, 1η θέση, Ανατολικής Θεσσαλονίκης και τη Δρ. Σωτηρία Α. Καρολίδου, Σύμβουλο Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, 2η θέση, Ανατολικής Θεσσαλονίκης και Κιλκίς και θέμα:

    Διαδικτυακή Επιμορφωτική συνάντηση εκπαιδευτικών στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και σύνδεσή τους με το e Twinning.

    Εισηγήτριες:

    Σοφία Χατζηγεωργιάδου, τίτλος εισήγησης: «Οργάνωση και υλοποίηση Εργαστηρίων Δεξιοτήτων».

    Σωτηρία Καρολίδου, τίτλος εισήγησης: «Προτεινόμενα μέσα και σύγχρονες τεχνικές υλοποίησης των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στη Γενική και Ειδική Εκπαίδευση».

    Προσκεκλημένη εισηγήτρια:

    Μαρία Σκορδύλη, ΠΕ60, Med, μέλος της ομάδας εκπόνησης του Mooc «eTwinning και Εργ. Δεξιοτήτων», τίτλος εισήγησης: «eTwinning και Εργ. Δεξιοτήτων: Συνεργατικές δράσεις για την καλλιέργεια Γνώσεων, Δεξιοτήτων & Ικανοτήτων».

    Στιγμιότυπο οθόνης 262 Στιγμιότυπο οθόνης 263 Στιγμιότυπο οθόνης 265

    Στιγμιότυπο οθόνης 269 Στιγμιότυπο οθόνης 273

    Άνοιγμα μενού
    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση