Αρχική » Βιογραφικό

Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα σχόλια

    Ιστορικό

    Kατηγορίες

    Μεταστοιχεία

    The hidden fires of the Flame Nebula*

    The hidden fires of the Flame Nebula*

    This image, the first to be released publicly from VISTA, the worlds largest survey telescope, shows the spectacular star-forming region known as the Flame Nebula, or NGC 2024, in the constellation of Orion (the Hunter) and its surroundings.

    Καλαντάρι

    Νοέμβριος 2025
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930

    Σαν σήμερα

    10/11: Παγκόσμια Ημέρα Επιστήμης για την Ειρήνη και την Ανάπτυξη
    Η 10η Νοεμβρίου καθιερώθηκε ως «Παγκόσμια Ημέρα της Επιστήμης για την Ειρήνη και την Ανάπτυξη» το 1999 από τη Γενική Συνέλευση της UNESCO. Η Ημέρα αυτή μας δίνει την ευκαιρία να αποτίσουμε τον οφειλόμενο φόρο τιμής στην επιστήμη και τη συνεισφορά της στην αειφόρο ανάπτυξη και την ενδυνάμωση των προοπτικών της ειρήνης. Από την αγροτική παραγωγή ως την ιατρική, από την αειφόρο ενέργεια ως τη διαχείριση των υδάτων, οι επιστημονικές και τεχνολογικές πρόοδοι παίζουν ένα σημαντικό ρόλο στην κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη.
       - Σχετικές αναρτήσεις

    Βιογραφικό

     

    2

    ΕΠΩΝΥΜΟ: Χατζηγεωργιάδου (Chatzigeorgiadou)

    ONOMAΣοφία (Sofia)

    ΟΝ. ΠΑΤΡΟΣ: Διονύσιος

    ΤΟΠ. ΓΕΝΝΗΣΗΣ:  Θεσσαλονίκη

     

    Η Σοφία Χατζηγεωργιάδου είναι Σύμβουλος Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών ΠΕ60 (2η θέση Συμβούλου Ανατ. Θεσσαλονίκης), Διδάκτωρ του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Α.Π.Θ. με ειδίκευση στη Γνωστική Ψυχολογία, απόφοιτη του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Α.Π.Θ., του Τμήματος Ψυχολογίας Α.Π.Θ, του Διδασκαλείου Ειδικής Αγωγής Α.Π.Θ. και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Ψυχοπαιδαγωγική παιδιών με Ειδικές Ανάγκες. Είναι Επιμορφώτρια Β επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Α/θμια Εκπαίδευση. Έχει βραβευτεί για το παιδαγωγικό και ερευνητικό έργο της και διαθέτει ένα πλήθος ελληνικών και ξενόγλωσσων δημοσιεύσεων, καθώς και εισηγήσεων σε συνέδρια.

    Ήταν Προϊσταμένη του 2ου Πειραματικού Νηπιαγωγείου (ενταγμένο στο ΑΠΘ) (2019-2022), ενώ δίδαξε σε αυτό με οργανική θέση από το 2009. Από το 2013 διενεργούσε ως υπεύθυνη εκπαιδευτικός τους εξής ομίλους: “Ομιλος Φιλαναγνωσίας” Σχ. Έτος 2013-14, “Όμιλος Βιβλίο και Τέχνη” Σχ. Έτη 2014 – 16, “Όμιλος Κινητικής Αγωγής και Αφήγησης” Σχ. Έτη 2016-22, και ήταν υπεύθυνη του προγράμματος eTwinning STEM που υλοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο τη χρονιά 2019-20.

    Από την 1-9-2022 έως την 24-2-2023 ήταν Διευθύντρια στο 9ο 4/θεσιο Νηπιαγωγείο Καλαμαριάς.

    Από το 2018 διδάσκει ως Συνεργαζόμενο Επιστημονικό Προσωπικό στο Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ειδικής  Αγωγής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας με το Πανεπιστήμιο Πατρών.

    Για το χρονικό διάστημα 2020-2023 συμμετείχε στη συγγραφική ομάδα του επιμορφωτικού υλικού για τα “Σεμινάρια για Εκπαιδευτικούς eTwinning” της Εθνικής Υπηρεσίας eTwinning (Σεμινάριο V. Δημιουργικό και ασφαλές διαδίκτυο – Αξιολόγηση και ανάπτυξη κριτικής σκέψης για το ψηφιακό περιεχόμενο).

    Είναι Πολλάπλασιάστρια και Εκπονήτρια εκπαιδευτικών προγραμμάτων στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων (Φροντίζω το Περιβάλλον – Νηπιαγωγείο) και (Ζω καλύτερα Ευ ζην – Νηπιαγωγείο).

    Είναι Συνεργαζόμενο μέλος του Εργαστηρίου Ψυχολογίας & Εκπαίδευσης του παιδιού “ΨΥΧΗ” του Τ.Ε.Π.Α.Ε., Α.Π.Θ.

    Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν στη Γνωστική και Εκπαιδευτική Ψυχολογία.

    Οι πιο πρόσφατες δημοσιεύσεις της είναι οι εξής:

    Βιβλίο

    Chatzigeorgiadou, S., Pavlidou, E., & Arvanitidou, V. (2018). Social inclusion of nonnative children in Greek educational settings. An Intercultural Physical Education paradigm. Lambert Academic Publishing

    Άρθρα

    – Chatzigeorgiadou, S. & Oikonomou, E. (2023). School and paternal collaboration in Greek early childhood settings: pilot utilisation of the Syneducational Model, Zealos: Studies in the Humanities, Social Sciences, Arts & Design, 1

    http://www.zealos.org/

    -Chatzigeorgiadou, S., Hatzigianni, M., Ratkidou, F., & Toziou, T. (2022). Design thinking and digital technologies in the exploration of science in Early Childhood Education. In S. Papadakis and M. Kalogiannakis (eds.), STEM, Robotics, Mobile Apps in Early Childhood and Primary Education, Lecture Notes in Educational Technology, Springer https://doi.org/10.1007/978-981-19-0568-1_8S

    – Chatzigeorgiadou, S., Barouta, A. (2021). General and Special Early Childhood Educators’ Attitudes Towards Co-teaching as a Means for Inclusive Practice. Early Childhood Education Journal   https://doi.org/10.1007/s10643-021-01269-z

    Researchgate profile

    https://www.researchgate.net/profile/Sofia-Chatzigeorgiadou?ev=hdr_xprf

    email : simvoulos2@gmail.com

    chatzigeorgiadou.s@unic.ac.cy

    CV_Chatzigeorgiadou_DEK-2024

    Βιογραφικό από ΣΟΦΙΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ διατίθεται με άδεια χρήσης Creative Commons -Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή4.0.

    Translate

    Όραμα 2025-26

    Eikona1

    Το Όραμα για το Σχ. Έτος 2025-26

    «Να υποστηρίξω στην περιοχή ευθύνης μου τη διαμόρφωση εκπαιδευτικών οικοσυστημάτων που εμπνέουν συμπερίληψη, ασφάλεια και δημιουργικότητα, αξιοποιώντας τις ευκαιρίες της ψηφιακής εποχής. Με σεβασμό στη διαφορετικότητα και με προτεραιότητα την υπεύθυνη χρήση της τεχνολογίας, ενδυναμώνουμε τους εκπαιδευτικούς, ενισχύουμε τη συνεργασία σε τοπικό και ευρωπαϊκό επίπεδο και διαμορφώνουμε σχολικές κοινότητες που μαθαίνουν, καινοτομούν και εξελίσσονται με όραμα το μέλλον».